Stran 1 od 1

domain blacklisted?

Objavljeno: 1. Maj 2006 ob 22:17
Napisal/-a SilvoPutPut
Odkar imam T2 internet nikakor ne morem pošiljat mejlov preko smtp strežnika od T2.
Napiše mi, da je domena blacklisted in to tudi če pošljem iz T2 mejla!
Na podpori so mi rekli, da ta problem rešujejo, ampak to se vleče že več kot en teden! So zelo počasni! Ima še kdo drugi tako izkušnjo?
Kaj pa tistim, ki dela pošiljanje mejlov prek T2 smtp strežnika, mi povejte če lahko pošiljate mejle tudi iz kake svoje domene??

Objavljeno: 1. Maj 2006 ob 22:36
Napisal/-a T2_Delavec
Kera domena pa?

Objavljeno: 1. Maj 2006 ob 22:46
Napisal/-a sce
ali zamenjaj SMTP strežnik ali pa e-mail :)

Probaj siolov smtp.siol.net ali pa mojega mail.area52.us če hočeš :) Seveda samo SMTP

Objavljeno: 2. Maj 2006 ob 02:06
Napisal/-a SilvoPutPut
nič od tega ne pomaga

Objavljeno: 2. Maj 2006 ob 02:18
Napisal/-a sce
sicer nevem če ma to kakšne veze ker nisem še stručko s t-2 ampak:

katero zaščito si vzeu? mejbi je to... čepraw dvomim

Objavljeno: 2. Maj 2006 ob 19:38
Napisal/-a SilvoPutPut
Nobene zaščite. Sem kar napreden uporabnik in me taki bullshit kot so neke zaščite ne gane.

Objavljeno: 2. Maj 2006 ob 20:02
Napisal/-a mitja_i
Napiše mi, da je domena blacklisted in to tudi če pošljem iz T2 mejla!
Sem kar napreden uporabnik
:roll:

A lahko kaj več napišeš, kaj ti "napiše", kdo ti napiše, kje ti napiše? Kaj majo domene sploh zveze s pošiljanjem mailov? Kakšno domeno imaš? Za mail server?

Ali lahko pošlješ mail iz T-2 webmaila http://webmail.t-2.net?

Objavljeno: 2. Maj 2006 ob 21:45
Napisal/-a Malkec
Meni enkrat ni šlo mailov pošiljat na amisu, bil problem v dns strežniku, tako da ne izključi domen :)

Objavljeno: 4. Maj 2006 ob 02:37
Napisal/-a SilvoPutPut
Slika

Slika

Slika


Naj me koklja brcne, če je napaka na moji strani :lol:

T 2 se s tem problemom ukvarja že točno 14 dni in nobenega haska. Je to normalno?

Objavljeno: 4. Maj 2006 ob 09:04
Napisal/-a Bine
A se ti ne zdi čudno, da imaš samo ti te probleme?

Si poskusil tole prebrati: http://support.microsoft.com/default.as ... -us;296161