Kritika; neučinovitost aroganca
Objavljeno: 27. Mar 2008 ob 11:27
Ena od mojih uradnih pritožb operaterju, na katero seveda nisem dobil nobenega odgovora,da o opravičilu niti ne govorim ;
Tokrat, kot že nič kolikokrat ste ponovno presegli vse mere dobrega okusa, da niti ne govorim o poštenem poslovanju. Kot je že skoraj v navadi iz meni neznanih razlogov preneha signal delovati v nedeljo popoldan. To je ravno takrat, ko se družina namesti pred TV aparat, z namenom, da nekako »zaključi« dan. In lej ga šmenta, TV ne deluje. Kot že neštetokrat, poznavalsko in rutinsko »resetiramo« modem in nestrpno čakamo, da se pokaže težko pričakovana slika. Zaman. Čakamo namreč zaman. Postopek »najizkušenejši« v družini ponovi še enkrat, vendar ponovno zaman. Nejevoljno ugotovimo, da se bo le potrebno obrniti na operaterja, oziroma telefonsko tehnično pomoč. Seveda TV in računalniška povezava ne deluje, torej logično ne deluje tudi telefon. Zahvaljujoč naši naivnosti (sklenitvi razmerja TV, internet in telefon z operaterjem T-2), smo vrnjeni v mračni srednji vek. Odtrgani od sveta informacij. Le po zaslugi nekega oholega »farskega« operaterja, ki si dovoli prekinitve signala, brez da bi se bil dolžan svojim strankam, ki mu sploh omogočajo živeti opravičiti. Preveč oholosti, vzvišenosti, samopašnosti in arogance je v tej organizaciji, družbi da bi kdo od njih sploh zmogel kdaj reči, da se nam oprošča. Pa čeprav so iz takega »foha«, ki uči ponižnost, spoštovanje, priznavanja svojih napak…. žal, bridko ugotavljal, da se mi še ni zgodilo, da bi se kdo od njih opravičil, in skušal spokoriti za vse svoje GREHE. Ne bom se spuščal v globlje sfere, govoril bom le o izvirnem grehu operaterja digitalnih storitev. To je o nenehnih nepojasnjenih okvarah na njihovem omrežju, ko vse naprave, ki sem jih že omenil preprosto UMOLKNEJO.
Ko mi zahvaljujoč (rezervni rešilni nitki) GSM aparatu končno uspe operaterja priklicati me »razveseli« odzivnik, ki me obvesti, da so vsi operaterji trenutno zasedeni, čakalna doba pa traja okoli tri minute. Ko se po skoraj štirih minutah nekdo oglasi, po preteklih izkušnjah operaterki uspem na hitro pojasniti, da kličem na svoje stroške iz GSM in jo prosim, da me pokliče nazaj. Nato mi sicer prijazno pojasni, da se je nekaj na Telekomovih povezavah »sesulo«, kaj več pa mi ne more povedati, ker ne ve. Predvidoma bo napaka odpravljena še DANES. Resnici na ljubo je časa še kakšne tri ure in pol (do polnoči) med tem pa smo že kakšni dve uri in pol v »informacijskem mrku«
Na moje insistiranje, kdaj natančno bo napaka odpravljena, ne dobim natančnega odgovora. Operaterka me sprva nekoliko potolaži, ko omeni, da bo lahko odpravljanje napake trajalo še kakšnih 10 minut, ko pa jo vprašam, od kdaj in kje je napaka, pa me obvesti, da tega ne ve natančno, vendar mi zagotavlja, da bo napaka odpravljena še danes. S takšnimi informacijami pač razpolaga…. Omenim ji še ignoranco naročniške, oziroma reklamacijske službe, kamor sem že nič kolikokrat naslovil svoje reklamacije, vendar sem jih praktično vrgel v smeti. Zakaj v smeti, zato ker do sedaj še nikoli na svoje vprašanje nisem dobil odgovora. Nasprotno, ko sem ga zahteval, me je operater napotil na reklamacijo po pošti in to ne elektronski temveč pošti, na katero moram v dobi elektronike peš,ali s prevoznim sredstvom, ob čemer moram na pismo nalepiti še znamk in nato čakati kakšen teden ali dva, da se bo kaj zgodilo. Ko se tudi na to pismo nič ne ugodi, moram skozi novo kalvarijo. Ponovno »zamorim« enega od operaterjev, naj že vendar pogleda, kaj je z mojim tem in tem zahtevkom, oziroma reklamacijo. Največkrat prijazna operaterka mi želi pomagati, vendar ne more, ker bojda mojega pisma ni nikjer. Zato me naprosi naj ga ponovno pošljem po fax-u, sama pa se bo osebno zavzela, da ga bo nato spravila do odgovornih. To se naslednji dan res zgodi, saj me celo obvesti, da je prejela fax. Ponovno se mi prižge trohica upanja, da bo reklamacija, oziroma prošnja sedaj rešena v dnevu ali dveh. Ampak moja naivnost je brezmejna. Potrebno je spet 14 dni, da se vse aparat premakne. V tem času se pri meni zglasi nek mehanik, ki mi namesti zahtevano, nato pa se »kalvarija« konča. Konča vse do prve nove prekinitve. Ta pa bo po izkušnjah vsak čas. No tudi sam lahko nekaj storim za to, da ne bo več, kajne? Enostavno se razvežem in prekinem razmerje z organizacijo, ki je že tolikokrat jasno pokazala, da je nezrela in nezadostna celo za balkanske razmere. Želijo pa se ponašati s ponudbo za evropske. Prosim vas lepooooo!
No potem pa še ena reklamacija in moja zadnja izkušnja, ki bo prelila vodo čez rob, pa ne zato ker je zadnja temveč ker je bil podobih že nič koliko in ima sedaj res vsega DOVOLJ!!!
Navkljub vsem tegobam (morda pa imam nekoliko samotrpinjčenjskih nagnjenj) pa iz sebi neznanega razloga koraka do razveze še nisem naredil. Kot verjetno stotine mojih sotrpinov, ki se iz takšnih ali drugačnih pragmatičnih razlogov ne odločajo za preskakovanje iz enega na drugega operaterja.
No »zgodili« sta se mi okvari daljinskih upravljavcev. Oba hkrati se boste vprašali. Ne, eden za drugim postopoma. Gre namreč za kitajsko robo, ki »malo dela, malo ne«, to pa se stopnjuje do te mere, da nekega dne praktično ne dela več. In tako sem si »drznil« svojemu operaterju paketno reklamirati obe napravi, brez katerih TV aparata seveda ne delata. Seveda sem, kot predhodno podučen to storil regularno, najprej sicer preko elektronskega naslova, vendar pa uradno podpisano v PDF formatu, tako, da ni več sence dvoma, da gre za moj zahtevek. (sicer odgovorni družbe T-2 veleumno v dobi elektronskega podpisa še vedno zahtevajo reklamacijske zahtevke preko »redne pošte« ali pa po faxu, ko pa jim omeniš elektronski podpis začno nekaj jecljati, da oni tega še niso uvedli itn….)
Torej na svojo »nekako sporno« elektronsko reklamacijo iz dne 17.3.2008 seveda po stari navadi nisem dobil nobenega odgovora, zaradi česar sem naslednji dan podkrepil zahtevo s telefonskim klicem operaterju, ki mi je zagotovil, da bo posredoval mojo reklamacijo naprej, hkrati pa me je seznanil, da moje pisne reklamacije ne najde nikjer (dasiravno je od pošiljanja te minilo že več kot 24 ur) Moja »sitna in neumestna« vprašanja, kdaj torej lahko pričakujem odpravo napake, oziroma obisk njihovega mojstra, so bila očitno prevelik zalogaj zanj, tako, da je bilo vse kar sem izvedel; »čimprej ko bo možno in bo njihov serviser prost«
Minil je teden pa še dan, ko na vrata ni nikogar. Zaradi česar ne bodi len, ponovim svojo reklamacijo tokrat pod naslovom Urgenca na vse možne elektronske naslove, ki sem jih kdaj koli pridobil v bolj ali manj neuspešnih komunikacijah z odgovornimi in operaterji T-2, nato pa vse skupaj še podkrepim s klicem operaterju. Ta je namesto jasnega vprašanja, kdaj lahko pričakujem njihovega človeka, očitno spet dobil nerešljivo uganko, tako, da je le nekaj izjeclal v smislu ; takoj ko bo serviser mogel….
No pa se je po devetih dneh, torej 26.3.2008 zgodilo, ko me je nekdo, ki se je predstavil za serviserja T-2 poklical na moj prenosni telefon in povedal, da bo v 15 minutah pri meni ( pa naj mi je to prav ali ne) Imel sem srečo, da je bil takrat nekdo doma, sicer bi (za kazen) verjetno čakal nadaljnih deset dni… Pa vendar sem zaman upal, da bo napaka odpravljena v minutki. Zaradi arogantnega serviserja, s katerim soproga očitno ni mogla najti skupnega jezika, sem moralna vrat in nos pustiti vse svoje službene obveznosti in prihiteti domov. Le zato, da mi je serviser vzvišeno pojasnil, kako pojma nimam,
da so bile v daljincih le prazne baterije ipd
. Kot že v reklamaciji in operaterjem predhodno, sem »strokovnjaku« skušal pojasniti, da sem vse to že storil davno, res davno pred njim in da le nisem toliko skregan s tehniko kot on misli. Kljub temu se ni dal in je arogantno nadaljeval, da smo pač oba daljinska upravljavca nehote zakodirali, oziroma zaklenili. Skratka torej, da vsi skupaj pojma nimamo in tako najverjetneje samo tratimo njegov dragocen čas. Kljub temu se je serviser vdal in zamenjal oba upravljavca, s pripombo da pa naj si jih sami ponovno prekodiramo, da bo deloval tudi na TV. Nato je nekaj načečkal v svoj delovni nalog, se še arogantno posmehnil na mojo pripombo o nerazumnem roku odprave napake, nato pa brez pozdrava odvihral skoz vrata, brez da bi jih za seboj zaprl….
Torej kaj mi je storiti je na dlani, kajne???
Zavrtel sem številko konkurence in se dogovoril za priklop. Po pripovedovanjih znancev, ki imajo so deležni paketov, kot sam pri T-2, ugotavljam, da ti niso imeli do sedaj še ene same pripombe, pa vse skupaj praktično za enako ceno… Torej ni več vprašanje kdo.
Tokrat, kot že nič kolikokrat ste ponovno presegli vse mere dobrega okusa, da niti ne govorim o poštenem poslovanju. Kot je že skoraj v navadi iz meni neznanih razlogov preneha signal delovati v nedeljo popoldan. To je ravno takrat, ko se družina namesti pred TV aparat, z namenom, da nekako »zaključi« dan. In lej ga šmenta, TV ne deluje. Kot že neštetokrat, poznavalsko in rutinsko »resetiramo« modem in nestrpno čakamo, da se pokaže težko pričakovana slika. Zaman. Čakamo namreč zaman. Postopek »najizkušenejši« v družini ponovi še enkrat, vendar ponovno zaman. Nejevoljno ugotovimo, da se bo le potrebno obrniti na operaterja, oziroma telefonsko tehnično pomoč. Seveda TV in računalniška povezava ne deluje, torej logično ne deluje tudi telefon. Zahvaljujoč naši naivnosti (sklenitvi razmerja TV, internet in telefon z operaterjem T-2), smo vrnjeni v mračni srednji vek. Odtrgani od sveta informacij. Le po zaslugi nekega oholega »farskega« operaterja, ki si dovoli prekinitve signala, brez da bi se bil dolžan svojim strankam, ki mu sploh omogočajo živeti opravičiti. Preveč oholosti, vzvišenosti, samopašnosti in arogance je v tej organizaciji, družbi da bi kdo od njih sploh zmogel kdaj reči, da se nam oprošča. Pa čeprav so iz takega »foha«, ki uči ponižnost, spoštovanje, priznavanja svojih napak…. žal, bridko ugotavljal, da se mi še ni zgodilo, da bi se kdo od njih opravičil, in skušal spokoriti za vse svoje GREHE. Ne bom se spuščal v globlje sfere, govoril bom le o izvirnem grehu operaterja digitalnih storitev. To je o nenehnih nepojasnjenih okvarah na njihovem omrežju, ko vse naprave, ki sem jih že omenil preprosto UMOLKNEJO.
Ko mi zahvaljujoč (rezervni rešilni nitki) GSM aparatu končno uspe operaterja priklicati me »razveseli« odzivnik, ki me obvesti, da so vsi operaterji trenutno zasedeni, čakalna doba pa traja okoli tri minute. Ko se po skoraj štirih minutah nekdo oglasi, po preteklih izkušnjah operaterki uspem na hitro pojasniti, da kličem na svoje stroške iz GSM in jo prosim, da me pokliče nazaj. Nato mi sicer prijazno pojasni, da se je nekaj na Telekomovih povezavah »sesulo«, kaj več pa mi ne more povedati, ker ne ve. Predvidoma bo napaka odpravljena še DANES. Resnici na ljubo je časa še kakšne tri ure in pol (do polnoči) med tem pa smo že kakšni dve uri in pol v »informacijskem mrku«
Na moje insistiranje, kdaj natančno bo napaka odpravljena, ne dobim natančnega odgovora. Operaterka me sprva nekoliko potolaži, ko omeni, da bo lahko odpravljanje napake trajalo še kakšnih 10 minut, ko pa jo vprašam, od kdaj in kje je napaka, pa me obvesti, da tega ne ve natančno, vendar mi zagotavlja, da bo napaka odpravljena še danes. S takšnimi informacijami pač razpolaga…. Omenim ji še ignoranco naročniške, oziroma reklamacijske službe, kamor sem že nič kolikokrat naslovil svoje reklamacije, vendar sem jih praktično vrgel v smeti. Zakaj v smeti, zato ker do sedaj še nikoli na svoje vprašanje nisem dobil odgovora. Nasprotno, ko sem ga zahteval, me je operater napotil na reklamacijo po pošti in to ne elektronski temveč pošti, na katero moram v dobi elektronike peš,ali s prevoznim sredstvom, ob čemer moram na pismo nalepiti še znamk in nato čakati kakšen teden ali dva, da se bo kaj zgodilo. Ko se tudi na to pismo nič ne ugodi, moram skozi novo kalvarijo. Ponovno »zamorim« enega od operaterjev, naj že vendar pogleda, kaj je z mojim tem in tem zahtevkom, oziroma reklamacijo. Največkrat prijazna operaterka mi želi pomagati, vendar ne more, ker bojda mojega pisma ni nikjer. Zato me naprosi naj ga ponovno pošljem po fax-u, sama pa se bo osebno zavzela, da ga bo nato spravila do odgovornih. To se naslednji dan res zgodi, saj me celo obvesti, da je prejela fax. Ponovno se mi prižge trohica upanja, da bo reklamacija, oziroma prošnja sedaj rešena v dnevu ali dveh. Ampak moja naivnost je brezmejna. Potrebno je spet 14 dni, da se vse aparat premakne. V tem času se pri meni zglasi nek mehanik, ki mi namesti zahtevano, nato pa se »kalvarija« konča. Konča vse do prve nove prekinitve. Ta pa bo po izkušnjah vsak čas. No tudi sam lahko nekaj storim za to, da ne bo več, kajne? Enostavno se razvežem in prekinem razmerje z organizacijo, ki je že tolikokrat jasno pokazala, da je nezrela in nezadostna celo za balkanske razmere. Želijo pa se ponašati s ponudbo za evropske. Prosim vas lepooooo!

No potem pa še ena reklamacija in moja zadnja izkušnja, ki bo prelila vodo čez rob, pa ne zato ker je zadnja temveč ker je bil podobih že nič koliko in ima sedaj res vsega DOVOLJ!!!
Navkljub vsem tegobam (morda pa imam nekoliko samotrpinjčenjskih nagnjenj) pa iz sebi neznanega razloga koraka do razveze še nisem naredil. Kot verjetno stotine mojih sotrpinov, ki se iz takšnih ali drugačnih pragmatičnih razlogov ne odločajo za preskakovanje iz enega na drugega operaterja.
No »zgodili« sta se mi okvari daljinskih upravljavcev. Oba hkrati se boste vprašali. Ne, eden za drugim postopoma. Gre namreč za kitajsko robo, ki »malo dela, malo ne«, to pa se stopnjuje do te mere, da nekega dne praktično ne dela več. In tako sem si »drznil« svojemu operaterju paketno reklamirati obe napravi, brez katerih TV aparata seveda ne delata. Seveda sem, kot predhodno podučen to storil regularno, najprej sicer preko elektronskega naslova, vendar pa uradno podpisano v PDF formatu, tako, da ni več sence dvoma, da gre za moj zahtevek. (sicer odgovorni družbe T-2 veleumno v dobi elektronskega podpisa še vedno zahtevajo reklamacijske zahtevke preko »redne pošte« ali pa po faxu, ko pa jim omeniš elektronski podpis začno nekaj jecljati, da oni tega še niso uvedli itn….)
Torej na svojo »nekako sporno« elektronsko reklamacijo iz dne 17.3.2008 seveda po stari navadi nisem dobil nobenega odgovora, zaradi česar sem naslednji dan podkrepil zahtevo s telefonskim klicem operaterju, ki mi je zagotovil, da bo posredoval mojo reklamacijo naprej, hkrati pa me je seznanil, da moje pisne reklamacije ne najde nikjer (dasiravno je od pošiljanja te minilo že več kot 24 ur) Moja »sitna in neumestna« vprašanja, kdaj torej lahko pričakujem odpravo napake, oziroma obisk njihovega mojstra, so bila očitno prevelik zalogaj zanj, tako, da je bilo vse kar sem izvedel; »čimprej ko bo možno in bo njihov serviser prost«

Minil je teden pa še dan, ko na vrata ni nikogar. Zaradi česar ne bodi len, ponovim svojo reklamacijo tokrat pod naslovom Urgenca na vse možne elektronske naslove, ki sem jih kdaj koli pridobil v bolj ali manj neuspešnih komunikacijah z odgovornimi in operaterji T-2, nato pa vse skupaj še podkrepim s klicem operaterju. Ta je namesto jasnega vprašanja, kdaj lahko pričakujem njihovega človeka, očitno spet dobil nerešljivo uganko, tako, da je le nekaj izjeclal v smislu ; takoj ko bo serviser mogel….


No pa se je po devetih dneh, torej 26.3.2008 zgodilo, ko me je nekdo, ki se je predstavil za serviserja T-2 poklical na moj prenosni telefon in povedal, da bo v 15 minutah pri meni ( pa naj mi je to prav ali ne) Imel sem srečo, da je bil takrat nekdo doma, sicer bi (za kazen) verjetno čakal nadaljnih deset dni… Pa vendar sem zaman upal, da bo napaka odpravljena v minutki. Zaradi arogantnega serviserja, s katerim soproga očitno ni mogla najti skupnega jezika, sem moralna vrat in nos pustiti vse svoje službene obveznosti in prihiteti domov. Le zato, da mi je serviser vzvišeno pojasnil, kako pojma nimam,



Torej kaj mi je storiti je na dlani, kajne???

Zavrtel sem številko konkurence in se dogovoril za priklop. Po pripovedovanjih znancev, ki imajo so deležni paketov, kot sam pri T-2, ugotavljam, da ti niso imeli do sedaj še ene same pripombe, pa vse skupaj praktično za enako ceno… Torej ni več vprašanje kdo.
