Stran 1 od 1
Nespoštovanje splošnih pogojev s strani T-2
Objavljeno: 21. Jan 2008 ob 10:11
Napisal/-a mahi
Na HD mi ne znajo povedat nič, računovodstvo je nemogoče dobiti in tako me pošiljajo v poslovalnico Koper, kjer lahko uredim problem z reklamacijami. Ker pa poslovalnice delajo samo do 16. ure, jaz pa do 18. ure je nemogoče da jih obiščem. Ali imajo poslovalnice T-2 sploh kakšen telefon. Ali jih je mogoče poklicat?
Kaj naj torej naredim? Poklicat jih ne morem, pomagat mi ne znajo, meni pa gre vse skupaj že močno na živce. Gre pa za 2 reklamaciji in sicer ena iz meseca maja, druga iz meseca novembra. Od obeh reklamacij ne dobim nobemega odgovora, iz DH so mi celo obljubili da me bodo poklicali nazaj, vendar klica nazaj ni bilo. Če se ne motim je v splošnih pogojih zapisano, da mora t2 odgovorit v 15 dnevih.
27. člen
T-2 bo na vsak pisni ugovor pisno odgovoril v roku 15 dni. Ugovor zoper izstavljeni račun ne zadrži obveznosti plačila njegovega nespornega dela.
NN mi je obljubljal da se bodo stvari rešile. Tudi sam je urgiral in zato verjamem da se bodo, samo to ni način. Ni način da probleme rešujemo na forumu. Zakaj potem sploh imamo ta HD?
Re: Nespoštovanje splošnih pogojev s strani T-2
Objavljeno: 21. Jan 2008 ob 11:10
Napisal/-a nathanhund
hja to je realna slika t-2 računovodstva nesposobni malomarni in ignorantski do uporabnikov ki jim zagotavljajo da dobijo plačoo
Re: Nespoštovanje splošnih pogojev s strani T-2
Objavljeno: 21. Jan 2008 ob 12:58
Napisal/-a Drache
tocn tko k je nathanhund napisov

Re: Nespoštovanje splošnih pogojev s strani T-2
Objavljeno: 21. Jan 2008 ob 16:05
Napisal/-a madpanter
pazite kaj boste pisali, da neboste dobil opozorilo s strani t-2jevca, da blatite njihovo nesposobno administracijo kakor sem jaz dobil

Re: Nespoštovanje splošnih pogojev s strani T-2
Objavljeno: 21. Jan 2008 ob 16:16
Napisal/-a mitja_i
Lahko mi preko ZS posreduješ ID priključka in bomo potem ugotovili kje je težava.
V primeru tehnične narave reklamacije je običajno, da stranka po 15. dneh (v primeru, da ni rešeno) dobi vsaj obvestilo, da bo reševanje trajalo dlje. Ti torej tega nisi prejel?
V vsakem primeru pa HD ne more reševati reklamacij niti po telefonu se ne da urejat teh stvari - reklamacije ne rešuje računovodstvo. Ob osebnem obisku poslovalnice pa lahko osebno dobiš vse kar potrebuješ za sklenitev/spremembo naročniškega razmerja, ne pa reklamacije. Dobil boš pisni odgovor. Dokler ga ne dobiš, reklamacija ni rešena in je v reševanju.
Re: Nespoštovanje splošnih pogojev s strani T-2
Objavljeno: 21. Jan 2008 ob 16:23
Napisal/-a madpanter
mitja tole o obvestilu je pa nazalost bosa v mojem primeru. Mi kot naročniki smo poslali najman 10 reklmacij, sej niti več ne štejem koliko jih je šlo. In na edino na katero smo dobili odgovor sta bile 2. Mora it pogledat enkrat da vidim kaj je zavedeno na servisnih straneh. Skratka reklamcije mamo pa stare tudi več kot pol leta.

Re: Nespoštovanje splošnih pogojev s strani T-2
Objavljeno: 21. Jan 2008 ob 16:55
Napisal/-a Malkec
madpanter napisal/-a:pazite kaj boste pisali, da neboste dobil opozorilo s strani t-2jevca, da blatite njihovo nesposobno administracijo kakor sem jaz dobil

In tudi upravičeno si dobil opozorilo. Piši kaj hočeš ampak uporabljaj za to primerne besede.
Re: Nespoštovanje splošnih pogojev s strani T-2
Objavljeno: 21. Jan 2008 ob 16:57
Napisal/-a madpanter
Sej sem jih, ker drugega si ne zaslužijo

Re: Nespoštovanje splošnih pogojev s strani T-2
Objavljeno: 23. Jan 2008 ob 15:00
Napisal/-a Fric
Sej bo vse skupi kupu upc.. pol bo pa bols ane

Re: Nespoštovanje splošnih pogojev s strani T-2
Objavljeno: 23. Jan 2008 ob 16:29
Napisal/-a Fry
Lahko samo potrdim, da je administracija popolnoma nesposobna.
Po večmesečnem pisanju reklamacij in dostavljanju dokumentov (navadna pošta, priporočena pošta, elektronska pošta) sem končno:
18.12.2007 dobil
eden in edini odgovor po elektronski pošti:
Spoštovani g. *******,
Potrjujemo prejem reklamacije. Potrudili se bomo, da boste odgovor po preveritvi vseh navedenih trditev prejeli v najkrajšem možnem času. Če imate še kakršnakoli vprašanja, se lahko obrnete na telefonsko številko 0590 - 00000 in številko 0590 - 00002 , ki je namenjena tehnični pomoči. Lahko nam tudi pišete na elektronski naslov
info@t-2.net. Za ostale informacije vam je na voljo naša spletna stran
http://www.t-2.net, ki jo sproti osvežujemo.
Za zamudo pri reševanju se Vam opravičujemo.
T-2
Naročniška služba
Sedaj smo ponovno že več kot mesec naokoli, pa še vedno ni nič.
Iz tega se mi porajajo dva možna logična zaključka:
- pritožb je toliko, da jih ne morejo razrešiti, kar pomeni, da delajo veliko napak
- pritožbe ne rešujejo
V obeh primerih gre za nesposobnost!
Re: Nespoštovanje splošnih pogojev s strani T-2
Objavljeno: 23. Jan 2008 ob 16:31
Napisal/-a T2_Delavec
Obstaja še tretja možnost. Zanimivo je, da si jo spregledal.

Re: Nespoštovanje splošnih pogojev s strani T-2
Objavljeno: 23. Jan 2008 ob 16:49
Napisal/-a Fry
Seveda!
Nisem spregledal.
Kot vedno smo uporabniki krivi:
Kaj za vraga se pa pritožujemo in povzročamo nepotrebno delo!
Re: Nespoštovanje splošnih pogojev s strani T-2
Objavljeno: 23. Jan 2008 ob 16:50
Napisal/-a T2_Delavec
Ne, to pa ni tretja možnost. Nihče ne krivi uporabnikov. Konec koncev smo mi tu zaradi uporabnikov in ne obratno.

Re: Nespoštovanje splošnih pogojev s strani T-2
Objavljeno: 23. Jan 2008 ob 17:51
Napisal/-a madpanter
če pa upc kupi t-2 pol smo pa tam

edin kar je pri upc dobrega je 080 cifra... Povezave na ven so pa bolj boge mogoče bo ok če bo obdržu t-2jevo (neuradno slišano) 10gbitno povezavo v svet

Re: Nespoštovanje splošnih pogojev s strani T-2
Objavljeno: 23. Jan 2008 ob 17:54
Napisal/-a T2_Delavec
MadPanter, vidim, da si najdu eno zanimivo temo za Yurlabuče kotalit.
Evo še eno:
http://www.zurnal24.si/cms/novice/gospo ... l?id=26673 