T-2: Ena velika žalost
Objavljeno: 8. Dec 2007 ob 20:20
Dovolite mi, da še jaz predstavim svojo zgodbo, ki se nam dogaja s T-2. In res, žalostno je, da nas je njihov odnos do bodočih naročnikov tako zelo razočaral. Kaj bo šele, ko bomo že naročniki? Nas malo skrbi, če že v samem štartu stvari ne funkcionirajo.
že skoraj mesec je okrog, kar smo na vaših spletnih straneh izpolnili obrazec za povpraševanje oz. za možnost priklopa oz. nudenja storitev preko vašega podjetja za brata, ki ima trenutno prebivališče v Kranju. Potem je trajalo kar cel
teden, preden ste poslali pogodbo v podpis in v parih dneh vam je bila posredovana nazaj skupaj z vso potrebno dokumentacijo. Pogodba naj bi bila veljavna vse od 15.11. - tako vsaj piše na servisnih straneh, ob hkratnem obvestilu, da je bila prejeta pomanjkljiva dokumentacija, kar ni res (preverjetno tudi telefonsko). Posredovano vam je bilo vse, kar je bilo zapisano v pogodbi , da je potrebno posredovati.
Še danes, je na servisnih straneh napisano to isto obvestilo (naša začasna številka je: [CENZURIRANO. Moderator]). Že 14 dni torej čakamo na to, da pride nekdo potegniti kabel v stanovanje (govorimo o naselju Planina v Kranju, kjer je možnost optike) in seveda urediti priklop. Naročili smo celoten paket storitev, ki jih kot družba ponujate: Internet, TV in telefonija pa moramo reči, da smo že preden sploh postanemo dejanski naročnik izredno razočarani nad rokom izvedbe, ki je nenormalno dolg.
Na eni strani res nudite celostno storitev po ugodni ceni (s poudarkom, ugodni), a to še ne pomeni, da bodo stranke za nizko ceno takoj sprejele odločitev in zamenjale ponudnika , če jim le-ta pa kljub vsemu ne nudi popolne podpore v širšem smislu. Pomembno je tudi obravnavanje strank. Če javite, da boste prišli v petek potegnit kabel - brata so poklicali po telefonu (tako je bilo sporočeno bratu) in je nekdo takrat doma , z vaše strani pa ni nikogar, se nam zdi to izjemno neprofesionalno. In to ni niti najmanj zabavno. Že tako čakaš celo večnost (mimogrede: konkurenčna podjetja to uredijo v parih dneh in že si uporabnik Interneta) in nato ni niti določenega konkretnega datuma, da bi vedel kaj pričakovati. Skratka nič. Veselo čakaš in se nič ne zgodi. Hm... Zanimivo, da lahko podjetja na ta način živijo.
Delam v enem izmed največjih mednarodnih podjetij v Sloveniji in moram reči, da si sami kaj takega ne bi niti drznili privoščiti, kaj šele podjetja, ki so na začetku svoje poti. Na dolgi rok se takšna strategija sigurno ne obnese. Konec koncev - kupec/naročnik je kralj in ga je potrebno spoštovati, saj le zaradi njega obstajaš in ne obratno. Na ta način kot se obnašate v našem primerum vi, pa strank sigurno ne boste pridobili temveč že v samem štartu izgubili. Pa vendar mi še
vedno vztrajamo, ker imamo določeno mero zaupanja v vas, kljub začetniškim napakam, ki se pač dogajajo. Skratka, prosimo vas, da se malo podvizate in resno vzamete delo v svoje roke, saj bodoče stranke čakajo. Ta mail pa vzemite kot nasvet, ki vam lahko v prihodnje prihrani marsikakšne podobne težave, razen če je vaša želja po teh konstantna. Pa mislim, da ni. Zaslužite si razcvet in razvoj, vendar ne na način, da pozabljate, kdo je tukaj naročnik in kdo ste vi.
Vsebina tega kar pišem na tale forum je bila posredovana na nekaj mailov, ki jih je mogoče najti na vaših spletnih straneh pa odgovora žal v času 1 tedna nismo dobili. Ail se vam zdi to korektno? Tako vendar nihče ne dela. Moram priznati, da me že dolgo nihče ni tako razjezil kot ravno T-2 s tem svojim odnosom do bodočih naročnikov. Nobenega obveščanja, nobenega dogajanja, zavajanje,... Skratka nič pozitivnega no. In zato tudi uporabljam take težke besede, ker sem slabe volje in ker ne bom dopustila, da se kaj takega dogaja tudi drugim ljudem, ki se bodo še odločali za T-2. Ker ni normalno čakati brez komunikacije kaj se dogaja z izvedbo... Kot da je muca nekomu jezik snedla...
Bi vas prosila za čimprejšnji korekten odgovor na tale mail, da nam na osnovi trenutne naročniške številke v najkrajšem možnem času sporočite, kaj se dogaja s priklopom, kdaj bo storitev izvedena, saj se stvar vleče že celo večnost. In
nihče od nas nerad čaka toliko časa, ko mi prav zdaj. Pa upam, da razumete. Postavite se v kožo nekoga, ki Internet in vse v povezavi z njim nujno potrebuje tudi za opravljanje svojega poklica izven delovnega časa, tega pa kar ni in ni.
Vkolikor vašega odgovora na mail ne bomo prejeli v roku enega tedna (7 dni) bomo primorani koristiti druga sredstva, tudi sredstva javnega obveščanja, da druge stranke obvarujemo pred podobnim dogajanjem.
KoMarEdit: Naslovov tem ne piši s samimi velikimi črkami!
že skoraj mesec je okrog, kar smo na vaših spletnih straneh izpolnili obrazec za povpraševanje oz. za možnost priklopa oz. nudenja storitev preko vašega podjetja za brata, ki ima trenutno prebivališče v Kranju. Potem je trajalo kar cel
teden, preden ste poslali pogodbo v podpis in v parih dneh vam je bila posredovana nazaj skupaj z vso potrebno dokumentacijo. Pogodba naj bi bila veljavna vse od 15.11. - tako vsaj piše na servisnih straneh, ob hkratnem obvestilu, da je bila prejeta pomanjkljiva dokumentacija, kar ni res (preverjetno tudi telefonsko). Posredovano vam je bilo vse, kar je bilo zapisano v pogodbi , da je potrebno posredovati.
Še danes, je na servisnih straneh napisano to isto obvestilo (naša začasna številka je: [CENZURIRANO. Moderator]). Že 14 dni torej čakamo na to, da pride nekdo potegniti kabel v stanovanje (govorimo o naselju Planina v Kranju, kjer je možnost optike) in seveda urediti priklop. Naročili smo celoten paket storitev, ki jih kot družba ponujate: Internet, TV in telefonija pa moramo reči, da smo že preden sploh postanemo dejanski naročnik izredno razočarani nad rokom izvedbe, ki je nenormalno dolg.
Na eni strani res nudite celostno storitev po ugodni ceni (s poudarkom, ugodni), a to še ne pomeni, da bodo stranke za nizko ceno takoj sprejele odločitev in zamenjale ponudnika , če jim le-ta pa kljub vsemu ne nudi popolne podpore v širšem smislu. Pomembno je tudi obravnavanje strank. Če javite, da boste prišli v petek potegnit kabel - brata so poklicali po telefonu (tako je bilo sporočeno bratu) in je nekdo takrat doma , z vaše strani pa ni nikogar, se nam zdi to izjemno neprofesionalno. In to ni niti najmanj zabavno. Že tako čakaš celo večnost (mimogrede: konkurenčna podjetja to uredijo v parih dneh in že si uporabnik Interneta) in nato ni niti določenega konkretnega datuma, da bi vedel kaj pričakovati. Skratka nič. Veselo čakaš in se nič ne zgodi. Hm... Zanimivo, da lahko podjetja na ta način živijo.
Delam v enem izmed največjih mednarodnih podjetij v Sloveniji in moram reči, da si sami kaj takega ne bi niti drznili privoščiti, kaj šele podjetja, ki so na začetku svoje poti. Na dolgi rok se takšna strategija sigurno ne obnese. Konec koncev - kupec/naročnik je kralj in ga je potrebno spoštovati, saj le zaradi njega obstajaš in ne obratno. Na ta način kot se obnašate v našem primerum vi, pa strank sigurno ne boste pridobili temveč že v samem štartu izgubili. Pa vendar mi še
vedno vztrajamo, ker imamo določeno mero zaupanja v vas, kljub začetniškim napakam, ki se pač dogajajo. Skratka, prosimo vas, da se malo podvizate in resno vzamete delo v svoje roke, saj bodoče stranke čakajo. Ta mail pa vzemite kot nasvet, ki vam lahko v prihodnje prihrani marsikakšne podobne težave, razen če je vaša želja po teh konstantna. Pa mislim, da ni. Zaslužite si razcvet in razvoj, vendar ne na način, da pozabljate, kdo je tukaj naročnik in kdo ste vi.
Vsebina tega kar pišem na tale forum je bila posredovana na nekaj mailov, ki jih je mogoče najti na vaših spletnih straneh pa odgovora žal v času 1 tedna nismo dobili. Ail se vam zdi to korektno? Tako vendar nihče ne dela. Moram priznati, da me že dolgo nihče ni tako razjezil kot ravno T-2 s tem svojim odnosom do bodočih naročnikov. Nobenega obveščanja, nobenega dogajanja, zavajanje,... Skratka nič pozitivnega no. In zato tudi uporabljam take težke besede, ker sem slabe volje in ker ne bom dopustila, da se kaj takega dogaja tudi drugim ljudem, ki se bodo še odločali za T-2. Ker ni normalno čakati brez komunikacije kaj se dogaja z izvedbo... Kot da je muca nekomu jezik snedla...
Bi vas prosila za čimprejšnji korekten odgovor na tale mail, da nam na osnovi trenutne naročniške številke v najkrajšem možnem času sporočite, kaj se dogaja s priklopom, kdaj bo storitev izvedena, saj se stvar vleče že celo večnost. In
nihče od nas nerad čaka toliko časa, ko mi prav zdaj. Pa upam, da razumete. Postavite se v kožo nekoga, ki Internet in vse v povezavi z njim nujno potrebuje tudi za opravljanje svojega poklica izven delovnega časa, tega pa kar ni in ni.
Vkolikor vašega odgovora na mail ne bomo prejeli v roku enega tedna (7 dni) bomo primorani koristiti druga sredstva, tudi sredstva javnega obveščanja, da druge stranke obvarujemo pred podobnim dogajanjem.
KoMarEdit: Naslovov tem ne piši s samimi velikimi črkami!