Kje so serviserji T-2???
Objavljeno: 31. Jul 2008 ob 10:57
V torek 22.7.08 ko sem prijavil napako na 0590 000 02, ker se mi vood ne zbudi več; le modra lučka utripa v nedogled.
V sredo sem si rekel: hm nisem nič vprašal kdaj bo prišel serviser zato sem poklical še enkrat in rekli so jutri (24.7.08).
Čakam, čakam, čakam - 19:00 in serviserja še ni, zato se odločim, da bom še enkrat poklical in spet mi študentje v klicnem centru obljubijo da bo serviser prišel jutri (25.7.2008).
No danes smo 31.7.08 in po 10 dneh čakanja BREZ interneta,tv-ja in stacionarnega telefona ter po 30 telefonskih klicih še vedno lahko govorim le z študenti v klicnem centru, ki mi samo povejo, da so sporočili naprej servisu dne 23.7.2008.
Mislim, da je to že malo nategovanje ljudi.
Tako veliko podjetje si ne more privoščit takih svinjarij!!!
Drugi teden grem na dopust za 14 dni in sem 100% da do ponedeljka nebo prišel serviser, ker verjetno tisti en serviser, ki ga imajo - je sedaj na dopustu.
Po dopustu bom pa dobro premisli ali nadaljevati z t-2 ali zamenjati ponudnika čeprav nisem nikoli do sedaj imel probleme z bilo katero stvarjo - vendar z dejavnostjo, ki jo imam doma (internet rabim vedno 24ur na dan) si izpad interneta za 14 dni ne morem privoščiti.
Lep popzdrav
Aljoša, Solkan!!!
V sredo sem si rekel: hm nisem nič vprašal kdaj bo prišel serviser zato sem poklical še enkrat in rekli so jutri (24.7.08).
Čakam, čakam, čakam - 19:00 in serviserja še ni, zato se odločim, da bom še enkrat poklical in spet mi študentje v klicnem centru obljubijo da bo serviser prišel jutri (25.7.2008).
No danes smo 31.7.08 in po 10 dneh čakanja BREZ interneta,tv-ja in stacionarnega telefona ter po 30 telefonskih klicih še vedno lahko govorim le z študenti v klicnem centru, ki mi samo povejo, da so sporočili naprej servisu dne 23.7.2008.
Mislim, da je to že malo nategovanje ljudi.
Tako veliko podjetje si ne more privoščit takih svinjarij!!!
Drugi teden grem na dopust za 14 dni in sem 100% da do ponedeljka nebo prišel serviser, ker verjetno tisti en serviser, ki ga imajo - je sedaj na dopustu.
Po dopustu bom pa dobro premisli ali nadaljevati z t-2 ali zamenjati ponudnika čeprav nisem nikoli do sedaj imel probleme z bilo katero stvarjo - vendar z dejavnostjo, ki jo imam doma (internet rabim vedno 24ur na dan) si izpad interneta za 14 dni ne morem privoščiti.
Lep popzdrav
Aljoša, Solkan!!!