Stran 1 od 3

Kritika; neučinovitost aroganca

Objavljeno: 27. Mar 2008 ob 11:27
Napisal/-a adler
Ena od mojih uradnih pritožb operaterju, na katero seveda nisem dobil nobenega odgovora,da o opravičilu niti ne govorim ;


Tokrat, kot že nič kolikokrat ste ponovno presegli vse mere dobrega okusa, da niti ne govorim o poštenem poslovanju. Kot je že skoraj v navadi iz meni neznanih razlogov preneha signal delovati v nedeljo popoldan. To je ravno takrat, ko se družina namesti pred TV aparat, z namenom, da nekako »zaključi« dan. In lej ga šmenta, TV ne deluje. Kot že neštetokrat, poznavalsko in rutinsko »resetiramo« modem in nestrpno čakamo, da se pokaže težko pričakovana slika. Zaman. Čakamo namreč zaman. Postopek »najizkušenejši« v družini ponovi še enkrat, vendar ponovno zaman. Nejevoljno ugotovimo, da se bo le potrebno obrniti na operaterja, oziroma telefonsko tehnično pomoč. Seveda TV in računalniška povezava ne deluje, torej logično ne deluje tudi telefon. Zahvaljujoč naši naivnosti (sklenitvi razmerja TV, internet in telefon z operaterjem T-2), smo vrnjeni v mračni srednji vek. Odtrgani od sveta informacij. Le po zaslugi nekega oholega »farskega« operaterja, ki si dovoli prekinitve signala, brez da bi se bil dolžan svojim strankam, ki mu sploh omogočajo živeti opravičiti. Preveč oholosti, vzvišenosti, samopašnosti in arogance je v tej organizaciji, družbi da bi kdo od njih sploh zmogel kdaj reči, da se nam oprošča. Pa čeprav so iz takega »foha«, ki uči ponižnost, spoštovanje, priznavanja svojih napak…. žal, bridko ugotavljal, da se mi še ni zgodilo, da bi se kdo od njih opravičil, in skušal spokoriti za vse svoje GREHE. Ne bom se spuščal v globlje sfere, govoril bom le o izvirnem grehu operaterja digitalnih storitev. To je o nenehnih nepojasnjenih okvarah na njihovem omrežju, ko vse naprave, ki sem jih že omenil preprosto UMOLKNEJO.
Ko mi zahvaljujoč (rezervni rešilni nitki) GSM aparatu končno uspe operaterja priklicati me »razveseli« odzivnik, ki me obvesti, da so vsi operaterji trenutno zasedeni, čakalna doba pa traja okoli tri minute. Ko se po skoraj štirih minutah nekdo oglasi, po preteklih izkušnjah operaterki uspem na hitro pojasniti, da kličem na svoje stroške iz GSM in jo prosim, da me pokliče nazaj. Nato mi sicer prijazno pojasni, da se je nekaj na Telekomovih povezavah »sesulo«, kaj več pa mi ne more povedati, ker ne ve. Predvidoma bo napaka odpravljena še DANES. Resnici na ljubo je časa še kakšne tri ure in pol (do polnoči) med tem pa smo že kakšni dve uri in pol v »informacijskem mrku«
Na moje insistiranje, kdaj natančno bo napaka odpravljena, ne dobim natančnega odgovora. Operaterka me sprva nekoliko potolaži, ko omeni, da bo lahko odpravljanje napake trajalo še kakšnih 10 minut, ko pa jo vprašam, od kdaj in kje je napaka, pa me obvesti, da tega ne ve natančno, vendar mi zagotavlja, da bo napaka odpravljena še danes. S takšnimi informacijami pač razpolaga…. Omenim ji še ignoranco naročniške, oziroma reklamacijske službe, kamor sem že nič kolikokrat naslovil svoje reklamacije, vendar sem jih praktično vrgel v smeti. Zakaj v smeti, zato ker do sedaj še nikoli na svoje vprašanje nisem dobil odgovora. Nasprotno, ko sem ga zahteval, me je operater napotil na reklamacijo po pošti in to ne elektronski temveč pošti, na katero moram v dobi elektronike peš,ali s prevoznim sredstvom, ob čemer moram na pismo nalepiti še znamk in nato čakati kakšen teden ali dva, da se bo kaj zgodilo. Ko se tudi na to pismo nič ne ugodi, moram skozi novo kalvarijo. Ponovno »zamorim« enega od operaterjev, naj že vendar pogleda, kaj je z mojim tem in tem zahtevkom, oziroma reklamacijo. Največkrat prijazna operaterka mi želi pomagati, vendar ne more, ker bojda mojega pisma ni nikjer. Zato me naprosi naj ga ponovno pošljem po fax-u, sama pa se bo osebno zavzela, da ga bo nato spravila do odgovornih. To se naslednji dan res zgodi, saj me celo obvesti, da je prejela fax. Ponovno se mi prižge trohica upanja, da bo reklamacija, oziroma prošnja sedaj rešena v dnevu ali dveh. Ampak moja naivnost je brezmejna. Potrebno je spet 14 dni, da se vse aparat premakne. V tem času se pri meni zglasi nek mehanik, ki mi namesti zahtevano, nato pa se »kalvarija« konča. Konča vse do prve nove prekinitve. Ta pa bo po izkušnjah vsak čas. No tudi sam lahko nekaj storim za to, da ne bo več, kajne? Enostavno se razvežem in prekinem razmerje z organizacijo, ki je že tolikokrat jasno pokazala, da je nezrela in nezadostna celo za balkanske razmere. Želijo pa se ponašati s ponudbo za evropske. Prosim vas lepooooo! :jao:


No potem pa še ena reklamacija in moja zadnja izkušnja, ki bo prelila vodo čez rob, pa ne zato ker je zadnja temveč ker je bil podobih že nič koliko in ima sedaj res vsega DOVOLJ!!!

Navkljub vsem tegobam (morda pa imam nekoliko samotrpinjčenjskih nagnjenj) pa iz sebi neznanega razloga koraka do razveze še nisem naredil. Kot verjetno stotine mojih sotrpinov, ki se iz takšnih ali drugačnih pragmatičnih razlogov ne odločajo za preskakovanje iz enega na drugega operaterja.
No »zgodili« sta se mi okvari daljinskih upravljavcev. Oba hkrati se boste vprašali. Ne, eden za drugim postopoma. Gre namreč za kitajsko robo, ki »malo dela, malo ne«, to pa se stopnjuje do te mere, da nekega dne praktično ne dela več. In tako sem si »drznil« svojemu operaterju paketno reklamirati obe napravi, brez katerih TV aparata seveda ne delata. Seveda sem, kot predhodno podučen to storil regularno, najprej sicer preko elektronskega naslova, vendar pa uradno podpisano v PDF formatu, tako, da ni več sence dvoma, da gre za moj zahtevek. (sicer odgovorni družbe T-2 veleumno v dobi elektronskega podpisa še vedno zahtevajo reklamacijske zahtevke preko »redne pošte« ali pa po faxu, ko pa jim omeniš elektronski podpis začno nekaj jecljati, da oni tega še niso uvedli itn….)
Torej na svojo »nekako sporno« elektronsko reklamacijo iz dne 17.3.2008 seveda po stari navadi nisem dobil nobenega odgovora, zaradi česar sem naslednji dan podkrepil zahtevo s telefonskim klicem operaterju, ki mi je zagotovil, da bo posredoval mojo reklamacijo naprej, hkrati pa me je seznanil, da moje pisne reklamacije ne najde nikjer (dasiravno je od pošiljanja te minilo že več kot 24 ur) Moja »sitna in neumestna« vprašanja, kdaj torej lahko pričakujem odpravo napake, oziroma obisk njihovega mojstra, so bila očitno prevelik zalogaj zanj, tako, da je bilo vse kar sem izvedel; »čimprej ko bo možno in bo njihov serviser prost« :?:
Minil je teden pa še dan, ko na vrata ni nikogar. Zaradi česar ne bodi len, ponovim svojo reklamacijo tokrat pod naslovom Urgenca na vse možne elektronske naslove, ki sem jih kdaj koli pridobil v bolj ali manj neuspešnih komunikacijah z odgovornimi in operaterji T-2, nato pa vse skupaj še podkrepim s klicem operaterju. Ta je namesto jasnega vprašanja, kdaj lahko pričakujem njihovega človeka, očitno spet dobil nerešljivo uganko, tako, da je le nekaj izjeclal v smislu ; takoj ko bo serviser mogel…. :?: :?:

No pa se je po devetih dneh, torej 26.3.2008 zgodilo, ko me je nekdo, ki se je predstavil za serviserja T-2 poklical na moj prenosni telefon in povedal, da bo v 15 minutah pri meni ( pa naj mi je to prav ali ne) Imel sem srečo, da je bil takrat nekdo doma, sicer bi (za kazen) verjetno čakal nadaljnih deset dni… Pa vendar sem zaman upal, da bo napaka odpravljena v minutki. Zaradi arogantnega serviserja, s katerim soproga očitno ni mogla najti skupnega jezika, sem moralna vrat in nos pustiti vse svoje službene obveznosti in prihiteti domov. Le zato, da mi je serviser vzvišeno pojasnil, kako pojma nimam, :grr: da so bile v daljincih le prazne baterije ipd :grr: . Kot že v reklamaciji in operaterjem predhodno, sem »strokovnjaku« skušal pojasniti, da sem vse to že storil davno, res davno pred njim in da le nisem toliko skregan s tehniko kot on misli. Kljub temu se ni dal in je arogantno nadaljeval, da smo pač oba daljinska upravljavca nehote zakodirali, oziroma zaklenili. Skratka torej, da vsi skupaj pojma nimamo in tako najverjetneje samo tratimo njegov dragocen čas. Kljub temu se je serviser vdal in zamenjal oba upravljavca, s pripombo da pa naj si jih sami ponovno prekodiramo, da bo deloval tudi na TV. Nato je nekaj načečkal v svoj delovni nalog, se še arogantno posmehnil na mojo pripombo o nerazumnem roku odprave napake, nato pa brez pozdrava odvihral skoz vrata, brez da bi jih za seboj zaprl…. :grr:

Torej kaj mi je storiti je na dlani, kajne??? :?:

Zavrtel sem številko konkurence in se dogovoril za priklop. Po pripovedovanjih znancev, ki imajo so deležni paketov, kot sam pri T-2, ugotavljam, da ti niso imeli do sedaj še ene same pripombe, pa vse skupaj praktično za enako ceno… Torej ni več vprašanje kdo. :blbl:

Re: Kritika; neučinovitost aroganca

Objavljeno: 27. Mar 2008 ob 13:01
Napisal/-a mali-40
Dobrodošel :pivo:

Re: Kritika; neučinovitost aroganca

Objavljeno: 27. Mar 2008 ob 16:59
Napisal/-a susanowo
T-2 ima po mojih izkušnjah najslabši oz. neučinkovit support (no izjema je ta forum) .

Že nekaj povpraševanje sem poslal njihovim službam (komerciala podpora za podjetja) in nobenega odgovora, nič.....

Nato se odločim da kontakiram GVO (Telekom)namreč podjetje potrebuje optiko in ta naslov (GVO) se mi je zdel primeren , ne mineta niti dve uri me ze kontaktira komercialist in mi ponudi možnosti za priklop na optiko (sestanek,...).

Kličem še na GRATEL (T-2 info me da telefonsko od Gratela) telefon zvoni v prazno.....

Žalostno je to, da sem glede na "nedobljene" informacije prisiljen preiti na Siol - Telekom in T-2 opustit.
Ker Bog ne daj da v podjetju (katero je odvistno od telefonije, interneta) dobimo T-2, ker se bojimo njihove "ne-odzivnosti" ali "ne-organiziranosti ali "pre-zasedenosti" ob morebitnih težavah, katerih ni malo (kaj preberem na tem forumu).

Priporočam da si T-2 pridobi ustrezen kader kateri bo ustrezno ravnal z bodočimi in sedanjimi naročniki !

p.s.
punca, je dala vlogo za zaposlitev na T-2 (email) , vprašala je tudi kje se nahaja delovno mesto in minilo je več kot 30 dni in nobenega odgovora, kot da je vse to ena velika neslana šala.

Re: Kritika; neučinovitost aroganca

Objavljeno: 27. Mar 2008 ob 18:14
Napisal/-a mahi
Popolnoma se strinjam s tabo. T-2 je za domačo uporabo, za poslovno pa nikakor, čeprav imam občutek, da se vsaj tehnična podpora zadnje čase izbolšuje. Tudi sam si ne bi upal v firmi naročit T-2 saj vem, kakšni problemi so, ko iamš karkoli za uredit z njihovo administracijo.

Re: Kritika; neučinovitost aroganca

Objavljeno: 28. Mar 2008 ob 07:40
Napisal/-a madpanter
Bolj ali manj podobne izkušnje na VDSL sedaj ko je optika je pa kar mir moram reči, kar se vidi tudi po mojih postih ki jih je veliko manj. :? Sam da pa supporta v tem času še niste porihtal to pa je :aa:

Re: Kritika; neučinovitost aroganca

Objavljeno: 28. Mar 2008 ob 20:58
Napisal/-a ghdgfdhsf
aaaa

Re: Kritika; neučinovitost aroganca

Objavljeno: 28. Mar 2008 ob 21:07
Napisal/-a ghdgfdhsf
tesux napisal/-a:
mahi napisal/-a:Popolnoma se strinjam s tabo. T-2 je za domačo uporabo, za poslovno pa nikakor, čeprav imam občutek, da se vsaj tehnična podpora zadnje čase izbolšuje. Tudi sam si ne bi upal v firmi naročit T-2 saj vem, kakšni problemi so, ko iamš karkoli za uredit z njihovo administracijo.
Malo streljate to je tudi vse namreč so vklopljene firme katere so sigurno večje in potrebujejo zansljive povezave in te so tudi priklopljene že prek t-2.
Namreč dveh primerov opisanih tukaj na forumu ni za jemat za primere ker tudi firme katere se hočejo priklopit ni velike resnosti(ker dostikrat tudi sami ne vejo kaj hočejo in naredijo v administraciji kar veliko zmede brez potrebe) to pa ti povem iz izkušenj ker sem že priklopu velikoooooooo firm v Ljubljani kot na Koperskem.
Ti pa lahko opišem dogodek katerega sem bil priča in to s strani telekoma .
Podjetje (mednarodno) katero je odvisno za poslovanje v celoti od povezave je prosilo,prosilo telekom da ji uredi kulturno povezavo(konstantni izpadi) saj so njihovi naročniki po nevem kolikratnem posredovanje na telekom je bil odgovor od velikega Telekoma naslednji; Ker ne moremo ugotovi napake na omrežju kjer st priklopljeni se z vašim primerom ne bomo več ukvarjali.!! :shock:
Veš kdo je rešil da ta firma ima zdej povezavo katera deluje in to brez problemov T-2 in to v roku 2 dni je bilo vse urejeno z strani administracije,Gratela in njihovih podizvajalcev.(niso pa edini in niti ne bodo edini kateri so bili rešeni v tako hitrem času)
Takih primerov je še več ampak sem opisal tega ker mislim da si tak odgovor svojemu naročniku Telekom ne more privoščit.

Re: Kritika; neučinovitost aroganca

Objavljeno: 28. Mar 2008 ob 23:06
Napisal/-a susanowo
ja vse lepo in prav, nam sploh ni uspelo priti do Gratel-a in T-2 oz. do neke resne komunikacije.
Vem, da v našem podjetju uporabljamo Telekomov VPN in stvar lepo dela, support pa je zagotovljen 24/7 (tehnična služba se javlja na telefone) na strani Avtente.

Re: Kritika; neučinovitost aroganca

Objavljeno: 29. Mar 2008 ob 07:20
Napisal/-a Fry
T-2 ima dokaj zanesljivo delovanje na optiki.

Največji problem pa je, da s T-2 jem sploh ne moreš komunicirat.
Telefonsko itak me,
e-mail ignorirajo (verjetno preusmeritev v koš),
na naslov kjer lahko pošiljš skenirane priloge, verjetno berejo samo podpisane vloge za nove priklope.
Na ostale dokumente, pa čeprav lepo podpisane nihče ne odgovarja, pa tudi ne rešuje zadev.
Že rešene zadeve pa ne izvršujejo.
Imam sklep direktorja T-2 o vrnitvi stroškov od 22.01.2008, ki do dandanes (67 dni) ni izvršen.
Vmes sem seveda napisal dva opozorila (skenirana in podpisana).

Definitivno, s svojo firmo, ne bi rad imel opravka s tako poslovno neučinkovito firmo kot je T-2! :jao:

Re: Kritika; neučinovitost aroganca

Objavljeno: 29. Mar 2008 ob 08:21
Napisal/-a T2_Delavec
Fry, menim, da gre za čisto zavajanje, saj si tam mislil verjetno 22.1.2008?

Re: Kritika; neučinovitost aroganca

Objavljeno: 29. Mar 2008 ob 08:35
Napisal/-a tonimona
Ne gre za zavajanje ampak za škrata, saj je iz nadaljevanja razvidno (67 dni) za kateri datum gre.

Re: Kritika; neučinovitost aroganca

Objavljeno: 29. Mar 2008 ob 08:44
Napisal/-a Fry
Popravil na 22.01.2008.
Kot je tonimona napisal, ne gre za nobeno zavajanje!
In ker gre za vrnitev stroškov prenosa številke:
Priklopljen pa sem bil 03.09.2007, prenos številke pa je bil narejen 22.09.2007 lahko sam sešteješ koliko časa je potrebno T-2 ju:
1) da pripravi sklep, da sem upravičen do teh stroškov
2) da izvrši ta sklep, pa bomo še videli koliko časa bo potreboval (morda pa bo, ko bo leto naokrog)

Re: Kritika; neučinovitost aroganca

Objavljeno: 29. Mar 2008 ob 08:46
Napisal/-a T2_Delavec
Ja, pozoren bralec bo opazil, ostala tiha večina pa ne.
Tvoj primer je javljen na ustrezno mesto, smatraj, da je urejeno. :namrec:

Re: Kritika; neučinovitost aroganca

Objavljeno: 29. Mar 2008 ob 09:42
Napisal/-a tonimona
Hvala na komplimentu. :mrgreen:

Re: Kritika; neučinovitost aroganca

Objavljeno: 29. Mar 2008 ob 13:54
Napisal/-a susanowo
T-2 bi lahko, v nekaterih primerih JE že zelo dobra alternativa Telekomu. In če bi uredil logistiko, support, bi brez problema počasi postali številka ena v Sloveniji.
Nekako imam občutek, da jim je zmanjkalo oz. ni dovolj denarja, za kvaliteten support in vsi vemo da Telekom ima dovolj denarja, posebej po združitvi (T1+Mobitel+Siol) da se igra.

p.s.
zanima me koliko je mesečen dohodek /ura delavca na podpori.