Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Splošni pogovori o T-2
plesalka
Novinec
Prispevkov: 8
Pridružen: 28. Okt 2007 ob 11:37
T-2: Že imam
Paket: 1/256 + 1 tel + 2xTV

Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Odgovor Napisal/-a plesalka » 12. Nov 2007 ob 13:38

Zdravo!

Kar se nam dogaja zadnje mesece s T-2 in računi je nepopisno...
Najprej smo imeli preko T-2 samo internet, sredi septembra smo dali poizvedbo še za telefon in 2x TV. No, in medtem ko smo čakali na priklop, pride račun za mesec september. Sledi šok --> na računu je napisana naročnina za tv (za pol meseca septembra) in internet za pol meseca septembra brez TP, čeprav smo TP imeli do 11. oktobra.... in so nam TV + telefon priključili šele 16. oktobra !??? :roll:
OK si rečem, plačam račun, pošljem reklamacijo in čakam na odgovor, čakam, čakam.... Zdaj je okrog že 1 mesec, odgovora pa še ni (čeprav imajo rok 15 dni). Kličem gor v klicni center, eden se zgovarja bolj kot drugi, da me bodo poklicali nazaj (še zdaj čakam...?), da me bodo vezali v računovodstvo, potem pa se na drugi strani zasliši tu tu tu tu.... :shock:
Seveda smo se pritožili na APEK, ker kar je preveč, je preveč. Saj to niti ne bi bil tak grozljiv problem, če ne bi danes prejeli račun za oktober, in kot pričakovano: na računu je zaračunana TV za cel mesec, čeprav so nam jo priklopli šele 16.10. in internet brez TP za cel mesec (čeprav smo ga imeli do 11.10.). In zanimivo, telefon pa je celo prav zaračunan - samo za 15 dni (in potem se vprašam, kako pa so lahko potem zgrešili internet...).
Vse to pomeni, da naše reklamacije sploh še v roke niso vzeli!!!!!???? (v enem mesecu). Spet kličem v klicni center, kjer me že na začetku surovo zavrnejo, češ da naj napišem reklamacijo, sploh niso hoteli slišat problema... Pa se vprašam, če bom to mogla počet vsak mesec, ker očitno niso sposobni sproti reševat problemov??? Da ne omenjam stroškov povezanih s tem in živcev...

[Pa da ne omenjam samega priklopa telefona in TV, kjer so nas pustili 5 dni brez vsega in če ne bi klicarili (na svoje stroške, z mobitela), bi bili verjetno še danes brez vsega... Zanimivo, nihče ni nič vedel...]

Očitno, kar nam ostane, je ponovna reklamacija računa, vendar se ob tem sprašujem, kdaj bomo dobili odgovor, če še prejšnje niso niti prebrali...

Ja T-2, sprašujem se kako nizko ste padli... Kaj sploh še kdo dela tam na Brnčičevi? Ste vsi na dopustu ali je toliko podobnih primerov, da se ne vidite ven?
Res ne vem, kaj naj si mislim, edino kar vas rešuje so kolikor toliko kvalitetne storitve, drugače pogorite na celi črti.

Kakšen nasvet? Kakšna telefonska številka, kamor se lahko pokliče? (ne razumem, kako ne obstaja kakšna številka, namenjena reševanju reklamacij???)

LP

Uporabniški avatar
madpanter
Starešina
Prispevkov: 3539
Pridružen: 5. Apr 2006 ob 10:02
T-2: Že imam
Paket: T4
Kraj: Ljubljana

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Odgovor Napisal/-a madpanter » 12. Nov 2007 ob 13:43

če se ne motim je 0590 00-005 računovodstvo :mrgreen: tako sem enkrat zvedel ;-) pokliči jih in napizdi bando nesposobno :evil:
Slika
Prodam UMTS router WRT54G3G + anteno P54 + ustrezno Globetrotter kartico, info ZS

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 12. Nov 2007 ob 13:47

Evo nasvet: plačaj linearno manj (TV je 12 EUR na mesec) in hkrati napiši kratko reklamacijo. Tako si krita in te dolžina trajanja reševanja reklamacije sploh ne zanima več. Ve pa se kdaj si bila dejansko priklopljena, torej sploh ni kakega spora ali možnosti za nesporazume, težave ali slabo voljo.

Alternativni nasvet: na Zasebna sporočila mi pošlješ svojo "številko priključka" in jih opomnem, da ti takoj tale spodrsljajček uredijo! :)
Optika 100/10

Uporabniški avatar
kitl
Administrator
Prispevkov: 8759
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
T-2: Že imam
Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Odgovor Napisal/-a kitl » 12. Nov 2007 ob 13:58

Pokliči računovodstvo pa se zmeni zraven pa moli, da ti dvignejo telefon ker jaz sem danes porabil 3 ure, da sem jih priklical.
0590 02212 je pa številka. Če ti bo telefon zvonil pa te bo po treh zvonenjih nekdo skenslal se ne čudi ampak kliči ponovno in vztrajaj.
Slika


Lp, Kitl

plesalka
Novinec
Prispevkov: 8
Pridružen: 28. Okt 2007 ob 11:37
T-2: Že imam
Paket: 1/256 + 1 tel + 2xTV

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Odgovor Napisal/-a plesalka » 12. Nov 2007 ob 14:02

Sej, sam fora je u tem, da je vse računano narobe, razen telefona - dnevi, storitev,.... Fora je u tem, da ne piše od katerega dneva do katerega dneva je šteto, pišejo decimalke 0,68 KOS; 0,32KOS... kdo ti ve, kako je to zračunano!? :roll:
Pa ne bi rada pol imela kakšnih problemov s tem, da nisem plačala, obresti,... Kdo ti ve, kaj se lahko zmislijo...

No, bom probala poklicat, bomo vidli, če bo kaj na tem...

Uporabniški avatar
Cobane
Nergač
Prispevkov: 3959
Pridružen: 27. Sep 2006 ob 07:39
T-2: Že imam
Paket: Tadrazga

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Odgovor Napisal/-a Cobane » 12. Nov 2007 ob 14:07

Navadni Nimda napisal/-a:Ve pa se kdaj si bila dejansko priklopljena, torej sploh ni kakega spora ali možnosti za nesporazume, težave ali slabo voljo.
Ve pa se... A res? :mrgreen:
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna! :rtmT2:

plesalka
Novinec
Prispevkov: 8
Pridružen: 28. Okt 2007 ob 11:37
T-2: Že imam
Paket: 1/256 + 1 tel + 2xTV

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Odgovor Napisal/-a plesalka » 12. Nov 2007 ob 14:20

Ja to se tud jst sprašujem... Če bi vedeli, teh problemov sploh ne bi bilo... :roll:

Uporabniški avatar
Cobane
Nergač
Prispevkov: 3959
Pridružen: 27. Sep 2006 ob 07:39
T-2: Že imam
Paket: Tadrazga

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Odgovor Napisal/-a Cobane » 12. Nov 2007 ob 14:29

Mah... ti uradniki nam vedno želijo prikazati, da zadeve niso tako alarmantne...

Bolj, ko jih opozarjam(o), za večjo budalo(e) me(nas) imajo! Rešijo pa itak nič!
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna! :rtmT2:

plesalka
Novinec
Prispevkov: 8
Pridružen: 28. Okt 2007 ob 11:37
T-2: Že imam
Paket: 1/256 + 1 tel + 2xTV

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Odgovor Napisal/-a plesalka » 12. Nov 2007 ob 14:30

madpanter napisal/-a:če se ne motim je 0590 00-005 računovodstvo :mrgreen: tako sem enkrat zvedel ;-) pokliči jih in napizdi bando nesposobno :evil:
Ja ne vem, kje si ti to zvedel, sam ko kličeš ti pove, da klicana številka ne obstaja... ;-)

Uporabniški avatar
tonimona
Starešina
Prispevkov: 2399
Pridružen: 6. Apr 2006 ob 09:09
T-2: Že imam
Paket: T4
Kraj: Koper

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Odgovor Napisal/-a tonimona » 12. Nov 2007 ob 14:39

Številka računovodstva je 0590 02212. Začni klicarit in bodi vztrajna (tudi do 40x). Dobila boš odgovor, da te bodo nazaj poklicali. Čez dva dni ponovi operacijo. Pa probaj si zapomnit ime sogovornika.
Slika

Slika 1.7.2008- porihtano, dočakal sem tudi 18.11.2007

Skorc
Starešina
Prispevkov: 1517
Pridružen: 21. Jul 2006 ob 11:12
T-2: Že imam
Paket: Malo mešano
Kraj: Pince

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Odgovor Napisal/-a Skorc » 12. Nov 2007 ob 14:43

plesalka napisal/-a:Sej, sam fora je u tem, da je vse računano narobe, razen telefona - dnevi, storitev,.... Fora je u tem, da ne piše od katerega dneva do katerega dneva je šteto, pišejo decimalke 0,68 KOS; 0,32KOS... kdo ti ve, kako je to zračunano!? :roll:
Pa ne bi rada pol imela kakšnih problemov s tem, da nisem plačala, obresti,... Kdo ti ve, kaj se lahko zmislijo...

No, bom probala poklicat, bomo vidli, če bo kaj na tem...
0,68 pomeni 68% od mesečne naročnine. Po moje ni to kakšna pretirana znanost. 100% = število dni v mesecu. Verjetno ne bo problem izračunati koliko dni so ti zaračunali.
Lep pozdrav,
Škorc

Slika

jurcek
Navdušenec
Prispevkov: 631
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 18:03
T-2: Že imam
Paket: 20Mbps / 2Mbs
Kraj: maribor

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Odgovor Napisal/-a jurcek » 12. Nov 2007 ob 14:58

ravno kar klical v racunovodstvo in takoj dobil. sem pa ze 2x dobil opomin za stvar ki je se v odprti reklamaciji od februarja. malo cudno ampak upam da bo sedaj reseno tako kot mi zagotovila. :)

lp
Slika

plesalka
Novinec
Prispevkov: 8
Pridružen: 28. Okt 2007 ob 11:37
T-2: Že imam
Paket: 1/256 + 1 tel + 2xTV

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Odgovor Napisal/-a plesalka » 12. Nov 2007 ob 15:01

ja zgleda, da si res imel srečo, ker meni skoz prekinja... bomo še vztrajali...

Skorc: se mi je zdelo, da je kej takega

Uporabniški avatar
tonimona
Starešina
Prispevkov: 2399
Pridružen: 6. Apr 2006 ob 09:09
T-2: Že imam
Paket: T4
Kraj: Koper

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Odgovor Napisal/-a tonimona » 12. Nov 2007 ob 17:03

Plesalka, le vztrajaj.
Slika

Slika 1.7.2008- porihtano, dočakal sem tudi 18.11.2007

Uporabniški avatar
Cobane
Nergač
Prispevkov: 3959
Pridružen: 27. Sep 2006 ob 07:39
T-2: Že imam
Paket: Tadrazga

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Odgovor Napisal/-a Cobane » 12. Nov 2007 ob 18:27

Vztrajaj? :evil: Zakaj že?

Ali morajo uporabniki klicat v administracijo ali naj bi administracija njih?

Jaz bi samo enkrat poklical in če jih ne bi dobil, bi poslal dopis, da sem jih klical tega dne ob tej uri. Račun pa zavračam zaradi tega in tega razloga in če jim kaj ne paše, naj oni pokličejo mene. Zame je s tem dopisom zadeva končana!

Obvezno poslati priporočeno!
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna! :rtmT2:

Odgovori