Stran 1 od 1

prikaz številke

Objavljeno: 29. Jan 2008 ob 13:17
Napisal/-a binchi87
Pozdravljeni!
Ker mi operaterji na t-2 net ne znajo ali nočejo pomagati bi rada še tu postavila vprašanje. Naročnik t-2 sem od nekje novembra 2007. Pri priklopu nisem vzela njihovega telefonskega aparata, ampak sem obdržala svoj prenosni telefon, katerega sem uporabljala vsaj 4 leta pri Telekomu, kjer sem uporabljala tudi prikaz identifikacije klicočega. Moram reči, da mi je ta funkcija (PIK) tudi pri t-2 net nekaj časa normalno delovala (cca 2 tedna).Zdaj pa mi pri dohodnem klicu pokaže samo ime klicočega v kolikor je v mojem imeniku, v kolikor pa kliče nova številka, se številka na ekranu ne izpiše.
Sicer jo lahko pozneje preverim (po končanem pogovoru mi jo pokaže, ko pogledam v seznam klicev), vendar mene zanima številka preden se oglasim oziroma se odločim če se bom oglasila ali ne in ne potem.
Nekajkrat sem že klicala tehnično pomoč, pa me odpravijo s tem, da je pri njijh vse v redu, vse nastavljeno tak kot je treba, vztrajajo da sem jaz na svojem telefonu nekaj po pomoti drugače nastavila kot je bilo (vidim pa da imajo tam v svoji bazi zabeleženo, da imam svoj aparat in ne njihovega), vendar v večini primerov funkcija PIK ni odvisna od samih aparatov ampak od operaterjev kolikor jaz vem. Pri Telekomu mi je ta funkcija delovala brez napake in tudi dan in čas prejetih in zgrešenih klicev sem videla pri njih že v telefonskem aparatu samem. Prav tako v mojih nastavitvah telefona te funkcije ni možno nastavljati ročno.
Uporabljam pa telefon proizvajalca Topcom in sicer aparat Butler 2510 c.
Moram pa reči da tudi ne e-mail pošto prav tako ne odgovarjajo, ker sem jim v zvezi s tem problemom tudi 2x pisala, pa na žalost nič.
Lep dan.

Re: prikaz številke

Objavljeno: 29. Jan 2008 ob 13:26
Napisal/-a T2_Delavec
Pokliči na tehnično podporo: 0590-00-002 ali pa napiši meni na Zasebna sporočila svojo "številko priklučka" s pogodbe.

Re: prikaz številke

Objavljeno: 29. Jan 2008 ob 15:41
Napisal/-a poiuztrewq
Treba priznati da tako ko preberem na hitro, izgleda kot napaka aparata in ne linije...

Glede (ne)odzivnosti helpdeska ti bo pa sigurno NN akceleriral zadeve ;)

Re: prikaz številke

Objavljeno: 29. Jan 2008 ob 22:33
Napisal/-a Mark
binchi daj še poskusi s kakšnim drugim pstn aparatom! Seveda če si ga imaš slučajno možnost izposodit!

Re: prikaz številke

Objavljeno: 30. Jan 2008 ob 07:15
Napisal/-a binchi87
Ja ne vem če je kriv aparat, če je stvar od začetka normalno funkcionirala (celih 14 dni približno).

Re: prikaz številke

Objavljeno: 30. Jan 2008 ob 12:07
Napisal/-a PINki
Jst mam tudi telefon ki podpira funkcijo PIK.

A to moram poklicat na HD da mi omogočijo?

Re: prikaz številke

Objavljeno: 30. Jan 2008 ob 12:17
Napisal/-a PINki
Evo ga dela. 8)

Re: prikaz številke

Objavljeno: 14. Feb 2008 ob 17:48
Napisal/-a tango
binchi87 napisal/-a:Pozdravljeni!
Ker mi operaterji na t-2 net ne znajo ali nočejo pomagati bi rada še tu postavila vprašanje. Naročnik t-2 sem od nekje novembra 2007. Pri priklopu nisem vzela njihovega telefonskega aparata, ampak sem obdržala svoj prenosni telefon, katerega sem uporabljala vsaj 4 leta pri Telekomu, kjer sem uporabljala tudi prikaz identifikacije klicočega. Moram reči, da mi je ta funkcija (PIK) tudi pri t-2 net nekaj časa normalno delovala (cca 2 tedna).Zdaj pa mi pri dohodnem klicu pokaže samo ime klicočega v kolikor je v mojem imeniku, v kolikor pa kliče nova številka, se številka na ekranu ne izpiše.
Sicer jo lahko pozneje preverim (po končanem pogovoru mi jo pokaže, ko pogledam v seznam klicev), vendar mene zanima številka preden se oglasim oziroma se odločim če se bom oglasila ali ne in ne potem........
Lep dan.
Sem najprej preveril, če zgornjega nisem pisal mogoče jaz :roll: , saj sem imel popolnoma iste težave. Le da je bil aparat Philips Kala.
Prikazovanje številke sem preveril tako, da sem si sposodil pri kolegih njihove aparate, ki so cifro normalno prikazovali. Torej je bila težava v mojem aparatu oz. v njegovih nastavitvah (Bil je kupljen v Avstriji in na škatli napisano, da je tovarniško nastavljen za A oz CH omrežje, vendar je v Telekomovem delal normalno). Ker le teh ni bilo možno spremenit, sem nabavil nov aparat in od tedaj vse dela OK. :D
:idea: Torej, mislim, da je pri tebi tudi aparat oz. nastavitve krivez za nedelovanje PIK - preveri s kakšnim drugim DECT aparatom. :idea: