Malo sem presenečen nad prvo ponudbo -
hudičevo je skromna in nezanimiva.
Glavna stvar, ko narediš preboj nove storitve na trg, je pridobiti čimprej kritično maso uporabnikov.
V takšnih "launch events" ponavadi greš z zavestno z minimalno maržo ali celo z izgubo.
Dejstvo je, da vsak uporabnik potegne še nekaj uporabnikov vedno za sabo in ta plaz je potrebno iskoristiti.
V ZDA velja splošno pravilo, da je prvih 24 ur odločilnih.
Dvomim, da bodo v ponedeljek ali torek neskončne vrste novih uporabnikov storitev, ki bodo čakali, da se trgovina odpre ob 8:00.
Stroške preboja se pač pokrijejo na daljši čas ...
Čas zagona je bil dobro izbran, vendar na prvo žogo se je izgubilo:
1. quattro play >> hmm kaj pa obstoječi uporabniki T2 triple playa? najboljše za doseganje kritične mase ...
2. množična selitev Slovencev na Hrvaško obalo
3. nova generacija študentov
4. zaključek šole
5. itd.
Ni vetra, ni medijskega pompa, ni preplaha na trgu med drugimi ponudniki.
Enostavno me je strah ponovitve dogodkov s slavno Vego 070, kjer so uporabniki Mobitela in Simobila pričakovali "slona", dobili so pa "miš". Seveda so vsi raje ostali na "psu" ali "mački" ...
Enostavno T2 žal še vedno deluje po filozofiji Beavis in Buttheada: "We are closed or something like that. Please go somewhere else or something like that".
Upam, da bo 03.06.2008 prinesel kaj več ...
Sieg!