Stran 1 od 2

Not registered user. Please call helpdesk!

Objavljeno: 9. Jun 2008 ob 22:00
Napisal/-a Seeker
Tale error v obliki odgovora dobivam ko pošljem sms mms/data/set na 172. Nekateri ste ta err že imeli, kako ste ga odpravili? NN mi ni znal točno pomagati, HD-02 ima še manj pojma, ostanejo še zelo pomembne uporabniške izkušnje...

Re: Not registered user. Please call helpdesk!

Objavljeno: 9. Jun 2008 ob 22:05
Napisal/-a slow_slow
napaka je posredovana na pristojne organe :D

Re: Not registered user. Please call helpdesk!

Objavljeno: 9. Jun 2008 ob 22:40
Napisal/-a Seeker
To pomeni da je zaenkrat nerešljivo? In kdaj naj bi bilo rešeno?

BTW: Kaj pa ročne umts internet nastavitve? username, password? MMS mi ni tok nujn.

Re: Not registered user. Please call helpdesk!

Objavljeno: 10. Jun 2008 ob 07:14
Napisal/-a slow_slow
Nič ni nerešljivo, meni pač niso povedali za kaj se gre zato sem napako posredoval osebju ki dela z UMTS napakami

Re: Not registered user. Please call helpdesk!

Objavljeno: 10. Jun 2008 ob 11:02
Napisal/-a Admiral
Jaz sem nastavitve za MMS dobil po SMS.
Ampak MMS mi še vedno ne uspe poslati. Niti prejeti.

:shock:

Re: Not registered user. Please call helpdesk!

Objavljeno: 10. Jun 2008 ob 11:29
Napisal/-a lukec
a si v t-2 omražju al si v mobitelovem omrežju?

Re: Not registered user. Please call helpdesk!

Objavljeno: 10. Jun 2008 ob 11:42
Napisal/-a Admiral
@ lukec

V T2 UMTS omrežju. Aparat pa je Samsung Z105 (UMTS iz Mobitelovega paketa).
Glasovna storitev dela, videofonija in sms tudi.. samo mms ne dela.
V nastavitvah označim T2 MMS access point. Ne vem.. navidezno vse nastimano, kot je treba..

Re: Not registered user. Please call helpdesk!

Objavljeno: 10. Jun 2008 ob 17:39
Napisal/-a Seeker
Puste MMS, tisto ni tako nujno. E-mail je boljši, AMPAK:

če plačujem 10 € na mesec za flatrate, ki ga ne bom izrabil, ki ga ne morem uporabljati povsod, ki mi sredi bežigrada in centra lovi UMTS (3G) in ne HSDPA (3.5G) in mi ne znajo na "strokovni" tehnični pomoči v obliki hd-02 niti ročno povedat uporabniškega imena in gesla (access point znam pa v miže v Symbianu nastavt), ta je pa mal huda. Ročno me vklopite in mi pošljite nastavitve če je potrebno (do zdaj sem to drugim delal na mobitelu, simobilu in tušmobilu - vsi so znali), sam ne se hecat tkole da kar ne dela. Ne rečem da so težave, da ne dela vse 100%, se zgodi, sam da pa je čista tema, ta je pa mal prehuda.

Kakšno je torej stanje pri tej napaki?

Re: Not registered user. Please call helpdesk!

Objavljeno: 10. Jun 2008 ob 17:47
Napisal/-a mitja_i
Ročne nastavitve:
APN: t-2.net
up. ime:
geslo :

up ime in geslo za dostop nista potrebna

Re: Not registered user. Please call helpdesk!

Objavljeno: 10. Jun 2008 ob 19:28
Napisal/-a Seeker
Hvala, bom jutri v Ljubljani poskusil in poročam.

Re: Not registered user. Please call helpdesk!

Objavljeno: 11. Jun 2008 ob 17:38
Napisal/-a Seeker
SMS na 172 mi še vedno vrača isto napako. Sem pa ročno nastavil access point za UMTS internet in deluje. Prav tako sem se zmotil, da HSDPA ne lovi. T-2 ima to samo malo bolj inteligentno kot Mobitel in sicer na 3.5G preklopi ko začneš prenašati podatke, za klicanje in ostalo pa ostane na navadnem UMTS (3G).

Navodila veljajo za Symbian S60 9.2 (Feature Pack 1), verjetno pa delujejo še vsaj na ostalih 9.x, UIQ in še na kakšni starejši Symbian seriji.

Settings -> Connection -> Access points -> Options -> New access point

Connection name: T-2 (po želji)
Data bearer: Packet data
Access point name: t-2.net
User name: (prazno, pisalo bo "None")
Prompt password: No
Password: (prazno, pisalo bo "****")
Authentication: Secure
Homepage: None (po želji)

T-2jevci, še za MMS? Ne bi bilo napačno imeti ročne nastavitve objavljene na www.t-2.net. Magari samo podatke za tiste ki vejo kam vpisovati, saj ni treba navodil za vsako platformo posebej.

Re: Not registered user. Please call helpdesk!

Objavljeno: 11. Jun 2008 ob 23:39
Napisal/-a Mark
Za MMS bo takole...

Ime povezave: T-2 MMS
Podatkovni nosilec: paketni prenos
Ime dostopne točke: mms.t-2.net
Uporabniško ime: Brez
Zahtevaj geslo: Ne
Preverjanje: Normalno, to je default

Re: Not registered user. Please call helpdesk!

Objavljeno: 12. Jun 2008 ob 09:10
Napisal/-a lukec
to velja za koga ?

Re: Not registered user. Please call helpdesk!

Objavljeno: 12. Jun 2008 ob 09:35
Napisal/-a tado
To so nastavitve za MMS kot vidim.Velja za vse.

Re: Not registered user. Please call helpdesk!

Objavljeno: 12. Jun 2008 ob 09:41
Napisal/-a lukec
to si nastavim v telefon ?