Stran 1 od 1
Obvestilo pri klicu na prenešene številke
Objavljeno: 10. Avg 2008 ob 13:59
Napisal/-a mahi
Na Telekomu, Mobitelu je mogoče vključiti odzivnik, ki te pri klicu na prenešene številke obvesti, da kličeš v drugo omrežje. Ali je to mogoče vključiti tudi na T-2 stacionarni telefoniji?
Re: Obvestilo pri klicu na prenešene številke
Objavljeno: 10. Avg 2008 ob 15:01
Napisal/-a mitja_i
Po poslanemu pisnemu dopisu na Brnčičevo 41, 1000 Ljubljana ali po faksu na 059000001 se lahko aktivira odzivnik za katerokoli telefonsko naročnino na T-2.
Moramo pa vedeti, da se po aktu o prenosljivosti številk odzivnik aktivira le v primeru, ko je cena klica v omrežje operaterja prejemnika številke višja od cene klicev v omrežje operaterja prvotnega dajalca številke (ko je klic na številko dražji kot bi bil, če številka ne bi bila prenešena)
Primer:
T-2 -> telekom: cena 1,25 centa/min
T-2 -> številka prenešena iz telekoma na T-2: zastonj - NI odzivnika!
T-2 -> številka prenešena iz telekoma na Amis: 7,6 centa/min - odzivnik se aktivira pred klicem - "Kličete v drugo omrežje"
T-2 -> številka prenešena iz omrežja Amis v omrežje telekoma (npr. Siol): 1,25 centa/min - NI odzivnika!
Re: Obvestilo pri klicu na prenešene številke
Objavljeno: 10. Avg 2008 ob 21:25
Napisal/-a Cobane
Čisto za vsako stvar je potrebno pisati dopis... ali se ti ne zdi, da se vaša administracija že tako utaplja v papirologiji in marsikomu še po treh mesecih ne rešijo vloge.
Dejte se zmigat in naj se take stvari nastavijo preko SMSjev... še bolje pa, če bi se jih preko servisnih strani. Sploh ne vem zakaj se imenujejo servisne strani, če se pa
NE DA ČISTO NIČ NASTAVLJAT!

Re: Obvestilo pri klicu na prenešene številke
Objavljeno: 10. Avg 2008 ob 22:59
Napisal/-a mahi
Mislil sem, da se to da rešit z vnosom posebne kode *# v sam telefon, kot ma to rešeno Telekom. Ne ne, dopisov pa spet ne bom pisal......
Re: Obvestilo pri klicu na prenešene številke
Objavljeno: 10. Avg 2008 ob 23:07
Napisal/-a T2_Delavec
Mislim, da ima za to Telekom eno posebno številko, kamor pokličeš in prijaviš zahtevo. Tedaj bo vzpostavitev zveze trajalo kakšno sekundo dlje (pritisneš # če hočeš preskočiti preverjanje) in ti bo povedalo, če kličeš v prenešeno številko.
Edino Telekom ima bazo prenešenih številk, zato je to Telekomova storitev.

Re: Obvestilo pri klicu na prenešene številke
Objavljeno: 9. Mar 2009 ob 18:27
Napisal/-a axi
A jaz to prav razumem...se pravi, če pošljem dopis na T-2, mi potem ob klicu iz T-2 v recimo UPC Telemach omrežje javi "Kličete v drugo omrežje"
Če to drži, bi prosil če lahko kdo pove, kakšen dopis je treba poslati? A je kakšen primer na internetni strani oz. kaj se mora napisati, da bodo na T-2 vedeli za katero stvar se gre?
Re: Obvestilo pri klicu na prenešene številke
Objavljeno: 9. Mar 2009 ob 18:28
Napisal/-a T2_Delavec
Ne kompliciraj in napiši dvovrstični dopis, kjer poveš, da bi rad pri klicanju imel opozorilo, da kličeš (če kličeš) v drugo omrežje in je številka prenešena.
Re: Obvestilo pri klicu na prenešene številke
Objavljeno: 9. Mar 2009 ob 22:12
Napisal/-a axi
@NN:
"Kompliciram" zato, ker je šel fotr danes na Brnčičevo in so mu rekli, da to ni možno. In zdaj ko berem po forumu, vidim da pač to naj bi bilo možno urediti. Enako za par ostalih stvari, za katere se ti zdi, da kompliciram. Če bi imeli na vaših uradnih straneh to JASNO napisano in če bi v poslovalnicah znali jasno pojasniti določene zadeve, takih vprašanj ne bi bilo in ne bi "moril" po forumu in tebi na PM.
Žal bi lahko imeli na vaših uradnih straneh precej zadev bolje poštimanih in razloženih, ravno tako bi tudi ljudi v poslovalnicah lahko bolj poučili in bi se znebili marsikaterega bednega vprašanja. Tega, da v poslovalnicah pač ne dvigujejo telefonov, ker imajo stranke, ne bom omenjal. Zastopim, da je gužva, samo na tak način se zadeve ne urejajo
Verjemi, da tudi meni kot naročniku ni zabavno klicariti in iskati kot kreten in v veselje določenih informacij na 1001 način, ker imam tudi sam premalo časa za ubadanje s takimi zadevami. Hvala bogu, da je neuradni forum in ljudje, ki so pripravljeni pomagati. In svaka vam čast

Samo precej vprašanj bi si lahko prihranil tako Help Desk kot tudi ti in tebi podobni na forumu, ki pomagate...
Pa brez zamere!
Re: Obvestilo pri klicu na prenešene številke
Objavljeno: 9. Mar 2009 ob 22:17
Napisal/-a T2_Delavec
Kaj točno je pa oče spraševal?
Re: Obvestilo pri klicu na prenešene številke
Objavljeno: 10. Mar 2009 ob 15:41
Napisal/-a axi
Ne bi vedel točno s katerimi besedami je spraševal, ampak spraševal je o obveščanju o prenešeni številki pri telefonskih klicih. V vsakem primeru bi zaposleni lahko predvideval za katero stvar gre, tudi če je slučajno napačno vprašal - glede na to, da gre lahko samo za 1) vklop na strani T-2 za njihovega naročnika ali 2) vklop storitve s strani operaterja tiste osebe, ki jo kličeš (pri tem pač T-2 ne more narediti nič).
V glavnem bom faksiral dopis in upam, da se bomo zastopili.
Samo je pa res, da za vse takšne zadeve bi lahko imeli pripravljen dopis na uradni strani T-2 ali servisnih straneh, tako kot je to npr. za e-račun. Ker vzame vse skupaj zelo malo časa, uporabnikom (in tudi zaposlenim na T-2) pa je lahko v veliko pomoč (in manj nadlegovanja s strani uporabnikov). Ravno tako ne bi škodil tudi kakšen seznam programske sheme po številkah programov in ne samo abecedni, pa kakšna navodila za uporabo T-2 TV-ja npr., ker starejšim tehnike nevajenim ljudem take zadeve mogoče niso tako samoumevne kot nam mladim, ki nam je vse intuitivno, bolj natančno opisati način zaračunavanja storitev (npr. pri naročninah programov, kar sem spraševal zadnjič; pri obračunu najemnine prostora za snemalnik T-2 - recimo kar nekaj ljudi kot sem bral na forumu je mislilo, da če imajo zasedenega 0% prostora, da se avtomatsko za te dni ne zaračunava).
Skratka, cel kup enostavnih zadev, ki jih povprečno sposoben zaposleni lahko naredi v roku parih delovnih dni. --> če drugega ne, se lahko za kakšno stvar pogleda tudi pri konkurenci kako ima urejeno, ker ni pri konkurenci čisto vse slabo
Se oproščam za dolg odgovor...

Re: Obvestilo pri klicu na prenešene številke
Objavljeno: 10. Mar 2009 ob 18:28
Napisal/-a Anubis
Tudi meni so vsaj enkrat rekli, da ni mozno, potem je enkrat na 002 nekdo celo bil pogumen "da bo vklopil", ko pa cez teden dni ni bilo nic, smo prisli do tega, da je le potrebno poslati dopis... Mislim, da se je slednji izgubil in smo ga "ponovili" ob mojem prvem naslednjem obisku poslovalnice.
Res pa je, da ne gre za obvescanje o prenesenih stevilkah, ampak kar o vseh (vsaj na mobilnem omrezju - vedno ti "en zamorjen zenski glas" pove, v katero omrezje klices).
