Slaba izkušnja s t-2
Objavljeno: 24. Sep 2008 ob 18:28
Zadeva je sledeča.
Pred parimi meseci sem sklenil naročniško razmerje za umts internet. Po klepetu prodajalca, ki je trdil kako super so modemi od novatela MC950D sem ga dejansko uzel. Vse lepo in prav dokler modem ni začel svinjsko zajebavati. Disconecta brez vsakega errorja na 10-15sekund. Naložil sem najnovejše driverje in še vedno nič bolje.Kličem na tehnično pomoč kjer mi povejo, da je napaka pri meni saj sem imel signal 4-5 črtic ( center lj. ). In tako odidem na servis novatela. DSC firma, ki naj bi skrbela za popravilo modemov. Pridem v stavbo na brnčičeve, kjer imajo pisarne. Nakar mi neko čedno dekle tam razloži, da dejansko servis za te modeme sploh ne obstaja in tako je poklicala kolega, ki naj bi se ukvarjal s temi zadevami. In tako mi on razloži, da so bile to zelo majhne serije modemov, da mora kontaktirati dobavitelja in nato bo videl kaj se bo, če se sploh bo dalo kaj narediti. Vse skupaj naj bi trajalo približno dobr mesec. o nadomestnem modemu lahko pa samo sanjam. Lepo mi je razložil naj si kupim umts telefon med tem časom ko bodo oni študirali kaj bodo naredili. SUPER..
Ne in nič nimam proti t-2, ker je to dejanska krivda dobavitelja.. Vendar zakva hudiča prodajalci ki izgleda nimajo pojma o stvari trdijo kako je vse super in oh in sploh.. 200 evrov oz. še nekaj več kolikor je stal modem pa tudi ni tako malo..
Kakšen predlog na koga naj se obrnem..
Pred parimi meseci sem sklenil naročniško razmerje za umts internet. Po klepetu prodajalca, ki je trdil kako super so modemi od novatela MC950D sem ga dejansko uzel. Vse lepo in prav dokler modem ni začel svinjsko zajebavati. Disconecta brez vsakega errorja na 10-15sekund. Naložil sem najnovejše driverje in še vedno nič bolje.Kličem na tehnično pomoč kjer mi povejo, da je napaka pri meni saj sem imel signal 4-5 črtic ( center lj. ). In tako odidem na servis novatela. DSC firma, ki naj bi skrbela za popravilo modemov. Pridem v stavbo na brnčičeve, kjer imajo pisarne. Nakar mi neko čedno dekle tam razloži, da dejansko servis za te modeme sploh ne obstaja in tako je poklicala kolega, ki naj bi se ukvarjal s temi zadevami. In tako mi on razloži, da so bile to zelo majhne serije modemov, da mora kontaktirati dobavitelja in nato bo videl kaj se bo, če se sploh bo dalo kaj narediti. Vse skupaj naj bi trajalo približno dobr mesec. o nadomestnem modemu lahko pa samo sanjam. Lepo mi je razložil naj si kupim umts telefon med tem časom ko bodo oni študirali kaj bodo naredili. SUPER..
Ne in nič nimam proti t-2, ker je to dejanska krivda dobavitelja.. Vendar zakva hudiča prodajalci ki izgleda nimajo pojma o stvari trdijo kako je vse super in oh in sploh.. 200 evrov oz. še nekaj več kolikor je stal modem pa tudi ni tako malo..
Kakšen predlog na koga naj se obrnem..