[Imam] Brezčasni baker+IPtelefon
Objavljeno: 16. Jul 2008 ob 16:43
....začelo se je enkrat davno z [Naročil sem] 1M/256K +telefon...
ali esej o potrošništvu
Kake 4 ali 5 let nazaj sem doživel tako neprijetno izkušnjo s telekomom (o tem morda kasneje), da sem si zadal kot življenski cilj prekiniti naročniško razmerje z njimi ob prvi smiselni priložnosti. Razne franšizne variante telekoma in bistveno dražje rešitve pač ne pridejo v poštev. Po letih čakanja in odlašanja in na koncu celo prestavljanja že odobrenega datuma (za katerega je baje vse kriv telekom) se je 28. maja letos odprla T-2 centrala v Zg. Gameljnah. V vsem tem času sem izpolnil nekaj elektronskih prijav in čakal. Vmes sem odkril tudi že tale forum in kmalu ugotovil da tudi pri T-2 ne bo šlo brez težav. 29. maja želim izpolniti elektronsko prijavo z aktualnimi željami in podatki, a tokrat to ni več možno, saj je na omenjena telefonska številka že prijavljena. Pokličem na splošne informacije t-2 (nadalje 059000000) kjer mi prijazen fant razloži, da bodo pač poslali v podpis zadnjo prijavo in naj jo spremenim na roke, ter da bo on poslal pogodbo še danes. Štiri dni čakam pošto, nič, kličem še enkrat 05900000, spet prijazen fant razloži da je očitno prišlo do napake in da bo on res poslal pogodbo v podpis. 9.6. res dobim pošto, ki jo osebno odnesen na Brnčičevo 11.6.08. Ta del zgleda torej takole:
Status pogodbe pri T-2
Datum prijave 23.2.2007, 14:12
Pogodba poslana 5.6.2008, 0:00
Pogodba vrnjena 12.6.2008, 0:00
Pogodba veljavna 12.6.2008, 0:00
Čez 4 dni pa prvi resnejši šok
Poizvedba pričeta 12.6.2008, 12:00
Poizvedba končana 16.6.2008, 7:14
Izgradnja pričeta -
Datum preklopa -
Odgovor NE
Stanje vloge CheckCompleted
Opomba pri odgovoru Na funkcijski lokaciji ni skupne lokacije
05900000 in spet prijazen fant, ki mi razloži da naj se nič ne sikiram, da bodo oni sami od sebe poslal ponovno poizvedbo čez 30 dni, WTF?
Še nekaj prijaznih fantov in deklet v naslednjih dneh in 17.6 nekoga le prepričam, da pošlje ponovno poizvedbo, za odgovor ima telekom tokrat 12 dni. 24.6. se na servisni straneh dejansko pojavi sporočilo o pričeti poizvedbi in čez 2 dni tudi DA:
Poizvedba pričeta 24.6.2008, 15:45
Poizvedba končana 26.6.2008, 13:13
Odgovor DA
Opomba pri odgovoru Potrebna prekinitev pogodbenega razmerja za telefonsko storitev
In še isti dan sledi naslednje obvestilo
Izgradnja pričeta 26.6.2008, 15:08
ter še isti dan tudi klic iz T-2 da nas bo telekom odklopil 14.7. nakar nas bo še isti dan poklical monter. Super, eno redkih pozitivnih presenečenj v postopku, človek lahko začne razmišljat ali bo 1/256 dovolj (čeprav niti tega ne rabi), bo morda deloval IP TV?
Fajn, 2 tedna t-2dopusta, pokličem 14.7. na 059000000, tokrat mi ne tako zelo prijazni, morda celo malo naveličani Denis razloži da res vse štima in da naj danes pričakujem klic monterja. Ob dveh pokličem ponovno, tokrat me začudeno poslušajo, kako naj bi danes pričakoval monterja, če pa sploh še niso dobili od telekoma datuma prekloma, hmmm, zjutri je pa bil al kako. No ja, naj si bralec ustvari lastno mnenje. Naj pa ne skrbim da imajo oni zdej 5 dni časa da me pokliče monter. Ok, se grem mal ohladit, kmalu se pojavi sporočilo na servisnih straneh, ki visi še sedaj:
Datum preklopa 16.7.2008, 7:00
Pokličem ponovno zakaj sedaj 16.7., po ene desetih minutah uspejo izvedt, da je "prišlo do neke napake" in mislim da sem slišal da se mi opravičujejo.
Ok, vidm nima smisla težit, torek sem mel itak ful bizi, tako da bo sreda mogoče še boljš. Pokličem danes okrog poldne kako kaj izgleda. Ja sploh ni panike, monter ima delovni nalog in me bo poklical. Ura je 16:15 in jaz čakam, čakam da se me nekdo usmili in zveže tist baker tako, da bodo migetajoči elektroni povezali moj dom s svetom.
In se sprašujem, je bilo vredno? Je bilo vredno se maščevati za stare zamere zakopati in začeti znova? Bom za teh 24 evrov mel kaj boljši občutek ko uporabljam telefon, internet kot prej? Sem šel le k drugemu nategovalcu? Zaenkrat se bolj nagibam k temu, da pri nas še vedno ni jasno kaj pomeni srečen potrošnik, da lahko le srečen potrošnik prinese korist firmi in kaj pomeni optimizem v ekonomiji. Danes sem jaz vaš potrošnik, jutri ste lahko vi moj. Če se nekje ne pretrga zanka avtoritativnih firm s posluhom za nategovanje bomo še dolgo živeli v standardih, ki jih je postavil telekom in podobni. Možnost takojšnje prekinitve naročniškega razmerja seveda daje občutek svobode, ki pa je samo navidezna, saj t-2 najbrž dobro ve da prave alternative ni.
Ne želim preveč jamrat, saj izgleda da sem vseeno dokaj hitro prišel do konca položnic od telekoma, kar naj bi bil moj cilj. Nekateri so v preteklih dneh ostali brez strehe nad glavo, jaz samo brez telefonskega priključka (ki ga sploh ne pogrešam, tisti ki pa me pogrešajo pa me bodo lahko poklicali čez dan ali 2). Moja sodba pa je, da T-2 nima bistveno drugačnega odnosa do strank kot T1, posamezni prijazni osebki na 059000000 in tem forumu ne morjo nadomestit slabega sistema podjetja. Izgovor da je kriv T1 pač ne vžge vedno. Sej vem da je težava cel pravni sistem države ampak v vsem tem času borbe bi lahko tudi kaj iztožili v korist strank in ne le varovali svojih interesov, da bi človek za predviden denar dobil tisto ko kar mu je bilo obljubljeno in pri tem ostal dobre volje.
Hvala vsem tukaj za koristne informacije, hvala Ani, Ireni , Petri, Roku in vsem ostalim ki se vas nisem zapomnil za potrplenje z mano na 059000000
in čakam.....