Stran 1 od 1

Reklamacije v prazno

Objavljeno: 15. Feb 2008 ob 22:02
Napisal/-a adler
Kot že nič koliko,mojih podobnih reklamacij naslovljenih operaterju, na katere ni nobenega, ponavljam NOBENEGA odziva!!!
(Izvzeta je le glava z mojim naslovom in naslovom operaterja) :evil:

ZADEVA : (še ena) reklamacija :oops:

Tokrat, kot že nič kolikokrat set ponovno presegli vse mere dobrega okusa, da niti ne govorim o poštenem poslovanju. Kot je že skoraj v navadi iz meni neznanih razlogov preneha signal delovati v nedeljo popoldan. To je ravno takrat, ko se družina namesti pred TV aparat, z namenom, da nekako »zaključi« dan. In lej ga šmenta, TV ne deluje. Kot že neštetokrat, poznavalsko in rutinsko »resetiramo« modem in nestrpno čakamo, da se pokaže težko pričakovana slika. Zaman. Čakamo namreč zaman. Postopek »najizkušenejši« v družini ponovi še enkrat, vendar ponovno zaman. Nejevoljno ugotovimo, da se bo le potrebno obrniti na operaterja, oziroma telefonsko tehnično pomoč. Seveda TV in računalniška povezava ne deluje, torej logično ne deluje tudi telefon. Zahvaljujoč naši naivnosti (sklenitvi razmerja TV, internet in telefon z operaterjem T-2), smo vrnjeni v mračni srednji vek. Odtrgani od sveta informacij. Le po zaslugi nekega oholega »farskega« operaterja, ki si dovoli prekinitve signala, brez da bi se bil dolžan svojim strankam, ki mu sploh omogočajo živeti opravičiti. Preveč oholosti, vzvišenosti, samopašnosti in arogance je v tej organizaciji, družbi da bi kdo od njih sploh zmogel kdaj reči, da se nam oprošča. Pa čeprav so iz takega »foha«, ki uči ponižnost, spoštovanje, priznavanja svojih napak…. žal, bridko ugotavljal, da se mi še ni zgodilo, da bi se kdo od njih opravičil, in skušal spokoriti za vse svoje GREHE. Ne bom se spuščal v globlje sfere, govoril bom le o izvirnem grehu operaterja digitalnih storitev. To je o nenehnih nepojasnjenih okvarah na njihovem omrežju, ko vse naprave, ki sem jih že omenil preprosto UMOLKNEJO.
Ko mi zahvaljujoč (rezervni rešilni nitki) GSM aparatu končno uspe operaterja priklicati me »razveseli« odzivnik, ki me obvesti, da so vsi operaterji trenutno zasedeni, čakalna doba pa traja okoli tri minute. Ko se po skoraj štirih minutah nekdo oglasi, po preteklih izkušnjah operaterki uspem na hitro pojasniti, da kličem na svoje stroške iz GSM in jo prosim, da me pokliče nazaj. Nato mi sicer prijazno pojasni, da se je nekaj na Telekomovih povezavah »sesulo«, kaj več pa mi ne more povedati, ker ne ve. Predvidoma bo napaka odpravljena še DANES. Resnici na ljubo je časa še kakšne tri ure in pol (do polnoči) med tem pa smo že kakšni dve uri in pol v »informacijskem mrku«
Na moje insistiranje, kdaj natančno bo napaka odpravljena, ne dobim natančnega odgovora. Operaterka me sprva nekoliko potolaži, ko omeni, da bo lahko odpravljanje napake trajalo še kakšnih 10 minut, ko pa jo vprašam, od kdaj in kje je napaka, pa me obvesti, da tega ne ve natančno, vendar mi zagotavlja, da bo napaka odpravljena še danes. S takšnimi informacijami pač razpolaga…. Omenim ji še ignoranco naročniške, oziroma reklamacijske službe, kamor sem že nič kolikokrat naslovil svoje reklamacije, vendar sem jih praktično vrgel v smeti. Zakaj v smeti, zato ker do sedaj še nikoli na svoje vprašanje nisem dobil odgovora. Nasprotno, ko sem ga zahteval, me je operater napotil na reklamacijo po pošti in to ne elektronski temveč pošti, na katero moram v dobi elektronike peš,ali s prevoznim sredstvom, ob čemer moram na pismo nalepiti še znamk in nato čakati kakšen teden ali dva, da se bo kaj zgodilo. Ko se tudi na to pismo nič ne ugodi, moram skozi novo kalvarijo. Ponovno »zamorim« enega od operaterjev, naj že vendar pogleda, kaj je z mojim tem in tem zahtevkom, oziroma reklamacijo. Največkrat prijazna operaterka mi želi pomagati, vendar ne more, ker bojda mojega pisma ni nikjer. Zato me naprosi naj ga ponovno pošljem po fax-u, sama pa se bo osebno zavzela, da ga bo nato spravila do odgovornih. To se naslednji dan res zgodi, saj me celo obvesti, da je prejela fax. Ponovno se mi prižge trohica upanja, da bo reklamacija, oziroma prošnja sedaj rešena v dnevu ali dveh. Ampak moja naivnost je brezmejna. Potrebno je spet 14 dni, da se vse aparat premakne. V tem času se pri meni zglasi nek mehanik, ki mi namesti zahtevano, nato pa se »kalvarija« konča. Konča vse do prve nove prekinitve. Ta pa bo po izkušnjah vsak čas. No tudi sam lahko nekaj storim za to, da ne bo več, kajne? Enostavno se razvežem in prekinem razmerje z organizacijo, ki je že tolikokrat jasno pokazala, da je nezrela in nezadostna celo za balkanske razmere. Želijo pa se ponašati s ponudbo za evropske. Prosim vas lepooooo! :cry: :idea:

Re: Reklamacije v prazno

Objavljeno: 15. Feb 2008 ob 22:56
Napisal/-a dal
Operaterka ti je lepo povedala, da bo "napaka predvidoma odpravljena še danes". Ti pa si vztrajal, da ti mora povedati "natančno"? Kako naj bi ona to vedela?

Če sem pravilno razumel tvoj dopis, ti stvari sedaj delujejo. Kakšen odgovor torej pričakuješ? :neutral:

Re: Reklamacije v prazno

Objavljeno: 15. Feb 2008 ob 23:02
Napisal/-a KoMar
Ah, sladka ironija. Spet nekdo, ki ni sposoben prebrati forumskih pravil, od drugih pa zahteva natančnost in doslednost. Premikam v Splošno.