Stran 1 od 1

Zaposleni v T2 centru v Lj-Brnčičeva

Objavljeno: 29. Jun 2008 ob 13:08
Napisal/-a S57BMU
Velikokrat preberem kake graje itd zato se tudi oglašam.
Situacija: prejšnji četrtek doma odpove vdsl modem,crkne kr naenkrat. Kličem hlepdesk kjer mi povedo da je linija padla ob tej in tej uri...modem tema,niti ene lučke,na helpdesku mi svetuje da naj se oglasim v enem od centrov če sem dovoj blizu,ker delam v Lj sem šel v petek na Brnčičevo. Ob 15:50 (10 min pred zapiranjem) parkiram pred vhodom in tam opazim 5-6 fantov ki debatirajo pred vrati. Grem not in tam ima uslužbenec eno stranko dve so pa še čakale, čez 30 sekund pride notr eden od tistih od zunaj že z torbo preko rame-pravzaprav že na odhodu domov (verjetno je videl da imam modem v prozorni vrečki) in reče če imam modem za zamenjat,torej takoj mi je pomagal,zamenjal zadevo,serijsko št.je vnesel in že sem bil na poti domov.
Seveda zadeva dela.
Pohvala zaposlenim za pripravljenost pomagati strankam čimprej.
Taka je moja izkušnja,vsi vemo da tudi malenkosti sestavljajo lepo sliko podjetja...kar se mene tiče: :rtmT2:

Lp.

Re: Zaposleni v T2 centru v Lj-Brnčičeva

Objavljeno: 29. Jun 2008 ob 13:58
Napisal/-a NOD 32
Pri meni je bilo enako, sam men je crknu napajalnik in so mi servirali 2 na dom (če ne gre uporabnik k T-2, pa pride T-2 k uporabniku) :rtmT2:

Re: Zaposleni v T2 centru v Lj-Brnčičeva

Objavljeno: 30. Jun 2008 ob 02:44
Napisal/-a stajerc
No,naj povem da se na Brnčičevi ni zgodilo samo enkrat, da so zamenjali modem po delovnem času (Pa tudi v Mariboru). Menjavali so opremo tudi po 21. uri, pač če človek nujno potrebuje internet in če se vozi par deset kilometrov za en napajalnik je nekak razumljivo da ga tudi dobi. 8)

Re: Zaposleni v T2 centru v Lj-Brnčičeva

Objavljeno: 30. Jun 2008 ob 08:59
Napisal/-a Alex
Kot kaže so tisti freaki stalno zunaj? Jaz sem kar veliko na T2ju na Brnčičevi (imam čez več priključkov roke čez, oprema pa redno crkuje) in so toti pubeci stalno zunaj, menijo se pa same "vesoljske" stvari. Kot kaže niso s T2. :hudicek: