delo v klicnem centru za support
Objavljeno: 13. Okt 2007 ob 18:41
Že nekaj mesecev se ukvarjam, oziroma iščem odgovor na vprašanje: možnost opravljanja dela v klicnem centru za tehnično pomoč uporabnikom ali splošne informacije?
Je res vsepovsod problem status študenta?
po vložitvi pisma na sedež podjetja niti odgovora, nezadovoljstvo nadzornega agenta, vodje klicnega centra? "ne morete, ker vas nimamo kam dati, skakanje gor in dol"
Da bo vsem, ki to berete jasno, sem namreč invalid!!!
Dobrodošli komentarji in odgovori
Je res vsepovsod problem status študenta?
po vložitvi pisma na sedež podjetja niti odgovora, nezadovoljstvo nadzornega agenta, vodje klicnega centra? "ne morete, ker vas nimamo kam dati, skakanje gor in dol"
Da bo vsem, ki to berete jasno, sem namreč invalid!!!
Dobrodošli komentarji in odgovori