Stran 1 od 3

Pohvala

Objavljeno: 18. Apr 2008 ob 10:00
Napisal/-a rayman
Včeraj ob 23:30 sem ugotovil, da je krepal napajalnik od VSDL modem-a in poklical na HD2, po 10s čakanja se je oglasil prijazen operater in zabeležil napako. Pred 10min (9:50) me je poklical tehnik "Mare" in mi povedal, da je pravkar štartal z novim napajalnikom!

Re: Pohvala

Objavljeno: 18. Apr 2008 ob 10:05
Napisal/-a mahi
Odzivnost servisne službe je je v zadnjem času zelo izboljšala, tako da nimam prav nobenih pripomb na njihovo delovanje. Tudi sam sem pred časom imel podoben primer ko je ob 14. uri v petek crknil napajalnik. Napako sem javil in v dobre pol ure po tem je že bil pri meni monter z novim napajalnikom. Vse pohvale in kapo dol za tako hitro odzivnost.

Administracija pa.... ne vem. Včasih je bila katastrofalna. Zdaj pa že dolgo nisem imel nobenega opravka z njo tako da ne vem.

Re: Pohvala

Objavljeno: 18. Apr 2008 ob 10:22
Napisal/-a svaljkec
jst pa nisem imel te sreče saj je bil glih vikend,pa nč za počet,ne tv ja ,interneta pa še zuni dež,ampak se je pol poštimal

Re: Pohvala

Objavljeno: 28. Apr 2008 ob 14:55
Napisal/-a pack
V soboto zjutraj sem opazil, da imam "ugašnjen" modem. Ker imam Brnčičevo skoraj pred nosom, sem porezal tistih par ovinkov, pri vhodu poleg napisa "Sobote, nedelje in prazniki ZAPRTO" pritisnil na zvonec "Podpora uporabnikom", dežurni je v roki že držal nov napajalnik, takoj sprobala, da dela, in vseskupaj po 10 minutah sem že veselo telefoniral in surfal; ob 8h zjutraj, seveda. Pohvalno, res pa imam prednost lokacije. 8)

Re: Pohvala

Objavljeno: 20. Maj 2008 ob 13:51
Napisal/-a fritz2
Pozdravljeni!

Menim, da moj naslednji prispevek spada v tole temo. Kljub precejšnjemu številu kritik in negodovanj (tudi moje pred časom) želim pohvaliti odzivnost v tokratnem primeru. Imel sem težavo in vprašanje, ki sem ga postavil na tem forumu. Odgovor sem prejel v zelo kratkem času, ter v istem dnevu so mi zadevo tudi korektno rešili.

Še enkrat hvala Navadnemu Nimdi. Ob priložnosti dam takoj za pivo. :pivo:

Z željo po stalnem napredku vse lepo pozdravljam.

Andrej

Re: Pohvala

Objavljeno: 10. Jun 2008 ob 00:58
Napisal/-a igi
Med nevihto v soboto je v neposredno bližino moje lokacije udarila strela in posledično povzročila več okvar na raznih el. apraturah, :grr: med drugim seveda tudi na tehični opremi T-2, ki jo uporabljam za gledanje TV - se pravi switch-a in nekaj motorolc. :(
Med nevihto me sicer ni bilo doma, ko sem kasneje prišel, sem takoj poklical TP. Na prostega operaterja sem čakal manj kot minuto. Oglasil se je prijazen uslužbenec in ko sem mu povedal za kaj gre, mi je zagotovil, da bodo v kratkem poslali mojstra. :D Na tej točki me je seveda malo zaskrbelo, koliko časa pomeni "v kratkem" seveda odštejem nedeljo, kar mi je logično, saj je nedelja. Po dosedanjih izkušnjah, ki sem jih imel pri drugih podjetjih in po tem, kar sem prebral v temu forumu, sem obisk pričakoval nekje od 4 dni naprej. Moram reči, da me je zelo prijetno presenetilo, ko je že v ponedeljek zjutraj okoli 10-tih prišel mojster. Fant je bil zelo prijazen, zamenjal je kar je bilo potrebno (prihranil mi je pot v poslovalnico) in sedaj vse lepo dela. Danes sem še enkrat klical na naročnine zaradi nekih drugih stvari, tudi tokrat sem čakal manj kot minuto in tudi tokrat je bila uslužbenka zelo prijazna in mi obrazložila vse kar sem hotel vedeti. Zelo pohvalno. :plosk:

Izkoristil bom tole temo in bi rad pohvalil podjetje T-2 za hitro odzivnost in prijaznost personala tako pri telefonih kot tudi na terenu. Iz lastnih izskušenj in pa tudi glede najnovejših programskih ponudb me veseli, da lepo skrbijo za svoje stranke. :D

LP Igor

Re: Pohvala

Objavljeno: 10. Jun 2008 ob 09:42
Napisal/-a joel
Lep slišat! Kako pa je bilo s popravilom/zamenjavo opreme? Stroški?

Re: Pohvala

Objavljeno: 10. Jun 2008 ob 09:44
Napisal/-a slow_slow
oprema je last T-2 in se če se je pokvarila jo pridemo zamenjat, brez kakršnih koli stroškov za stranko

Re: Pohvala

Objavljeno: 10. Jun 2008 ob 10:01
Napisal/-a nathanhund
ja tudi meni je prejšnji torek ponoči med nevihto odpovedala motorola, poklical na HD, so zabeležili napako in v četrtek opoldan mi je prijazen serviser zamenjal motorolo, tudi sam opažam, da se na področju tehnične podpore in odprave napak stvari močno izboljšujejo, kako je pa z administracijo pa tudi ne vem ker do sedaj sem imal slabe izkušnje. skratka le tako naprej in :plosk: za HD in serviserje :pivo:

Re: Pohvala

Objavljeno: 10. Jun 2008 ob 10:34
Napisal/-a rayman
Tudi jaz bi jih pohvalil, napako prijavil v petek ob 21ih, naslednji dan (sobota) ob 10ih zjutraj je že bil serviser z novim modemom na lokaciji.

Re: Pohvala

Objavljeno: 10. Jun 2008 ob 10:57
Napisal/-a buneech
Tudi jaz bi jih pohvalil, sicer imam že tretji modem, vendar so vsakega "problematika" zamenjali takoj naslednji dan do 10ih dopoldan.
Sedaj so me dali na VDSL2, in linija nič ne upada (do sedaj vsaj ni)...

Re: Pohvala

Objavljeno: 16. Jul 2008 ob 22:29
Napisal/-a boa
Tut jst bi pohvalu t-2 k se res odzovejo zlo hitr.Zvecer mi je crknu napajalnik,
zjutraj poklicem in cez dve ure ze spila naprej. SVAKA ČAST :car:

Re: Pohvala

Objavljeno: 23. Sep 2008 ob 11:37
Napisal/-a madpanter
Skratka rad bi pohvalil prijaznega mladeniča v poslovalnici T-2 v šiški ki je velikodušno kljub temu da smo zamudili delovni cajt zamenjal aminota.

P.S.

Kaj ukinjate aminote??? ker je rekel da samo še motorole dajate in zelo težko dobiš aminota :?

Re: Pohvala

Objavljeno: 23. Sep 2008 ob 12:07
Napisal/-a Krypto
Z aminoti je vse odkar je zunej motorola konec. Tako da je kar problem dobit aminota če nimaš scarta recimo.

Re: Pohvala

Objavljeno: 23. Sep 2008 ob 13:17
Napisal/-a madpanter
Škoda ker je dober, sam je pa jeba imati 3 različne platforme :? motorola bi bla zakon če bi se daljinc dalo sprogramirat. Vsaj da przgeš in ugasneš TV z njim kakor pri aminotu :?