Stran 1 od 4
Tonsko izbiranje
Objavljeno: 17. Mar 2008 ob 12:07
Napisal/-a Virenque
Imam dva Koncepta in dva analogna telefona, vezana na Vood. Ko pokličem nekam, kjer imajo avtomatski odzivnik in je potrebno pritisniti neko številko, da izbereš ustreznega operaterja, deluje samo na analognih telefonih, na Konceptih pa ne. Kako lahko v primeru avtomatskih odzivnikov izbiram tudi z IP telefonom?
In ne samo to. Tudi če npr. samo povečam glasnost slušalke med poslušanjem avtomatskega odzivnika, zvok kar izgine in moram poklicati še enkrat.
Re: Tonsko izbiranje
Objavljeno: 17. Mar 2008 ob 12:54
Napisal/-a TaNTal
Pošlji mi podatke na ZS, pa bom preveril.
Re: Tonsko izbiranje
Objavljeno: 17. Mar 2008 ob 19:52
Napisal/-a Virenque
Aha ne morem sam uštimat...imam druge kontakte, tako da hvala vseeno...

Re: Tonsko izbiranje
Objavljeno: 17. Mar 2008 ob 20:14
Napisal/-a andrejs
Si probal slučajno poklicati na HD, kaj so ti oni povedali če si klical.
Re: Tonsko izbiranje
Objavljeno: 17. Mar 2008 ob 20:26
Napisal/-a Virenque
andrejs napisal/-a:Si probal slučajno poklicati na HD, kaj so ti oni povedali če si klical.
Tja ne kličem, ker nimajo pojma. Še tega ne vejo, kakšen je ukaz za prevezati aktiven klic. Zaradi skoraj dvoletnega je*arjenja s T-2-jem imam boljše kontakte znotraj podjetja in bom jutri kar tja poklical. Ne vem zakaj nisem že danes...nekako mi ni da bi vsak dan klical tja in če slučajno lahko stvar sam rešim, vprašam najprej tu.
Me pa dejansko zelo fascinira, kako se T-2 hvali, da so njihove storitve boljše od Telekomovih. Zanimivo je to, da je pri Telekomu od začetka do konca vse delovalo brezhibno, komande so bile preproste, delovali so avtomatski odzivniki, tonsko izbiranje...skratka vse! Tukaj pa...no...saj vsi vemo, koliko je ura.

Re: Tonsko izbiranje
Objavljeno: 17. Mar 2008 ob 22:22
Napisal/-a andrejs
Saj tukaj tudi vse dela, samo je problem da za vsako stvar moraš posredovati. Ker oač koliko sem ugotovil pač sam se telefonija v osnovi zaključi pri T2 z klacičnim odhodnim ali dohodnim klicom, vse kar so dodatne funkcije pa moraš urgirati in se pač pogajati. V osnovi ti povejo da ne deluje na koncu pa se ponavadi izkaže da ne deluje ker pač ni vklopljeno.
Re: Tonsko izbiranje
Objavljeno: 17. Mar 2008 ob 22:24
Napisal/-a Virenque
andrejs napisal/-a:Saj tukaj tudi vse dela, samo je problem da za vsako stvar moraš posredovati. Ker oač koliko sem ugotovil pač sam se telefonija v osnovi zaključi pri T2 z klacičnim odhodnim ali dohodnim klicom, vse kar so dodatne funkcije pa moraš urgirati in se pač pogajati. V osnovi ti povejo da ne deluje na koncu pa se ponavadi izkaže da ne deluje ker pač ni vklopljeno.
Sem že v neki drugi temi povedal, zakaj Telekomu ne sežejo do kolen in ne mislim ponavljati ter se pregovarjati. Na koncu smo pač prišli do sklepa, da imamo doma tako malo stacionarnih klicev, da ni panike, če obdržimo tole polovičarsko rešitev, dokler so cene nižje. So nas pa T-2jevci dobro nategnili in še enkrat se ne bi pustil...
Re: Tonsko izbiranje
Objavljeno: 17. Mar 2008 ob 22:41
Napisal/-a Malkec
Virenque tvojih izjav nebom komentiral ker sem dobil dobro povratno informacijo zakaj takšne yurlabuče kotališ.
Re: Tonsko izbiranje
Objavljeno: 17. Mar 2008 ob 22:52
Napisal/-a Virenque
Malkec napisal/-a:Virenque tvojih izjav nebom komentiral ker sem dobil dobro povratno informacijo zakaj takšne yurlabuče kotališ. Jebat ga, malo dnara malo muzike.
Se povsem strinjam. Telekom je za 16 eur mesečno nudil kvalitetne storitve, sedaj imamo za 10 eur na mesec neko polovično rešitev.
Ne vem pa, na kaj namiguješ...da moram komu od vas stisniti v roko nekaj 10 EUR, da boste zadevo poštimali? Ali pa da moram plačati dvakratno naročnino, da bo zadeva štimala?
P.S.: kot eden izmed adminov/moderatorjev tega foruma in sklepam da tudi zaposlenih v T-2, bi lahko malo bolj pazil na izrazoslovje. Sicer pa s tem slabe luči ne mečeš name, temveč na nekoga/nekaj drugega... 
Re: Tonsko izbiranje
Objavljeno: 17. Mar 2008 ob 23:16
Napisal/-a Malkec
Sploh ne, samo pripomnil sem. Me pa zanima razlog zakaj nisi vzel poslovne telefonije in nebi bilo problema? Ti pričakuješ čudež za malo €. Je tako? Je tako.
Re: Tonsko izbiranje
Objavljeno: 17. Mar 2008 ob 23:21
Napisal/-a RobertM
Aha- potem tisto v podpisu ne drzi "Paket: 8/1, poslovna telefonija"
Se mi je dozdevalo,da ima vsaka stvar dve plati

Re: Tonsko izbiranje
Objavljeno: 17. Mar 2008 ob 23:24
Napisal/-a Virenque
Malkec napisal/-a:Sploh ne, samo pripomnil sem. Me pa zanima razlog zakaj nisi vzel poslovne telefonije in nebi bilo problema? Ti pričakuješ čudež za malo €. Je tako? Je tako.
Ne, ni tako. Nisem pričakoval čudeža, saj mi tudi Telekomova telefonija ni pomenila čudeža.
Imam poslovno telefonijo in problemi se pojavljajo vsakodnevno. Danes npr. ta, da tonsko izbiranje sploh ne deluje - sem opisal na vrhu. Vsak dan neko novo presenečenje! Ostala "presenečenja" sem že opisal v neki drugi temi, dobro veš, kateri...
Re: Tonsko izbiranje
Objavljeno: 17. Mar 2008 ob 23:24
Napisal/-a Malkec
Mogoče je že zamenjal, to pa ne vem. Nazadnje ko sem kontaktiral s telefonistom ki je obravnaval njegov primer je bil še na navadni telefoniji. Če pa sem zadaj s podatki pa se posipam s pepelom.
EDIT: Ok, sej veš koga moraš kontaktirat.
Re: Tonsko izbiranje
Objavljeno: 17. Mar 2008 ob 23:27
Napisal/-a Virenque
Malkec napisal/-a:Mogoče je že zamenjal, to pa ne vem. Nazadnje ko sem kontaktiral s telefonistom ki je obravnaval njegov primer je bil še na navadni telefoniji. Če pa sem zadaj s podatki pa se posipam s pepelom.
EDIT: Ok, sej veš koga moraš kontaktirat.
Oglej si moj vpis 7. februarja 2008. Takrat smo dobili poslovno telefonijo...še celo kak dan prej. Tega istega 7.2.2008 si mi zagotovil, da boš kontaktiral vašega telefonista. Če se takrat nisi lagal, potem lažeš sedaj, ko praviš, da takrat še nismo imeli poslovne telefonije...
Da, vem koga moram kontaktirati in ga tudi bom. Samo da ne bom potem jaz kriv, če bo imel še manj časa, kot ga že tako ali tako ima...

Re: Tonsko izbiranje
Objavljeno: 18. Mar 2008 ob 08:16
Napisal/-a Malkec
Jaz sem takrat kontaktiral s telefonistom in mi je povedal celo zgodbo in takrat še ni bila naročena poslovna telefonija. Ne vem pa datuma kdaj je bilo. Ti kr kontaktiraj z njim in opiši težave.