Stran 1 od 1

Serviser za S. Primorsko

Objavljeno: 27. Nov 2007 ob 08:11
Napisal/-a Jože99
Pozdravljeni!

Kolega ima probleme z internetom pa bi prosil če ima kdo telefonsko številko od serviserja za severno Primorsko da mi jo da,da ne bo trajalo 14 dni preden pride po normalni poti.


LP Jože

Re: Serviser za S. Primorsko

Objavljeno: 27. Nov 2007 ob 08:22
Napisal/-a T2_Delavec
Napako je treba prijaviti po uradni poti: 0590-00-002 in dobro opisati simptome slabega delovanja.

Re: Serviser za S. Primorsko

Objavljeno: 27. Nov 2007 ob 17:32
Napisal/-a Jože99
Šel je z Siola na T2 pa zadeva ni delala.Tisti ki mu je montiral je rekel da mora priti serviser in je odšel.Zadeva se je kasneje sama uredila,izkazalo pa se je da je spet zatajil Telekom.

Re: Serviser za S. Primorsko

Objavljeno: 27. Nov 2007 ob 20:00
Napisal/-a T2_Delavec
A je sedaj v redu, ali ni?
Vedno je sicer treba ubrati uradno pot za prijavo napak. Klicanje monterja direkt na mobi seveda ni korektno, saj je verjetno ravno takrat pri stranki. Zato se napako prijavi po uradni poti na tehnično podporo. V zadnjem letu se je tudi odzivni čas za odpravo napak zmanjšal na kvečjemu dan ali dva in smo v večini pokrajin že hitrejši od telekoma. :razz:

Re: Serviser za S. Primorsko

Objavljeno: 28. Nov 2007 ob 09:58
Napisal/-a Jože99
Zadeva deluje brezhibno.Vprašal sem zato ker je bil v začetku leta v našem kraju primer ko serviserja ni bilo 2 meseca,dokler ni stranka odpovedala pogodbe.

Re: Serviser za S. Primorsko

Objavljeno: 28. Nov 2007 ob 10:03
Napisal/-a T2_Delavec
Ja, včasih je prihajalo tudi do robnih pogojev, ekscesov in napak. Mislim, da se to že dolgo več ne dogaja. Če pa opaziš kakšno neumnost kje, pa je seveda treba takoj prijaviti na ves glas.