Kar se nam dogaja zadnje mesece s T-2 in računi je nepopisno...
Najprej smo imeli preko T-2 samo internet, sredi septembra smo dali poizvedbo še za telefon in 2x TV. No, in medtem ko smo čakali na priklop, pride račun za mesec september. Sledi šok --> na računu je napisana naročnina za tv (za pol meseca septembra) in internet za pol meseca septembra brez TP, čeprav smo TP imeli do 11. oktobra.... in so nam TV + telefon priključili šele 16. oktobra !???

OK si rečem, plačam račun, pošljem reklamacijo in čakam na odgovor, čakam, čakam.... Zdaj je okrog že 1 mesec, odgovora pa še ni (čeprav imajo rok 15 dni). Kličem gor v klicni center, eden se zgovarja bolj kot drugi, da me bodo poklicali nazaj (še zdaj čakam...?), da me bodo vezali v računovodstvo, potem pa se na drugi strani zasliši tu tu tu tu....

Seveda smo se pritožili na APEK, ker kar je preveč, je preveč. Saj to niti ne bi bil tak grozljiv problem, če ne bi danes prejeli račun za oktober, in kot pričakovano: na računu je zaračunana TV za cel mesec, čeprav so nam jo priklopli šele 16.10. in internet brez TP za cel mesec (čeprav smo ga imeli do 11.10.). In zanimivo, telefon pa je celo prav zaračunan - samo za 15 dni (in potem se vprašam, kako pa so lahko potem zgrešili internet...).
Vse to pomeni, da naše reklamacije sploh še v roke niso vzeli!!!!!???? (v enem mesecu). Spet kličem v klicni center, kjer me že na začetku surovo zavrnejo, češ da naj napišem reklamacijo, sploh niso hoteli slišat problema... Pa se vprašam, če bom to mogla počet vsak mesec, ker očitno niso sposobni sproti reševat problemov??? Da ne omenjam stroškov povezanih s tem in živcev...
[Pa da ne omenjam samega priklopa telefona in TV, kjer so nas pustili 5 dni brez vsega in če ne bi klicarili (na svoje stroške, z mobitela), bi bili verjetno še danes brez vsega... Zanimivo, nihče ni nič vedel...]
Očitno, kar nam ostane, je ponovna reklamacija računa, vendar se ob tem sprašujem, kdaj bomo dobili odgovor, če še prejšnje niso niti prebrali...
Ja T-2, sprašujem se kako nizko ste padli... Kaj sploh še kdo dela tam na Brnčičevi? Ste vsi na dopustu ali je toliko podobnih primerov, da se ne vidite ven?
Res ne vem, kaj naj si mislim, edino kar vas rešuje so kolikor toliko kvalitetne storitve, drugače pogorite na celi črti.
Kakšen nasvet? Kakšna telefonska številka, kamor se lahko pokliče? (ne razumem, kako ne obstaja kakšna številka, namenjena reševanju reklamacij???)
LP