Stran 1 od 2
težave s porti
Objavljeno: 28. Maj 2006 ob 10:47
Napisal/-a DaVidmar
Ko imam odprt program Azureus mi internet explorer noče prikazovati strani, oz. jih prikazuje počasi! Ali ima to kaj opraviti z varnostnim paketom, ki sem ga izbral pri T2? Ali je kdo to napako že odpravil?
Azureus:Testiram port 6881 ... NAT Napaka
Če kdo uporablja T2 in Azureusa lahko to preveri pod tools >> NAT/Firewall test
eMule:Testing IP: 84-255-247-156.dynamic.dsl.t-2.net (84.255.247.156)
Starting TCP connection test...
TCP test failed! UDP test will not be performed.
Connection test finished.
--------------------------------------------------------------------------------
Results in detail:
TCP connection test failed.
It was not possible, to establish a TCP connection to your eMule.
Other users will only be able to connect to you with the help of a server, resulting in a low ID for you. While eMule still works, this will give you several disadvantages. Therfore it is highly recommended to solve this problem.
Objavljeno: 28. Maj 2006 ob 10:54
Napisal/-a gulikoza
za porte rabiš nizko varnost.
Objavljeno: 28. Maj 2006 ob 11:10
Napisal/-a KoMar
Pa port 6881 se na private torrent trackerjih uporablja sploh ne. Uporabi recimo port 50000.
Objavljeno: 28. Maj 2006 ob 12:22
Napisal/-a RiLe
težava je tudi če uporabljaš ruter, morš porte dovolit
Objavljeno: 28. Maj 2006 ob 14:36
Napisal/-a DaVidmar
Ne, ne uporabljam routerja... samo navaden T2 modem! problem je pomoje res v vrnostnem paketu, ker imam srednjo varnost... se mi zdi! ane?
Kolk časa pa čakaš da ti to spremenijo? a ma kdo kakšne veze?
LP
David
Objavljeno: 28. Maj 2006 ob 15:38
Napisal/-a oyoy
saj za to valjda ne rabiš vez. napiši jim dopis - lahko pošlješ po faxu. čez kak dan bojo zrihtali.
do takrat lahko ravno tako dolpobiraš .... pač si nepovezljiv, kar pomeni, da imaš na razpolago manj virov. pa tisti port 6881 na torrent clientu obvezno spremeni!
Objavljeno: 29. Maj 2006 ob 14:21
Napisal/-a RiLe
pokliči jih na brezplačno telefonsko povej da bi rad spremenil varnostni paket in mislim da bi to uredili še isti dan, (20 minut), kokr vem sam spremeni tvoj profil, lahko pa da bo še zahteval pisno prijavo kar pomeni po elektronski pošti boš še mogu poslat.. in ja spremeni port
Objavljeno: 29. Maj 2006 ob 14:26
Napisal/-a slo
PISNO, morš poslat, ne telefon ne mail ni dost. Po pošti al pa fax.
Objavljeno: 6. Jun 2006 ob 18:10
Napisal/-a Irmscher
Vse takšne stvari se urejajo pisno po pošti ali po faxu!
Objavljeno: 6. Jun 2006 ob 18:20
Napisal/-a iElectric
Če skeniraš podpis in pošleš enemu na helpdesk na mail bo tudi vredu.. Mislim da imajo na helpdesku maile
helpdesk15@t-2.net
Objavljeno: 6. Jun 2006 ob 18:31
Napisal/-a Palček
Jaz imam enak problem kot DaVidmar. Test ni uspešen kljub temu, da imam nizko varnost. Na začetku sem imel srednjo, nato pa sem poslal dopis in čez kakšen da me je poklical nekdo iz T-2ja, ter mi naročil, naj resetiram modem, da se mi bo spremenil varnostni paket. Po tistem se ni nič vidno spremenilo...
Imate kakšen nasvet?
Objavljeno: 6. Jun 2006 ob 20:00
Napisal/-a oyoy
uporabljaš požarni zid od winsow oz. kak drug požarni zid? potem je potrebno tam odpreti porte.
Objavljeno: 6. Jun 2006 ob 20:28
Napisal/-a Palček
Uporabljam požarni zid od Windowsev in tam je eMule pod 'dovoljenimi' programi. Sej drugače program dela, le LowID imam in kot kaže so nekateri porti nedosegljivi.
Objavljeno: 6. Jun 2006 ob 21:12
Napisal/-a oyoy
pokliči helpdesk in vprašaj, katero stopnjo varnosti imaš ....
še prej pa preveri, če tvoj antivirusni program slučajno ne vsebuje kakšnega firewalla.
aja, nisi napisal, če imaš slučajno router ...
Objavljeno: 6. Jun 2006 ob 21:33
Napisal/-a Palček
Najprej se ti zahvaljujem za dosedanjo pomoč.
Sem direktno vezan na modem brez routerja. Prej sem imel isti antivirusni program na SiOLu (Kaspersky 6) pa je vse lepo delovalo. Če izklopim AV je enako.
Bom poskusil poklicat na helpdesk. Samo čudno se mi zdi, ker me je še njihov klical in rekel da je nastavil, le še modem sem moral reseirati. Strange...