Stran 1 od 3

Nesposobnost uslužbencev na tehnični pomoči

Objavljeno: 18. Nov 2007 ob 09:55
Napisal/-a Magician
Takole, včeraj zvečer poklicem na tehnično pomoč, ker mi pri ogledu nemških kanalov začne slika kockat na obeh TV sprejemnikih. Seveda po 10 minutnem čakanju se oglasi mlajši moški glas, kateri me samo posluša ( NIČ NE REČE !! ) nato pa par kratkih besed le spregovori, da bo resetiral in če še takrat ne bo v redu naj ponovno pokličem. Kaj več pa on ne more narediti. :?: :?:

Čudovito, kajne ? Seveda po resetiranju ni bilo nič boljše, temveč slabše, zdaj "kocka" pomalem na vseh kanalih vsakih 30 sek.

Torej res dvomim v usposobljenost zaposlenih na T-2 pri tehnični pomoči. Najlažje se je pa znebit stranke in pritisniti gumb RESET. Zgleda da so tam res sami nesposobni študentje, ki pojma nimajo kaj počnejo. Pred sabo pa kakšen fotokopiran priročnik, kako pomagati stranki T-2. :)

Upam, da danes ko bom spet klical, ne bom naletel spet na kakšnega nesposobneža.

Kakšne so vaše izkušnje z " strokovno usposobljenim osebjem " na tehnični pomoči ?

Re: Nesposobnost uslužbencev na tehnični pomoči

Objavljeno: 18. Nov 2007 ob 11:12
Napisal/-a ipsilon5
Mislim da je isto kot da klices na 00 na koncu. Gre samo za vpis napake v nek sistem.

Re: Nesposobnost uslužbencev na tehnični pomoči

Objavljeno: 18. Nov 2007 ob 11:34
Napisal/-a Fry
Študentje na tehnični pomoči niso tehniki.
Temu primerno niso usposobljeni za kaj več kot "reset" in svetovanje v stilu izklopite naprave in ponovno vklopite.
Vse ostalo le zapišejo.
Naslednji dan naj bi nekdo z več znanja ukrepal.

Ta sistem je morda prej (pri manjšem številu uporabnikov) celo deloval.
Z večanjem števila uporabnikov, se tudi ekspotencialno povečuje število napak in temu posledično tudi število pritožb.
Zato postaja tehnična služba "ozko grlo" (bottleneck)
- odzivni čas se daljša
- povratne informacije (kaj je narejeno, kaj bo narejeno in kdaj bo narejeno) ni nobene

T-2 se ne obremenjuje s tem problemom dokler število novih uporabnikov narašča hitreje kot število nezadovoljnih uporabnikov ki zapuščajo T-2

V bistvu smo uporabniki tega foruma "srečneži", ker nam NN pomaga kolikor pač more in s tem pospeši reševanje problemov.
Žal je to le nepomembna manjšina uporabnikov T-2

Re: Nesposobnost uslužbencev na tehnični pomoči

Objavljeno: 18. Nov 2007 ob 11:51
Napisal/-a T2_Delavec
Točno tako je, kot je napisal uporabnik z imenom t2 - napako na HelpDesk se prijavi, tam pa imajo samo eno nalogo: dobiti od stranke simptome in jih vnesti v sistem odprave napak. Potem se te napake proba razumeti in nato sledi odprava. Ker je možnih vzrokov lahko veliko (od slabe linije, do okvarjene naprave, do lokalnih omrežnih faktorjev), tega še tako dobro izšolan tehnik na HD ne more narediti "online".

Kaj lahko naredi uporabnik, ki mu slabo delujejo storitve? Problem mora opisati čimbolje, torej našteti simptome. Ni naloga ne HD ne stranke filozofirati in pametovati kaj bi bilo narobe. Ko so enkrat znani simptomi, pa se lahko vzrok napake šele odkrije. Odprava napake se lahko izvede šele, kot se pozna vzroke. To velja v vseh netrivialnih sistemih v Vesolju, ne samo v internetni povezljivosti.

Re: Nesposobnost uslužbencev na tehnični pomoči

Objavljeno: 18. Nov 2007 ob 11:59
Napisal/-a BOBI
Zakaj rabimo odprtih po 10 topicov na isto temo? Vsak odpira svojo temo, če se mu takoj problem ne uredi!

Moderator zakleni, pa naj se piše tam kjer vsi pišejo!!

Re: Nesposobnost uslužbencev na tehnični pomoči

Objavljeno: 18. Nov 2007 ob 12:12
Napisal/-a lulikin
Naj kdo posreduje!
Na modemu je nehal delovati konverter električne napetosti (po domača AC-DC). Na 059000000 sem prijavil že v četrtek zjutraj! Zaenkrat uporabljam konverter od amina, tako da tv lahko gledam samo preko kabelske (no vsaj ena prednost tega, da v bloku ni narejene zvezde). Zelo bi bil zadovoljen, če bi konverter lahko dobil v ponedeljek.

Se v naprej zahvaljujem edinemu pravemu :D

Re: Nesposobnost uslužbencev na tehnični pomoči

Objavljeno: 18. Nov 2007 ob 12:26
Napisal/-a T2_Delavec
V ponedeljek mi lahko daš številko priključka. Vsekakor boš dobil zamenjavo za okvarjen del.

Re: Nesposobnost uslužbencev na tehnični pomoči

Objavljeno: 18. Nov 2007 ob 12:34
Napisal/-a madpanter
@ Magician - Folk na HD je nesposoben. Tako je in tako bo ostalo. Več dosežeš preko neuradnega foruma. žalostno ampak resnično :roll:

Re: Nesposobnost uslužbencev na tehnični pomoči

Objavljeno: 18. Nov 2007 ob 12:36
Napisal/-a Magician
No predno se zaklene tema, naj dodam samo še današnjo izkušnjo.

Zjutraj sem klical na tehnično pomoč, dobil operaterja po 20 sek., kateri se je dejansko zavzeto lotil moje napake, kot vsak pričakuje.
Torej 2x je zadevo restetiral s tem da sem jaz počakal na liniji ( OPA NEKAJ NOVEGA ) in me vedno ko je kaj spremenil, spraševal če je slika boljše. Na koncu sva zadevo rešila elegantvno in učinkovito.

No par ur za tem pa še klic iz T-2 na mojo kontaktno telefonsko številko, če je napaka še prisotna ter da so sedaj določene stvari spremenili in mora biti sedaj vse normalno, kar tudi je.

No to pa je pohvalno od T-2 !!:!: SUPER le tako naprej !!

Re: Nesposobnost uslužbencev na tehnični pomoči

Objavljeno: 18. Nov 2007 ob 12:37
Napisal/-a Magician
madpanter napisal/-a:@ Magician - Folk na HD je nesposoben. Tako je in tako bo ostalo. Več dosežeš preko neuradnega foruma. žalostno ampak resnično :roll:
Glej mogoče so nekateri dejansko nesposobni, sej to je povsod v vsaki službi. Z današnjo potezo so me pa vseeno presenetili in napako odpravili.

Študenti so še vedno najcenejša oblika delavcev. Tako pač je !

Re: Nesposobnost uslužbencev na tehnični pomoči

Objavljeno: 18. Nov 2007 ob 12:38
Napisal/-a tonimona
Samo žalostno je, da si moral prej opisat diametralno zgodbo. Le tvojemu postu in verjetno možu iz ozadja (beri NN) se gre zahvaliti za kvalitetno izpeljan postopek.

Re: Nesposobnost uslužbencev na tehnični pomoči

Objavljeno: 18. Nov 2007 ob 12:39
Napisal/-a madpanter
Mnja jaz mam bol ko ne slabe izkušnje, danes spet letela prijava na HD. Zgleda da bomo spet lepo zavračali račune :mrgreen:

Re: Nesposobnost uslužbencev na tehnični pomoči

Objavljeno: 18. Nov 2007 ob 13:20
Napisal/-a dal
Magician napisal/-a:Študenti so še vedno najcenejša oblika delavcev. Tako pač je !
So pa menda pri T-2 študentje bolje plačani kot pri konkurenci, čeprav imajo tam po mojem skromnem mnenju več znanja in hitreje oziroma učinkoviteje rešujejo težave. Pri njih bi naprimer lulikin-u poštar v ponedeljek zjutraj prinesel nov napajalnik, starega pa bi oddal poštarju. Bomo videli, kako hitro bo to pri T-2.

Re: Nesposobnost uslužbencev na tehnični pomoči

Objavljeno: 18. Nov 2007 ob 13:33
Napisal/-a Malkec
lulikin napisal/-a:Naj kdo posreduje!
Na modemu je nehal delovati konverter električne napetosti (po domača AC-DC). Na 059000000 sem prijavil že v četrtek zjutraj! Zaenkrat uporabljam konverter od amina, tako da tv lahko gledam samo preko kabelske (no vsaj ena prednost tega, da v bloku ni narejene zvezde). Zelo bi bil zadovoljen, če bi konverter lahko dobil v ponedeljek.

Se v naprej zahvaljujem edinemu pravemu :D
Mogoče bi za začetek lahko poklical 059000002 za take stvari.

Re: Nesposobnost uslužbencev na tehnični pomoči

Objavljeno: 18. Nov 2007 ob 14:39
Napisal/-a newjack
dal napisal/-a:
Magician napisal/-a:Študenti so še vedno najcenejša oblika delavcev. Tako pač je !
So pa menda pri T-2 študentje bolje plačani kot pri konkurenci, čeprav imajo tam po mojem skromnem mnenju več znanja in hitreje oziroma učinkoviteje rešujejo težave. Pri njih bi naprimer lulikin-u poštar v ponedeljek zjutraj prinesel nov napajalnik, starega pa bi oddal poštarju. Bomo videli, kako hitro bo to pri T-2.
Kaj si ti na glavo padel? Prvo se pozanimaj koliko so urne postavke drugod potem pa komentiraj :lol: Kar se pa sposobnosti tice, ko sva s kolegom klicala na siol in vprasala oz je vprasal zakaj prihaja do kock na tvju naju je vprasal kolk dolg ima UTP kabel. Prijatelj je rekel da tam cca 10m. No potem mi je veletehnik iz siola rekel da so kocke posledice dolzine utp kabla. Seveda to ni res, ce bi bil to telefonski kabel potem ja, utp pa tolerira do 150m oz. naj bi, se bolje pa ftp deluje. Mnja zasel sem, moj point je v tem, da imas povsod ljudi, ki niso ravno najbolje vzposobljeni za delo, ki ga opravljajo. Tukaj ne mores nic, mene osebno sicer ce bos dobil bom vedno pocakal na liniji pa ti naredu p/reset ali zvisal sinhronizacijo oz skusal zvisati, pogledal kako je z sumom na liniji itd, pac to kar lahko storim.

Lp