Stran 1 od 1

Dodatne storitve telefonije

Objavljeno: 18. Mar 2006 ob 11:57
Napisal/-a Ogo
Hoj!

Zanima me, katere dodatne storitve telefonije ponuja T-2 svojim uporabnikom in kako se aktivirajo/deaktivirajo?
Npr:
- preusmeritve klica,
- morebitna telefonska tajnica :?:,
- čakajoči klic,
- omejitev izpisa identitete klicočega,
...

Vem, da sem na enemu izmed forumov opazil neko listo storitev in komand za aktiviranje, vendar jo sedaj ne najdem. :oops:
Če kdo ima to listo "na zalogi", naj jo pripopa na ta forum.

Drugače pa bi bilo zelo fajn, če bi na T-2 spisali ena konkretna navodila na to temo ter jih objavili na netu ali pa še bolje, v kaki tiskani brošurici namenjeni strankam. :roll:

Ogo

Objavljeno: 18. Mar 2006 ob 21:11
Napisal/-a stajerc
Vse kode najdeš tukaj. Potebuješ le še malo znanja angleškega jezika.
Lp

Slika

Objavljeno: 18. Mar 2006 ob 22:02
Napisal/-a Ogo
Jep, tole sem iskal. 8)

Ogo

Objavljeno: 20. Mar 2006 ob 14:51
Napisal/-a mam
Živjo!

Par dni imam sedaj T2 - TV, internet in telefon. Ker ima telefon tako butasta navodila ni prosila, če mi lahko razložite par stvari iz funkcij telefona:

1. ko vneseš telefonsko v imenik - kako jo potem pokličeš iz spomina - ali ima kakšno ime oz. določeno številko (short cut)
2. pogledala sem si tiste kode na tem forumu, ampak meni nič ne povejo, (čeparv angleško razumem, vendar ne poznam vseh izrazov) - za kaj se sploh uporabijo in kako

Saj vem..., ampak kdor ne praša nič ne ve.

Hvala

LP

Objavljeno: 20. Mar 2006 ob 15:43
Napisal/-a sir.mandic
PHONEBOOK ->
1. PREGLEJ -> poisces stevilko, ki si jo shranila
2. DODAJ -> shranis stevilko, ki jo zelis

P.S. Telefon ne omogoca izpisa IMENA kontakta, ki si ga shranis v imenik. Te zadeve moras se vedno iskat po stevilki.

Objavljeno: 4. Apr 2006 ob 12:53
Napisal/-a vizer
Mene pa zanima kako se obračunava call forward na mobitel?

Objavljeno: 4. Apr 2006 ob 22:56
Napisal/-a stajerc
Kot klic v mobilno omrežje mobitela ;

Objavljeno: 2. Avg 2006 ob 15:56
Napisal/-a DemonD
A ima kdo kej pojma, če lahko kje nastavljaš časovni zamik preusmeritve klica CFNR?

30s je kar dolga....

Objavljeno: 3. Avg 2006 ob 00:02
Napisal/-a stajerc
žal, drugače ne gre :roll:

Objavljeno: 3. Avg 2006 ob 23:17
Napisal/-a DemonD
:roll: glb...jah se bomo zadovoljili s tem, kaj pa hočmo...

Objavljeno: 4. Avg 2006 ob 15:17
Napisal/-a stajerc
sorazmerno z denarnim nadomestilom za uporabo storitev (naročnino, ki znaša borih 1000 sit ali 4,17 €)

:wink:

Objavljeno: 7. Avg 2006 ob 22:32
Napisal/-a Jest
Kode za T-2 telefonijo!!!
Čakajoč klic – da aktiven pogovor na čakanje. Poveže nazaj čakajoč klic ali ponudi nov ton za klicanje: **

Konferenca – dva aktivna klica da na skupno konferenco: *9#

Število zgrešenih klicev – glasovna izgovorjava:*13#

Lastna telefonska številka – glasovna izgovorjava: *14#

Pregled funkcij – glasovna izgovorjava: *19#

BREZPOGOJNO POSREDOVANJE KLICEV:

Aktivacija posredovanja vseh klicev na določeno številko: *21tel.št.*#

Aktivacija posredovanja vseh klicev na glasovno pošto: *21*#

Izključitev posredovanja: *211*#

Pregled statusa: *211*#

POSREDOVANJE KLICEV OB ZASEDENOSTI (busy):

Aktivacija posredovanja vseh klicev na določeno številko: *22tel.št.*#

Aktivacija posredovanja vseh klicev na glasovno pošto: *22*#

Izključitev posredovanja: *221*#

Pregled statusa: *222*#

POSREDOVANJE KLICEV, KO NI ODGOVORA:

Aktivacija posredovanja vseh klicev na določeno številko: *23številka*#

Aktivacija posredovanja vseh klicev na glasovno pošto: *23*#

Izključitev posredovanja: *221*#

Pregled statusa: *222*#

CFB&CFNA

Aktivacija posredovanja vseh klicev na določeno številko: *24številka*#

Aktivacija posredovanja vseh klicev na glasovno pošto: *24*#

Izključitev posredovanja: *241*#

Pregled statusa: *242*#

IZKLOP - VSEH FUNKCIJ:*25*#

SPLOŠEN CLIR:

Vklop: *260*#

Izklop: *261*#

Pregled statusa: *262*#

VKLOP CLIR ZA EN KLIC:

Vklop: 997številka#

Vklop identitete, če je vključen stalni CLIR: 998številka#

GLASOVNA POŠTA:

Poslušanje: *900*#

Poslušanje iz drugih omrežij: 38659009900#

Zadnji klicatelj – glasovna izgovorjava zadnje sprejete številke: *11#

Ponovni klic zadnjega sprejetega ali zgrešenega klica: *4#

Zadnji klic - glasovna izgovorjava zadnje klicane številke: *12#

Ponovni klic zadnjega sprejetega ali zgrešenega klica: *3#

Objavljeno: 12. Avg 2006 ob 16:18
Napisal/-a aljo00
ima mogoce kdo se za siol telefonijo?

lp,
A.

Objavljeno: 12. Avg 2006 ob 18:10
Napisal/-a Jest

Objavljeno: 13. Avg 2006 ob 00:02
Napisal/-a aljo00
Jest hvala.

lp!
A.