Stran 1 od 2

Saj ni res - pa zal je

Objavljeno: 21. Avg 2008 ob 16:34
Napisal/-a rav-0
evo moje zgodbe, tako v firmi, kot doma. je dolga, kot je pac dolga ta storija s tehnicno se kar, papirolosko pa popolnoma nesposobno firmo. vse skupaj ze meji na mazohizem, ampak 'takele mamo', ce v drzavi politika poskrbi, da ni nobene alternative in da za obema ponudnikoma stojita isti glavi. najprej T-1 potem T-2. eden poskrbi za politiko in njihove cekine (ja tudi RKC je politika), drugi za to, da cimdrazje proda svojo nekajkrat predimenzionirano tehniko. poslovno in v smislu customer care pa naj se drugi jeb... midva sva pokasirala.

zgodba st.1:
najprej zgodba iz firme. leto in pol nazaj se razidemo s T1 zaradi neupravicenega zaracunavanja obresti (prenos prikljucka iz firme na firmo, napacni racuni, ki jih zavracamo). t2 nam takrat potrdi, da je priklop na optiko mozen in izvedljiv v parih dnevih. OK. vse lepo in prav. se pred odklopom T1 oddamo podpisano pogodbo in ker je s strani T2 potrjeno, se prenehamo zaj...vat s T1 in nas odklopijo. tako internet, kot tudi telefonijo. in potem cakamo, cakamo, cakamo, ko pride obvestilo, da optika ni mozna. ups. OK. priklopite vsaj preko ADSL linij. ja bomo ampak trenutno ne moremo (kao, da so vse parice od T-1 zasedene, ko klicem na T-1 in se ne predstavim, dobim odgovor, da so kapacitete proste), bo pa kmalu optika, tako da malce pocakajte. OK, cakamo, medtem nas nase stranke posiljajo v ... in ..., obvescamo, da smo dosegljivi preko mobitelov ter se opravicujemo. in tako cela DVA MESECA!!! nakar v navezi z nekom iz gratela sami ugotovimo, da je problem z lastnistvom zemljisca med gratelovo optiko in naso stavbo. lastnik je T-2jev konkurent in ne izda soglasja. OK. mi smo dva meseca brez komunikacije (voice preko GSM, internet ob kar nekaj €€€ preko mobitelovega modula, web server na sreco izven firme). nazaj na T-1 ne gremo, ker imamo sodni spor! da ne omenjam neresnosti in nesposobnosti amisa, ter voljatela. vztrajamo in na sreco poslujemo tudi na drugi lokaciji, kjer vsaj z internetom ni tezav. po 10 mesecih cakanja, prerekanja, grozenj.... in dokazljive poslovne skode, zvem na koga znotraj T-2 se obrniti. ker se ze pripravljajo papirji za tozbo, se nekdo ustrasi in je zadeva resena v nekaj dnevih (mislim, da smo priklopljeni po 4 dnevih od prvega telefonskega klica). priklop preko ADSL-a. 11 MESECEV!!!!!!

zgodba st.2:
dobro, koncno povezani v svet, veselo telefoniramo, med delovnim casom gledamo nage babe in ko pride prvi racun presenecenje. zaracunavajo nam internet 10/10 preko ADSL, ceprav smo zadnjo pogodbo poslali z narocilom za 4/1. prejsnje poslane pogodbe so bile narejene na 10/10 optika, kar je minimum. ok, klicem hotline - bomo popravili. naslednji mesec spet racun za 10/10. spet klicem, bomo popravili in vas bo nekdo kontaktiral. ne enega, ne drugega. posljem dopis, v katerem navedem, da ne bo placan noben racun, dokler zadeva ne bo sanirana (prilozim kopijo zadnje podpisane pogodbe 4/1). ni ne odgovora ne spremenjenega racuna. OK. mi pa brezplacno srfamo in telefoniramo. upam, da se bo komu postalo nerodno po tem postu in se bo oglasil. v tem primeru pa koncna reakcije ne bo taka kot pri zgodbi st.3. beri dalje.

zgodba st.3:
selitev v novo stanovanje, v bloku gratelova optika, ceprav nerad, se priklopim na T-2. alternative prakticno ni. posljem pogodbo, v nekaj dnevih priklop. razen nekaj zapletov in pogostih menjav aminotov (HDTV bolj zalost, drugi navadni prikljucek stalno dol pada, internet odlicno), deluje brez tezav. presenetljivo, pohvalno in v druzinsko zadovoljstvo (jupi boomerang in cartoon network, mljac). ker na zacetku se ni bilo vse urejeno naknadno navedem se stari naslov, kamor naj mi posiljajo racune. potem pa ko uredimo vse na novi lokaciji (ok, res sem lenoba za papirje in za to storim sele cez kak mesec) zaprosim, da pricnejo posiljati racune na naslov prikljucka. najprej preko telefona, nato napisem se dopis (ker dobim taka navodila in ker ze imam slabe izkusnje iz firme). brez trohice mojega presenecenja, racuni prihajajo se vedno na star naslov. nekaj casa jih se lovim tam, potem pa po nekaj mesecih obupam in operaterju povem (ne da se mi vec pisati dopisov, ker jih ocitno na T-2 uporabljajo za kurjenje), da ne bom placal nobenega racuna dokler ne pridejo na ta naslov. meseci tecejo in zadevo odklopijo. klicem na 05900000, nekomu vse po spisku, se na koncu opravicim, da to ne leti na njega osebno in povem, naj me nekdo kontaktira, pustim GSM in cakam. ker ne docakam grem v poslovalnico, kjer ravno tisti dan ne deluje sistem in mi deklica za pultom priporoca naj posljem dopis (se celo T-2 kuverto s placano postnino mi da). vmes poti, dopusti in moja lenoba (podprta z redko uporabo TV). po dopustih napisem dopis, predlagam poravnavo €280 v treh delih in predno posljem, se enkrat poklicem in sicer na st 059002212 ter 059002219. klicem ze tri dni, ne dobim nikogar, poravnam dolg (ceprav vem, da ni moj problem, ampak doma jih poslusam, da se olimpijade ne da gledat, zato zelim cimprejsnjo resitev) in cakam, da se nekomu na tej nesposobni firmi dvigne kaj in me obvesti kdaj bodo zadevo ponovno priklopili. upam, da jim uspe vsaj do londona 2012. za zimski vancouver 2010 sem mocno v dvomih.

na sreco se vsaj mojmu odvetniku da in me je pricel ponovno brcati naj zberem dokumentacijo za vlogo tozbe (vmes sem ze prekinil, ker se mi res ni dalo se s tem izgubljati casa). torej, poskusim se z javnostjo in ce tudi sedaj ne bo nihce na T-2 pokazal trohice interesa, vlozimo tozbo in vas redno obvescamo kaj in kako.

lp, navduseni in kot lacni psicek zvesti uporabnik T-2
pred casom se takle :jao: , sedaj pa le se :nevem: in :pivo:
:rtmT2: ? tezka bo.

Re: Saj ni res - pa zal je

Objavljeno: 21. Avg 2008 ob 16:44
Napisal/-a Fry
Nisi napisal nič kaj takega, kar ne bi bilo znano vsem, ki so morali kakorkoli kontaktirati T-2.
Komunikacija v smeri uporabnik -> T-2 NE OBSTOJA :jao:
Vsaj uradna ne!
Poskusiš lahko "neuradno" preko NN, kar je običajno uspešno!

Re: Saj ni res - pa zal je

Objavljeno: 21. Avg 2008 ob 20:48
Napisal/-a Novi trg 10
:cry:


:hmm:


... drgač je pa to poletje kr velik dežja, a nede?!?

Re: Saj ni res - pa zal je

Objavljeno: 21. Avg 2008 ob 22:47
Napisal/-a dal
Ne vem, kako si nekateri predstavljate, da se bodo stvari uredile z neplačevanjem računov? :shock:

Za začetek preberi splošne pogoje poslovanja družbe T-2 (predvsem 27. člen). Čudno, da ti tega ni povedal že tvoj odvetnik.

Re: Saj ni res - pa zal je

Objavljeno: 21. Avg 2008 ob 23:14
Napisal/-a tonimona
Verjetno na podoben način, kot si nekateri predstavljajo odnos do naročnikov. Žal sta oba načina napačna.

Re: Saj ni res - pa zal je

Objavljeno: 22. Avg 2008 ob 09:17
Napisal/-a joel
No, vsaj odvetnik bo poslal račun vedno na pravi naslov... ;-)

Re: Saj ni res - pa zal je

Objavljeno: 22. Avg 2008 ob 10:41
Napisal/-a mahi
Z neplačevanjem računov ničesar ne rešiš, vendar je pri vas drugače. Ljudje velikokrat obupajo, preden rešijo kakšno zadevo z vami, zato je neplačevanje računov neke vrste zasilni izhod, ki pa žal ni.

Glede splošnih pogojev pa za moje pojme jih lahko tudi ukinete, saj se jih tudi sami niste sposobni držat. Sam sem v preteklosti vložil kar nekaj pisnih reklamacij glede dostave računov in niti na eno nisem prejel pisnega odgovora, ki bi mi ga vi morali po vašem 27. členu tudi posredovati.

Re: Saj ni res - pa zal je

Objavljeno: 22. Avg 2008 ob 13:51
Napisal/-a 5450
Pa si pravilno napisal dopis? Ker eni ljudje pišejo take dopise, da te pritisne.. :blbl:

Re: Saj ni res - pa zal je

Objavljeno: 22. Avg 2008 ob 14:47
Napisal/-a mahi
Pravilno ali nepravilno. T-2 pa je dolžan odgovoriti tako na pravilno kot nepravilno napisane dopise.

Re: Saj ni res - pa zal je

Objavljeno: 23. Avg 2008 ob 02:48
Napisal/-a borut
Eh.. sm mislu, da je samo Telekom tako minešstrast, pa vidim, da je tudi T-2 ornk župica.. :blbl:

Drgač pa: nikoli nobenih problemov s T-2.. Ne tehničnih, ne težav z računi. :car:

Re: Saj ni res - pa zal je

Objavljeno: 23. Avg 2008 ob 08:51
Napisal/-a mahi
Sej ni treba zdaj vsega posploševat. Tudi sam nisem potreboval že skoraj eno leto nobene tehnične podpore, tao da ne vem kako je zdaj. Mogoče so se porihtali in stvari zdaj tečejo kot je treba.

Re: Saj ni res - pa zal je

Objavljeno: 23. Avg 2008 ob 15:16
Napisal/-a Novi trg 10
Vedno v vsakem sistemu pride do izrednih izjem v nekih utečenih postopkih.

Spomnite se primere, ko je NASA naredila napačne izračune, ker ni upoštevala določenih podatkov, ki so bili v metričnih enotah in jih niso pretvorili.

:mrgreen:

Tudi pri T-2 gre za odvisnost od informacij, ki pridejo iz vseh smeri; od Telekoma ali podizvajalcev.

Re: Saj ni res - pa zal je

Objavljeno: 25. Avg 2008 ob 09:47
Napisal/-a markus
rav-0, če ste v firmi gledali predvsem nage babe (in to brezplačno, ker niste plačevali faktur), me ne čudi tožba s T1. Očitno tudi kakšne hude potrebe po tel. linijah niste imeli, sicer bi se medtem že obrnili na drugega ponudnika telefonije. Kljub vsemu je bila to dobra šola za vas, kajne?
Tako zoprnih naročnikov najbrž ne mara noben provider, ali pa?

Re: Saj ni res - pa zal je

Objavljeno: 25. Avg 2008 ob 15:31
Napisal/-a rav-0
t-2 se vedno ne trza. je komu ze uspelo priklicati 059 002212 ali 219?

@dal: preberi tudi ti 27. clen, za desert pa se obligacijski zakonik. pogodbene obveznosti, se bolj pa zakonske (ki so nad vsako pogodbo) so obojestranske. in izstava racuna je tudi zakonsko predpisana (8 dni po opravljeni storitvi). njihova napacna dostava je njihov problem, ker jaz sem svoj del izpolnil in sem jim dostavil pravilni naslov.

@Novi trg 10 #1: U gave me a good laugh. :razz:
@Novi trg 10 #2: v mojem primeru ne gre za zunanje izvajalce, razen, ce nimajo outsourcanega tudi racunovodstva, tehnike, logistike...

@markus: T-1 tozimo mi. kako je uporabljena linija pa nikogar ne sme zanimati, se najmanj pa operaterja (razen ce si zelis orwellovega big brotherja). 'kake hude potrebe po linijah' so bile in resene skozi druge ponudnike in sicer skozi mobilna. fiksni ponudniki (omenil sem amis in takratni voljatel) pa sta ponudnika, ki stejeta se kakih 70 stopnic nizje od T-1 in T-2. od amisa sem celo prejel neko informativno ponudbo (beri cenik), voljatel pa kot da ne obstajajo (in tudi dejansko niso, ker jih je ze kupil/val tus, za kar pa javnost se ni vedela). sicer pa se tudi odzivni cas amisa meri s koledarji (stejes kolikokrat si ga menjal na steni). o moji zoprnosti pa le to: kar placam, zelim dobiti. ce ne dobim ne placam. ce zahtevam spremembo naslova in dostavo racuna na pravi naslov, je to samo ena izmed storitev, ki jo placujem. lahko pa bi pocenili zadevo in bi prenehali posiljati kuverte. pridemo sami iskat. pa se odgovornost za pravilno dostavo kuverte bi bila na meni in ne na strani T-2. :) sem se zoprn? ce ti nisi tak, te z veseljem pozivam, da postanes nas kupec. z veseljem ti bomo izstavljali fakture za nase nedelo.

Re: Saj ni res - pa zal je

Objavljeno: 25. Avg 2008 ob 15:36
Napisal/-a T2_Delavec
Od T-2 sem tu tudi jaz. :D