t-2 skupek nesposobnežev
Objavljeno: 31. Okt 2008 ob 00:21
Želel bi vam opisati svojo današnjo izkušnjo, ki po branju tega foruma in splošnega mnenja odraža trenutno stanje t-2.
Šel sem v poslovalnico v Šiško z namenom, da zamenjam Teleing Maxi in vse kar sodi zraven za brezčasno optiko. Super! Vsi prijazni,
povem kaj hočem in podpišem kup papirjev. Obljubili so, da bo vse skupaj delovalo čez dobro uro, kar me je zelo začudilo.
No, čez dve urci res preizkusim. Drugi SIM ne dela, ampak to ni problem, ker ga ne rabim. Potem grem na TV in po dolgih mukah
uspostavim T-2 14X programov. Seveda hočem tudi XXX, in tu se začne Kalvarija. Kličem na HD, tam me sploh ne poslušajo in mi
razložijo, da moram poslat dopis.... Ker je bilo ravno 17:30 se vsedem v avto in nazaj v poslovalnico. Razložim problem in vsi
me začnejo čudno gledat. Po nekaj besedah mi celo uslužbenec razloži, da on ni plačan, da bi prišel k meni in mi razrešil problem.
Ura je bila že 6 in takrat je čas zapiranja, jaz pa težim. Nakazal je celo,da sem idiot in da je vsem jasno, kako lahko rešim svoj
problem in da se to njega ne tiče... dejansko me je zbodlo, da je rekel, da ni njegov problem in to da ni njegovo delo če meni stvar
ne dela - to je problem t-2.
Pridem domov in spet kličem t-2. Tokrat se je oglasila neka gospa. Potrem, ko sem jo dejansko grobo prekilnil, da naj me že enkrat
posluša in celo poslušala, je prijavila mojo napako naprej. Dejansko prijazna!
Kasneje me kličejo iz tehnične in spet se začne prepirčevanje, dokler, glej ga zlomka, ugotovijo, da propagacija mojih želja traja
vsaj 24ur in da me bodo zopet poklicali čez 24 ur.
OK, 24 ur še ni mimo in moje želje še vedno niso vzpostavljene. Po pretečenem času bo itak enako. Sprašujem se samo sledeče stvari:
vse plačujem sam, t-2 je komercialna firma, ki se bori za stranke, ful jo opravičujemo ...
Koliko časa bom/bomo še pripravljeni tolerirat to nesposobnost?
lp,V
Šel sem v poslovalnico v Šiško z namenom, da zamenjam Teleing Maxi in vse kar sodi zraven za brezčasno optiko. Super! Vsi prijazni,
povem kaj hočem in podpišem kup papirjev. Obljubili so, da bo vse skupaj delovalo čez dobro uro, kar me je zelo začudilo.
No, čez dve urci res preizkusim. Drugi SIM ne dela, ampak to ni problem, ker ga ne rabim. Potem grem na TV in po dolgih mukah
uspostavim T-2 14X programov. Seveda hočem tudi XXX, in tu se začne Kalvarija. Kličem na HD, tam me sploh ne poslušajo in mi
razložijo, da moram poslat dopis.... Ker je bilo ravno 17:30 se vsedem v avto in nazaj v poslovalnico. Razložim problem in vsi
me začnejo čudno gledat. Po nekaj besedah mi celo uslužbenec razloži, da on ni plačan, da bi prišel k meni in mi razrešil problem.
Ura je bila že 6 in takrat je čas zapiranja, jaz pa težim. Nakazal je celo,da sem idiot in da je vsem jasno, kako lahko rešim svoj
problem in da se to njega ne tiče... dejansko me je zbodlo, da je rekel, da ni njegov problem in to da ni njegovo delo če meni stvar
ne dela - to je problem t-2.
Pridem domov in spet kličem t-2. Tokrat se je oglasila neka gospa. Potrem, ko sem jo dejansko grobo prekilnil, da naj me že enkrat
posluša in celo poslušala, je prijavila mojo napako naprej. Dejansko prijazna!
Kasneje me kličejo iz tehnične in spet se začne prepirčevanje, dokler, glej ga zlomka, ugotovijo, da propagacija mojih želja traja
vsaj 24ur in da me bodo zopet poklicali čez 24 ur.
OK, 24 ur še ni mimo in moje želje še vedno niso vzpostavljene. Po pretečenem času bo itak enako. Sprašujem se samo sledeče stvari:
vse plačujem sam, t-2 je komercialna firma, ki se bori za stranke, ful jo opravičujemo ...
Koliko časa bom/bomo še pripravljeni tolerirat to nesposobnost?
lp,V