Stran 1 od 2
Klici na mobitel
Objavljeno: 2. Maj 2006 ob 15:13
Napisal/-a stajerc
Že kar nekaj časa opažam, da pri klicih v mobilna omrežja ne slišim uverture klicočega, in ravno zadnjič sem klical na svojo številko da slišim uverturo, pa je sam zvonilo, zato sem se obrnil na mobitel, in zadeva mi je postala jasna !
Še bolj zanimivo je da ČE pri klicanju na koncu številke pritisneš # (lojtro), se zveza vzpostavi takoj, v nasprotnem primeru čakaš še 5 sekund na zvok centrale, pri REDIAL-u številke se zveza pravtako hitrje vzpostavi.
Mogoče se bodo komu te informacije zdele brezprwdmetne, verjamem pa da bodo koga interesirale, ali se bo celo kdo našel,ki bo poznal odgovor, čeprav je verjetno finta v principu delovanja IP telefonije
Objavljeno: 2. Maj 2006 ob 17:36
Napisal/-a Bine
Za # sem vedel (mislim, da to piše v nekih navodilih).. kaj je pa to "uvertura" pa se mi ne sanja

Objavljeno: 2. Maj 2006 ob 18:56
Napisal/-a stajerc
Uvertura je storitev, ki jo podjetje MObitel d.d. v sodelovanju s podjetjem planet 9 d.o.o. ponuja kot plačljivo storitev, ki klicatelju namesto standardnega zvonenja predvaja zvočni ali glasovni posnetek po izbiri lastnika številke. Storitev je omogočena le mobitelovim uporabnikom
Več na
http://www.planet.si/portal/site/planet ... 801c038a0/
Objavljeno: 2. Maj 2006 ob 20:26
Napisal/-a Bine
thx za pojasnilo.
Objavljeno: 3. Maj 2006 ob 11:55
Napisal/-a stajerc
Tudi simobilova brezplačna številka 080 40 40 40 ne deluje !

Pravkar kličem na splošne informacije in mi pravi da postopoma uveljavljajo klice na 080, vzroka pa nevedo

Nedosegljivost
Objavljeno: 27. Maj 2007 ob 11:20
Napisal/-a EMIL
Iz T2 omrežja kličem številko mobitela-znak zvonjenja,klicoči se ne javi.Pokličem isto mobitel številko z GSM-telefona-"Naročnik ni dosegljiv"Obe varijanti poizkusim večkrat-vedno isti rezultat.
Objavljeno: 27. Maj 2007 ob 12:27
Napisal/-a borut
stajerc napisal/-a:Storitev je omogočena le mobitelovim uporabnikom
Ni res. Storitev ponujajo tudi pri Si.mobilu na njihovem mobilne portalu Vodafone in imenuje se PREDIGRA...

Objavljeno: 27. Maj 2007 ob 14:46
Napisal/-a bostjank
Želim pojasniti nekaj zadev v zvezi s tem problemom.
Po analizi omenjenega problema sem prišel do zaključka (posvetovali smo se tako na nivoju mobilnega operaterja kot tudi ponudnika IP telefonije), da se težava pojavi takrat, ko iz VOIP telefona (IP telefoni in analogni priključeni na VOIP vmesnike) pokličemo mobilno številko, ki uporablja storitev zgrešeni klic. Z aktivacijo zgrešenega klica se namreč aktivira posebna preusmeritev na strani mobilnega operaterja in centrala na strani VOIP ponudnika še ni usklajena s to preusmeritvijo, zato se zgodi, da lahko v slušalki slišimo ton zvonenja ali pa sploh nič ne slišimo v primeru, ko kličemo uporabnika, ki ima izključen mobilnik in aktivirano omenjeno storitev.
Poskusite izklopiti zgrešeni klic in boste videli, da potem uspešno "dokličete" odzivnik o nedosegljivosti mobilne številke. Enaka stvar se dogaja pri uverturi, torej gre za neusklajenost med mobilnimi operaterji in VOIP ponudniki. Mislim, da bodo morali zadeve bolj prilagoditi VOIP ponudniki.
Pri analogni telefoniji teh problemov ni, saj deluje na drugačni osnovi, pravzaprav pa gre trenutno razumeti, da so mobilni operaterji zadeve, ki jih ponujajo bolj uskladili s Telekomovo analogno telefonijo (PSTN, ISDN) kot drugimi, kjer usklajevanje še čaka, saj bo prišlo tudi do drugih težav. IP telefonija je nenazadnje še mlada.
Objavljeno: 27. Maj 2007 ob 22:45
Napisal/-a OrionLady
hm... meni osebno predigra (če sama sebe z domačega telefona pokličem na gsm) dela brez problema... (pa imam, tako kot je boštjan napisal, analogni telefon priključen na VOIP vmesnik)... mogoče je edina razlika ta, da imam jaz simobil in da vse skupaj ne dela pri klicajnu na mobitelove številke.
Objavljeno: 8. Jun 2007 ob 16:46
Napisal/-a Scofield
Zanima me samo to, če je mogoče klice v mobitel in simobil omrežje blokirati? V naši hiši očitno nihče noče priznati, kdo kliče v omenjena omrežja. Potreben bo ukrep.

Objavljeno: 8. Jun 2007 ob 17:06
Napisal/-a ervins
V servisnih straneh so zabeleženi vsi klici s točnim časom in ni ga zlomka,da se kdo ne ujame.
Objavljeno: 8. Jun 2007 ob 17:42
Napisal/-a Cobane
To je že standardni problem, ki ga ne znajo rešiti:
http://t-2.rula.net/viewtopic.php?t=1803
Objavljeno: 9. Jun 2007 ob 19:22
Napisal/-a Scofield
Scofield napisal/-a:Zanima me samo to, če je mogoče klice v mobitel in simobil omrežje blokirati? V naši hiši očitno nihče noče priznati, kdo kliče v omenjena omrežja. Potreben bo ukrep.

OK, smo ugotovili v čem je težava. 2 številki, ki so v bistvu številki nacionalnega operaterja na Hrvaškem (!), jih sistem nekako obravnava kot številki mobitelovega omrežja. Zato tako visok račun pri telefoniji.
Reklamacija? Kako? Kje?

Objavljeno: 9. Jun 2007 ob 19:52
Napisal/-a T2_Delavec
Meni, bom jaz uredil. V ponedeljek mi pošlji številko priključka in pa kratek opis napake. Bom dal preveriti telefonistom!
Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 18:15
Napisal/-a Scofield
Naj samo povem, da je prišlo do nesporazuma s strani moje stare mame. Vse je v najlepšem redu.
Za nastale nevšečnosti se opravičujem. Se ne bo zgodilo nikoli več.
EDIT: Tudi stara mama se opravičuje!
