Stran 1 od 1

delo v klicnem centru za support

Objavljeno: 13. Okt 2007 ob 18:41
Napisal/-a aleskuhar
Že nekaj mesecev se ukvarjam, oziroma iščem odgovor na vprašanje: možnost opravljanja dela v klicnem centru za tehnično pomoč uporabnikom ali splošne informacije?
Je res vsepovsod problem status študenta?
po vložitvi pisma na sedež podjetja niti odgovora, nezadovoljstvo nadzornega agenta, vodje klicnega centra? "ne morete, ker vas nimamo kam dati, skakanje gor in dol"
Da bo vsem, ki to berete jasno, sem namreč invalid!!!
Dobrodošli komentarji in odgovori

Re: delo v klicnem centru za support

Objavljeno: 13. Okt 2007 ob 19:17
Napisal/-a dal
Tudi Telekom išče nove ljudi za klicni center:
http://forumi.siol.net/showthread.php?t=27937

Mogoče povprašaš še tam?