Stran 1 od 1

[Naročil sem] 10/10 + IP TV

Objavljeno: 22. Okt 2008 ob 15:31
Napisal/-a tvecch
Pozdravljeni!

Pri T-2 smo naročili optiko (internet + iptv). Že konec septembra se je use zmontiralo, vendar takrat stanovanje še ni bilo vseljivo, saj se je še določene stvari prenavljalo. Nakar je eden od električistov po nesreči prerezal T-2-jev optični kabel (tisti košček ki pride ven iz vtičnice, ki se razdeli na 2 dela). Takoj smo poklicali T-2, če lahko pridejo stvar popraviti, pa so obljubili da pridejo 2. teden v oktobru, a mojstrov ni bilo. Po ponovnem pozivu so obljubili, da pridejo prejšnji teden a jih kljub večkratnim klicem tudi prejšnji teden ni bilo. Tudi ta teden smo jih že 2x klicali T-2-jevcev ni od nikoder. Se pravi že skoraj cel mesec je šel mimo, bo tudi plačana položnica, a od tega ne bomo imeli čisto nič, ker je servisna služba T-2 tako počasna. A je to normalno, da se eno resno podjetje, ki se ukvarja s telekomunikacijami, tako obnaša? Vsi namreč vemo, da trenutno brez interneta (študenti) ni mogoče niti šolskega gradiva dobit. Koga je treba poklicat, da se bodo na klic odzvali?

Vse to se dogaja na Šarhovi ulici v Ljubljani.

Re: [Naročil sem] 10/10 + IP TV

Objavljeno: 22. Okt 2008 ob 15:38
Napisal/-a T2_Delavec
Dej mi naslovne podatke na Zasebna sporočila in bom probal pohitriti.

Re: [Naročil sem] 10/10 + IP TV

Objavljeno: 30. Okt 2008 ob 11:23
Napisal/-a tvecch
Po tem ko sem Nimdi posredoval naročniške podatke se je stvar res rešla, že naslednji dan so monterji prišli stvar popravit, zatorej se zahvaljujem za posredovanje. Vendar pa so stvar opravili zelo šlampasto, so prišli, zamenjali kabel, priklopili v switch in odšli, brez pogledat al se stvar sploh postavi, če dela. In ne dela, na switchu lučka "fiber" sploh ne gori. Že cel teden kličem na tehnično pomoč T-2, prijavljam napako dan za dnem in oni to dajajo naprej serviserjem, ki morajo prit do nas, vendar o serviserjih ne duha ne sluha. Pravijo da to ima Gratel načez. Ko prašam za številko nekoga iz Gratela pa rečejo da je nimajo oz. da smo mi itak pri T-2 naročnik in z Gratelom nimamo nič. No sej se strinjam, vendar če se T-2 ne zmeni nič, a ostane kaj drugega, kot da sam kličem na Gratel? Ma a pri T-2 ju vse poteka tako zelo počasi? Je treba za vsako stvar zgubljat živce in jih preganjat? Glede na to, da bodo na koncu meseca poslali položnico za "uporabo internetnih storitev" bi pričakoval, da če moramo bit mi resni in položnico plačati, morajo biti tudi pri T-2 resni in napake odpraviti v najkrajšem možnem času!

LP, Teo

Re: [Naročil sem] 10/10 + IP TV

Objavljeno: 17. Nov 2008 ob 23:11
Napisal/-a myha
Ziv,
si mogoce poskusil obrniti TX in RX na switchu?