Stran 1 od 1
Odzivnost tehnične podpore T-2
Objavljeno: 18. Okt 2007 ob 11:03
Napisal/-a hister
Nisem našel teme o tem zato sem opru novo, če je kje naj admin premesti.
Torej kar se tiče tehnične podpore T-2 zadeva izgleda trenutno brezizhodna.
Namreč na telefonski številki tehnične podpore ti nihče ne odgovori in tajnica ponavlja v nedogled, da so vsi zasedeni in na koncu pove, da naj napišem e-mail. Na e-maile pa ne odgovarja nihče.
No, bom še par dni poskušal, ker razumem, da so lahko tehnične težave možne. Ne morejo pa trajati v nedogled, vsaj kar se tiče odgovorov na telefonski številki in še posebno na neodzivnost sporočil na e-mail.
Če bo pa takšen odnos do uporabnikov trajal še v naslednjih dneh, bom prisiljen napisati članek v medijih, da bo tudi javnost o obveščena o težavah uporabnikov T-2.

Re: Odzivnost tehnične podpore T-2
Objavljeno: 18. Okt 2007 ob 11:14
Napisal/-a Krypto
Lahko pa tudi izpostaviš svoj problem komu od pooblaščenih tu gor v privatnem sporočilu, pa ti probamo tako pomagati

Re: Odzivnost tehnične podpore T-2
Objavljeno: 18. Okt 2007 ob 13:50
Napisal/-a dugi
Sam sem že večkrat klical na 02 pa se je ta manj kot minuta vlekla v nedogled.Ko pa jih končno dobim,nič ne naredijo.Ali ne morejo ali pa ne znajo.Pravijo bomo resetirali opremo ali pa jo dajte vi.Še zmeraj enako.Imam namreč VDSL2 modem,Motorolo+Amino 110,upload 40,download 11,pa mi tudi če imam vklopljen samo Amino 110 se slika nenormalno zaustavlja,zvok prekinja.Prej ko sem imel VDSL1 nisem imel takšnih težav.No ja v začetku že,ampak kasneje so to hitro poštimali.Sedaj pa se to že preveč vleče dolgo.Počasi razmišljam,da bi vse skupaj počasi odjavil in se preselil kam drugam,pa čeprav plačeval več,bi vsaj imel storitve brez prekinitev.Vsaj TV.
Re: Odzivnost tehnične podpore T-2
Objavljeno: 18. Okt 2007 ob 13:57
Napisal/-a hister
Krypto, problem ne obstaja več.
Namreč zjutraj so mi na mobilnik javili z mobitela, da neka opcija ne velja več, ker je Telekom prenesel telefonsko številko. Sem poskusil klicat nov telefon od T-2 in je prenesena števika delala. No že čez nekaj minut ni delala več ne prenesena številka ne tista začasna od T-2. Tudi ven nisem več mogel klicati.
Nihče me ni o ničemer obvestil, tako sem se zdel sam sebi kot en bumbar, ker nisem vedel kaj se dogaja. No po dveh uricah je vse ok. Vse deluje in ni blema.
Problem je bil, ko sem želel priti do kakšne informacije, a nihče ni bil dostopen od T-2.
Saj razumem začetne težave novega operaterja, vendar bo po mojem mnenju moral pojačati vsaj info službo tako preko e-mala, kot na telefonskih številkah. Če bo tudi to urejeno, bomo uporabniki zagotovo zadovoljni. Včasih rabiš z druge strani le stavek informacije in nič več.

Re: Odzivnost tehnične podpore T-2
Objavljeno: 18. Okt 2007 ob 15:00
Napisal/-a ZmAY
hister napisal/-a:
Saj razumem začetne težave novega operaterja
men se po 2h letih t2 ne zdi vec nov operater. Kar se pa tice tehnicne pomoci na 02 je pa zame obupna, ker nic druzga ne znajo kot pa resetirat linijo oz. rect, da bodo posredovali naprej. In pol cakas in cakas, umes se 3x poklices, pa ponavad se kar nic, pol pa pises NN. Pa tud to, da firma ne naredi nic sama od sebe, za vsako najmanjso stvar jim mors tezit in tezit da se mogoce premakne. Npr. prejsni torek sem osebno nesu dopis na poslovalnico v Kranj, v katermu je napisan, da hocem zamenjal IP tel za PSTN vmesnik. To je stvar minute, ce bi se kdo od njih oglasu mem pa sam uzel pa dal, ampak ne, sm klicov v pondelk kaj traja tok cajta, pa so rekl da me nasledn ali pa ze isti dan poklicejo da se zmenmo kdaj lahk pride, pa itak ni nc. In to taka malenkost, pa tok casa traja.. to me zlo moti. In da se to po 2h letih se kar dogaja.
Re: Odzivnost tehnične podpore T-2
Objavljeno: 18. Okt 2007 ob 16:33
Napisal/-a OrionLady
Če si osebno nesel v poslovalnico dopis, zakaj enostavno nisi zraven še IP telefona vzel pa jim ga nesel in bi potem takoj dobil pstn vmesnik?

Re: Odzivnost tehnične podpore T-2
Objavljeno: 18. Okt 2007 ob 22:45
Napisal/-a ZmAY
1. zakaj bi jest delov njihovo delo
2. to zame ni izgovor, da tolk casa traja
3. sm se prej pozanimov ce lahko sam prnesem ip tel nazaj, pa so mi rekl da ne, da bodo oni tehnika poslal
tko da nimas kej..
Re: Odzivnost tehnične podpore T-2
Objavljeno: 19. Okt 2007 ob 09:40
Napisal/-a OrionLady
Vem, da to ni izgovor, da tolk časa traja, niti ni to tvoje delo... ampak ob vseh teh menjavah se je men še vseeno najbolje obneslo, da sem enostavno stvari spokala v vrečko in jih osebno odnesla v poslovalnico... če so mi pa potem slučajno v poslovalnici rekli, da to ni možno, sem se pa hitro izgovorila, da so mi to na help desku svetovali
Kar se pa tehnikov tiče, sem se jih pa jaz tud naveličala čakati, tako da sem enega kar sredi ceste "ugrabila" (sej sem bila prijazna, sem ga najprej vprašala, če ma čas)

Re: Odzivnost tehnične podpore T-2
Objavljeno: 17. Nov 2007 ob 11:04
Napisal/-a newjack
Kar se pa tajnice tice, jebemu mater, pardon na izrazu ampak nimda a LAHKO spremenite to tajnico bedno? Ker me dandanes vsak 5 napizdi glede tega in smo ze 100x povedal da je treba spremenit tajnico v stil "Poklicali ste podjetje T-2. Trenutno so vsi operaterji zasedeni, ste # v cakalni vrsti". Tko dobijo stranke saj prblizn obcutek kok morjo cakat pa tut naknadno se izognemo nekaj minutnemu napizdevanju glede tajnice. Pa tut slaba ideja nebi bila, ce bi tajnica imela opcijo "Za splosne informacije o priklopu itd pritisnite 1, za tehnicno podporo pritisnite 2".
Re: Odzivnost tehnične podpore T-2
Objavljeno: 17. Nov 2007 ob 11:08
Napisal/-a mpm
pozabu si še dodat, da bi ob večjih izpadih (npr. telefonije), le to tudi povedala in približen čas odprave napake. s tem bi se zelo zamnjšala čakalna vrsta.
Re: Odzivnost tehnične podpore T-2
Objavljeno: 17. Nov 2007 ob 11:57
Napisal/-a T2_Delavec
newjack napisal/-a:Kar se pa tajnice tice, jebemu mater, pardon na izrazu ampak nimda a LAHKO spremenite to tajnico bedno? Ker me dandanes vsak 5 napizdi glede tega in smo ze 100x povedal da je treba spremenit tajnico v stil "Poklicali ste podjetje T-2. Trenutno so vsi operaterji zasedeni, ste # v cakalni vrsti". Tko dobijo stranke saj prblizn obcutek kok morjo cakat pa tut naknadno se izognemo nekaj minutnemu napizdevanju glede tajnice. Pa tut slaba ideja nebi bila, ce bi tajnica imela opcijo "Za splosne informacije o priklopu itd pritisnite 1, za tehnicno podporo pritisnite 2".
Pripombe je treba dati predpostavljenemu, ne pa tlele na Forumu. Glede une nedisciplinirane tajnice pa se seveda strinjam.

Re: Odzivnost tehnične podpore T-2
Objavljeno: 18. Nov 2007 ob 10:00
Napisal/-a obiskis
NN, kako pa posredujemo "predpostavljenemu"
sem poslal že par faxov, pa me poj samo pokliče nekdo in sprašuje če mi deluje,
v faxu pa sem pisal, da naj najdejo bolši način obveščanja ob izpadih
kot sem že enkrat pisal, na telekomu pride fax tudi do šefa, in potem zadeva vzleti
Re: Odzivnost tehnične podpore T-2
Objavljeno: 18. Nov 2007 ob 10:02
Napisal/-a T2_Delavec
Kakšne težave imaš, Obiskis? Če ti linija nagaja, prijavi napako, lahko tudi meni.
Re: Odzivnost tehnične podpore T-2
Objavljeno: 18. Nov 2007 ob 15:41
Napisal/-a newjack
Mislil je glede tajnice
