Stran 1 od 5

Telefonske številke na T-2

Objavljeno: 18. Mar 2006 ob 13:20
Napisal/-a KoMar
Splošne informacije: 0590 00-000 (faks: 0590 00-001)
Tehnična podpora: 0590 00-002

Re: Telefonske številke na T-2

Objavljeno: 18. Mar 2006 ob 18:09
Napisal/-a Jest
Zal imam tako slabo izkusnjo, da na tel. stevilki 0590 00-000 dosedaj se nisem uspel priklicati nikogar... vedno samo neka glasba, ki je precej morbidna, ce jo dlje poslusas... pa vsake toliko casa zenski glas pove, da so se vedno vsi operaterji zasedeni...

Na mail tudi se nisem dobil nobenega odgovora (cca. 2 tedna, kar sem ga poslal)... upam, da bo vsaj pogodba prisla v doglednem roku in da bo potem tudi priklp urejen... :D

Slika

Objavljeno: 18. Mar 2006 ob 18:33
Napisal/-a sir.mandic
Zastavi vprasanje v ustrezni temi na forumu, mogoce ti bo lahko kdo tukaj odgovoril. Kar se pa helpdeska tice, jaz sem ga vedno dobil. Cakal sem 2, 3, 5 ali pa 10 min. Samo vztrajat moras.
Na mail sem tudi vedno dobil odgovor.

Objavljeno: 18. Mar 2006 ob 18:37
Napisal/-a wifi4all
jst sem nekajkrat klical na call center, vendar sem vedno dobil zvezo prej kot v 1 minuti...

Objavljeno: 18. Mar 2006 ob 20:21
Napisal/-a white
jst tut

Re: Telefonske številke na T-2

Objavljeno: 19. Mar 2006 ob 09:40
Napisal/-a dal
0590 00-000 je najbolje klicati zjutraj ali popoldne, takrat si hitro na vrsti.

Problem je samo v tem, da ti vsak operater pove drugačne informacije o stanju tvoje vloge. :(

Objavljeno: 19. Mar 2006 ob 10:46
Napisal/-a sir.mandic
Ne vem, no. Jaz sem po mailu in telefonu vedno dobil pravo informacijo. Mogoce vecina ljudi, ki klice tja, narobe razume operaterje :p

Objavljeno: 19. Mar 2006 ob 10:49
Napisal/-a Jest
sir.mandic napisal/-a:Zastavi vprasanje v ustrezni temi na forumu, mogoce ti bo lahko kdo tukaj odgovoril. Kar se pa helpdeska tice, jaz sem ga vedno dobil. Cakal sem 2, 3, 5 ali pa 10 min. Samo vztrajat moras.
Helpdeska zaenkrat se nisem rabil, ker se nisem narocnik... sem imel nekaj vprasanj, na katere sem dobil sicer delne odgovore povsem drugje...

In cakal se precej vec kot 10 minut... (skupaj)... enkrat sem dal na speakerphone in celih 20 minut poslusal non stop eno isto glasbo... :( ... zal sem se te glasbe navelical...

En nasvet za T-2! Ce so ze cakalne dobe za dobit nekoga na telefon tako abnormalno dolge... bi vsaj namesto tist utrujajoce melodije nastimali kaksno radijsko postajo... Bi vsaj med cakanjem bilo bolj pestro... sploh ker ta klic, ko cakam placujem. Bi bilo bolje, da ne bi bilo nobenega odzivnika... in da zvoni ali pa je signal zaseden... Tako vsaj placeval ne bi teh klicev... :roll:
Na mail sem tudi vedno dobil odgovor.
Na tale mail nisem dobil se odgovora.. cez nekaj dni bo en mesec od tega... :oops:

From: xxxxxx
Sent: čet 23.2.2006 9:27
To: info@t-2.net
Cc:
Subject: Dostop preko optičnih vlaken

Objavljeno: 19. Mar 2006 ob 10:53
Napisal/-a Jest
white napisal/-a:jst tut
Zdaj nevem... ali govorite neresnice... ali pa ce klices iz LJ dobis zvezo, ce klices pa iz KR pa te pustijo cakati kot enega bebca...

P.S.: Nisem edini, ki zaenkrat se nisem uspel priklicati kogarkoli na T-2...

Objavljeno: 19. Mar 2006 ob 11:15
Napisal/-a sir.mandic
Ja, sej jst tud berem po forumih, da jih je nemogoce dobit, ampak jst sm res samo 1x cakal 10min, pa se to je bilo ob 14:30 (takrat je gneca povsod). Drugace klicem okoli 21:00, ko ni vec tako dolge cakalne vrste.
Na mail sem 1x cakal 7 dni, ko pa sem poslal identicen mail se enkrat, sem dobil odgovor na oba v roku 2 dni:)
Ne vem, trudijo se. Pomojem jih je premalo za ves ta folk, ki mnozicno obremenjuje njihov call center.

Objavljeno: 19. Mar 2006 ob 11:19
Napisal/-a wifi4all
jst sem se vedno dobil odgovor preko emaila... tudi gratel lepo odgovarja

Objavljeno: 19. Mar 2006 ob 12:00
Napisal/-a Jest
sir.mandic napisal/-a:Ja, sej jst tud berem po forumih, da jih je nemogoce dobit, ampak jst sm res samo 1x cakal 10min, pa se to je bilo ob 14:30 (takrat je gneca povsod). Drugace klicem okoli 21:00, ko ni vec tako dolge cakalne vrste.
Na mail sem 1x cakal 7 dni, ko pa sem poslal identicen mail se enkrat, sem dobil odgovor na oba v roku 2 dni:)
Ne vem, trudijo se. Pomojem jih je premalo za ves ta folk, ki mnozicno obremenjuje njihov call center.
Saj to mi je jasno, da jih premalo... Samo jaz nekako takole razmisljam... Ce jih je ze v fazi povprasevnja skoraj nemogoce dobiti na telefon ali mail... kaj bo sele, ce bo recimo kaj narobe... kako bom lahko sporocil tehnicni sluzbi, da meni pa nekaj ne dela...

Sicer sem se odlocil, da poskusim... in da bom imel kaksen mesec ali dva vzporedno se SiOL ADSL... ampak nek grenak priokus ostaja, ce pomislis na kaj takega :D

Objavljeno: 19. Mar 2006 ob 12:28
Napisal/-a Ogo
Jest, jaz T-2ja nisem dobil na telefon samo ene dvakrat od 60 klicev. Sicer pa se izogibaj klicarjenja med 10:30 in 14:00, ko je največji naval mutavih na telefon. :lol:
Ker helpdesk med tednom deluje do 22. ure, recimo zvrcni enkrat ob 21. uri. Takrat je zatišje in boš precej manj čakal na prostega operaterja, poleg tega, pa tudi operaterji ne bodo toliko pod presingom strank in si lahko vzame kako minutko več časa zate. 8)

Ogo

Objavljeno: 19. Mar 2006 ob 12:30
Napisal/-a sir.mandic
Hehe, ja :D . No, ce imas to moznost, kar pogumno v boj :)

Objavljeno: 19. Mar 2006 ob 12:45
Napisal/-a Nejko
Številki sta dosegljivi zjutraj do okoli 10, pa po 8 zvečer, zato vedno kličem okol oz. med 9 in 10 zvečer :)

Lp