Stran 1 od 2

T-2: Ena velika žalost

Objavljeno: 8. Dec 2007 ob 20:20
Napisal/-a Pikica
Dovolite mi, da še jaz predstavim svojo zgodbo, ki se nam dogaja s T-2. In res, žalostno je, da nas je njihov odnos do bodočih naročnikov tako zelo razočaral. Kaj bo šele, ko bomo že naročniki? Nas malo skrbi, če že v samem štartu stvari ne funkcionirajo.

že skoraj mesec je okrog, kar smo na vaših spletnih straneh izpolnili obrazec za povpraševanje oz. za možnost priklopa oz. nudenja storitev preko vašega podjetja za brata, ki ima trenutno prebivališče v Kranju. Potem je trajalo kar cel
teden, preden ste poslali pogodbo v podpis in v parih dneh vam je bila posredovana nazaj skupaj z vso potrebno dokumentacijo. Pogodba naj bi bila veljavna vse od 15.11. - tako vsaj piše na servisnih straneh, ob hkratnem obvestilu, da je bila prejeta pomanjkljiva dokumentacija, kar ni res (preverjetno tudi telefonsko). Posredovano vam je bilo vse, kar je bilo zapisano v pogodbi , da je potrebno posredovati.
Še danes, je na servisnih straneh napisano to isto obvestilo (naša začasna številka je: [CENZURIRANO. Moderator]). Že 14 dni torej čakamo na to, da pride nekdo potegniti kabel v stanovanje (govorimo o naselju Planina v Kranju, kjer je možnost optike) in seveda urediti priklop. Naročili smo celoten paket storitev, ki jih kot družba ponujate: Internet, TV in telefonija pa moramo reči, da smo že preden sploh postanemo dejanski naročnik izredno razočarani nad rokom izvedbe, ki je nenormalno dolg.

Na eni strani res nudite celostno storitev po ugodni ceni (s poudarkom, ugodni), a to še ne pomeni, da bodo stranke za nizko ceno takoj sprejele odločitev in zamenjale ponudnika , če jim le-ta pa kljub vsemu ne nudi popolne podpore v širšem smislu. Pomembno je tudi obravnavanje strank. Če javite, da boste prišli v petek potegnit kabel - brata so poklicali po telefonu (tako je bilo sporočeno bratu) in je nekdo takrat doma , z vaše strani pa ni nikogar, se nam zdi to izjemno neprofesionalno. In to ni niti najmanj zabavno. Že tako čakaš celo večnost (mimogrede: konkurenčna podjetja to uredijo v parih dneh in že si uporabnik Interneta) in nato ni niti določenega konkretnega datuma, da bi vedel kaj pričakovati. Skratka nič. Veselo čakaš in se nič ne zgodi. Hm... Zanimivo, da lahko podjetja na ta način živijo.
Delam v enem izmed največjih mednarodnih podjetij v Sloveniji in moram reči, da si sami kaj takega ne bi niti drznili privoščiti, kaj šele podjetja, ki so na začetku svoje poti. Na dolgi rok se takšna strategija sigurno ne obnese. Konec koncev - kupec/naročnik je kralj in ga je potrebno spoštovati, saj le zaradi njega obstajaš in ne obratno. Na ta način kot se obnašate v našem primerum vi, pa strank sigurno ne boste pridobili temveč že v samem štartu izgubili. Pa vendar mi še
vedno vztrajamo, ker imamo določeno mero zaupanja v vas, kljub začetniškim napakam, ki se pač dogajajo. Skratka, prosimo vas, da se malo podvizate in resno vzamete delo v svoje roke, saj bodoče stranke čakajo. Ta mail pa vzemite kot nasvet, ki vam lahko v prihodnje prihrani marsikakšne podobne težave, razen če je vaša želja po teh konstantna. Pa mislim, da ni. Zaslužite si razcvet in razvoj, vendar ne na način, da pozabljate, kdo je tukaj naročnik in kdo ste vi.

Vsebina tega kar pišem na tale forum je bila posredovana na nekaj mailov, ki jih je mogoče najti na vaših spletnih straneh pa odgovora žal v času 1 tedna nismo dobili. Ail se vam zdi to korektno? Tako vendar nihče ne dela. Moram priznati, da me že dolgo nihče ni tako razjezil kot ravno T-2 s tem svojim odnosom do bodočih naročnikov. Nobenega obveščanja, nobenega dogajanja, zavajanje,... Skratka nič pozitivnega no. In zato tudi uporabljam take težke besede, ker sem slabe volje in ker ne bom dopustila, da se kaj takega dogaja tudi drugim ljudem, ki se bodo še odločali za T-2. Ker ni normalno čakati brez komunikacije kaj se dogaja z izvedbo... Kot da je muca nekomu jezik snedla...

Bi vas prosila za čimprejšnji korekten odgovor na tale mail, da nam na osnovi trenutne naročniške številke v najkrajšem možnem času sporočite, kaj se dogaja s priklopom, kdaj bo storitev izvedena, saj se stvar vleče že celo večnost. In
nihče od nas nerad čaka toliko časa, ko mi prav zdaj. Pa upam, da razumete. Postavite se v kožo nekoga, ki Internet in vse v povezavi z njim nujno potrebuje tudi za opravljanje svojega poklica izven delovnega časa, tega pa kar ni in ni.
Vkolikor vašega odgovora na mail ne bomo prejeli v roku enega tedna (7 dni) bomo primorani koristiti druga sredstva, tudi sredstva javnega obveščanja, da druge stranke obvarujemo pred podobnim dogajanjem.

KoMarEdit: Naslovov tem ne piši s samimi velikimi črkami!

Re: T-2: ENA VELIKA ŽALOST

Objavljeno: 8. Dec 2007 ob 20:35
Napisal/-a T2_Delavec
Cenzuriral sem tvojo številko priključka. Naj ostanejo tvoji podatki skriti javnosti.

Re: T-2: ENA VELIKA ŽALOST

Objavljeno: 8. Dec 2007 ob 20:36
Napisal/-a Fry
Dobrodošla na forumu!
Take in podobne nevšečnosti prebiramo takorekoč dnevno na forumu.
Komunikacija T-2 s strankami je zelo pomankljiva (jo takorekoč ni).
To sem opozoril že neštetokrat.
Res pa so nekateri zaposleni na T-2, tudi na tem forumu in so veliko pomoč.
Tako tudi rešijo marsikatero nevšečnost.
Ne smemo pa pozabiti, da je to zgolj "neuradni forum" in kot tak nima nikakršen vpliv na poslovanje T-2.

Re: T-2: Ena velika žalost

Objavljeno: 8. Dec 2007 ob 21:26
Napisal/-a T2_Delavec
PIKICA: urgirano v administracijo optičarjem.

Re: T-2: Ena velika žalost

Objavljeno: 9. Dec 2007 ob 12:16
Napisal/-a Pikica
Glede št. priključka se strinjam, da ostane anonimen.
Hvala za urgiranje. V primeru, da se v roku enega tedna nič ne zgodi na izvedbi priklopa, urgiramo naprej.
Namreč moti me nekomuniciranja firme, četudi malo dlje traja, samo da veš, kaj je, ne pa da nič ne veš.

Re: T-2: Ena velika žalost

Objavljeno: 9. Dec 2007 ob 13:22
Napisal/-a T2_Delavec
Ja, morebiti je malo čudno, ker imaš občutek, da so te pozabili. Ampak te niso, samo malo daljša vrsta je za počakati. :)

Re: T-2: Ena velika žalost

Objavljeno: 9. Dec 2007 ob 15:14
Napisal/-a ZmAY
ce ne morte sfolgat nehejte sprejemat nove narocnike za tok cajta dokler ne pridete na tekoc

Re: T-2: Ena velika žalost

Objavljeno: 9. Jan 2008 ob 00:37
Napisal/-a matevzp
no mi smo se odločil tudi da bomo šli na optiko ...in kako je blo?
uleti en študent na začetku decembra, ves ponosen da bo dobil 4,17€ za našo pogodbo. k hočemo vedt kaj in kako bo to sploh zgledalo (kabli, postavitev raznih njihovih in naših swichov ruterjev itd ...) se mu nič ne sanja. odlično. podpišemo v dobrem duhu.
pride monter ta teden - jeeej (14 dni?) in nam začne delat lukno v steni. seveda prevrta obstoječi kabel za TV, katerega kanalček je 5 cm nad kanalom za optiko in je tm že ene 20 let ... ni mogu pogledat.
vredu naj mu bo, pač je prevrtu kabl. nam on reče naj kličemo na t-2 da nam čim prej prklopjo t-2 TV itd... kaj izvemo? da naša pogodba sploh ne obstaja. zahtevamo šefa, on tudi ne najde pogodbe. vprašamo kako to, da so poslali podizvajalce? ne vejo kaj oni tam delajo.
Upam, da nam bo t-2 če že ne druzga (npr. pršu popravt kabla za kabelsko ker se mi vedno bolj dozdeva da bo to prej kot optika moj bodoči internet :> ) plačal račun za cel mesec kabelske ki je ne mormo gledat in prišel hmal priklopit TV. če bomo pa dobili še kakega frajerja k bo montiral pa nit kablov ne bo znal skrimpat se bomo pa skenslal s tega. No, wait, sej sploh ni pogodbe :D torej tehnično gledano obdržimo to, ker nam ni treba plačevat :) zakaj ne? brez pogodbe nihče ne more zahtevat denarja od mene. če so mi pa napeljali optiko, je pa to njihov problem, right? lol :D

Re: T-2: Ena velika žalost

Objavljeno: 9. Jan 2008 ob 08:25
Napisal/-a T2_Delavec
Right, ni ti treba trpeti teh žalosti! Lahko mi pošlješ svoje naslovne podatke (ki so ali naj bi bili na pogodbi) na Zasebna sporočila in bom dal tole poštimati in urediti. :)

Re: T-2: Ena velika žalost

Objavljeno: 9. Jan 2008 ob 15:11
Napisal/-a Deadeye
Mene pa zanima, kaj je toliko nevarnega, če napišeš št. priključka oz. naročniško številko. V teoriji si nihče ne more pomagati s tem?

Re: T-2: Ena velika žalost

Objavljeno: 9. Jan 2008 ob 15:23
Napisal/-a Cobane
Lahko nam poveš tudi svoj bančni račun :mrgreen:

Re: T-2: Ena velika žalost

Objavljeno: 9. Jan 2008 ob 15:27
Napisal/-a slow_slow
Št priključka je samo tvoja in če jo povej kr nekomu lahko pride do zlorab, tak da razmisli še enrkat

Re: T-2: Ena velika žalost

Objavljeno: 9. Jan 2008 ob 15:42
Napisal/-a tonimona
Cobane napisal/-a:Lahko nam poveš tudi svoj bančni račun :mrgreen:
Z geslom za dostop. :mrgreen:

Re: T-2: Ena velika žalost

Objavljeno: 9. Jan 2008 ob 16:56
Napisal/-a KoMar
Nehite spemat :razz:

Re: T-2: Ena velika žalost

Objavljeno: 9. Jan 2008 ob 17:14
Napisal/-a Deadeye
Res je samo moja, ampak samo št. ne pomeni nič, saj podatki niso dostopni na netu. Če pa ima kdo do tega dostop je potem zloraba sistema t-2, ker dostop do podatkov naj bi imeli samo oni.
Št. TR-ja lahko mirno napišeš/m, lahko mi kvečjemu kej nakažeš gor. Poleg vsega so št. naročnikov v vrstnem redu, torej 5138 je sigurno št. nekoga pa si z njo ne morem kej dosti pomagat. (št. je zmišljena).

NN: mogoče se bojite zlorab s strani zaposlenih t-2?