Stran 65 od 116

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 21. Feb 2014 ob 17:49
Napisal/-a toni
Men je pa včeraj mili glasek na HD rekel da ni nobenih težav, vse dela BP :jao:

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 21. Feb 2014 ob 19:22
Napisal/-a atepej
Razlog za težave :mrgreen:

Slika

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 25. Feb 2014 ob 22:51
Napisal/-a tonimona
Še kar šteka. Bo to kdaj rešeno? RTVSLO1, Koper, optika. :grr:

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 25. Feb 2014 ob 23:29
Napisal/-a kitl
Ma men kakšen dan dela čist BP naprimer danes, včeraj gledal na FOX HD The Walking Dead je 20 minut pokalo pa zatikalo pol je pa kar delal normalno.

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 1. Mar 2014 ob 17:20
Napisal/-a neo100
Tut men šteka tale zamik. To se dogaja že kake dva tedna in je zelo moteče. Pred tem je vse gladko delalo, tako da nekaj sigurno ne štima :-).

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 1. Mar 2014 ob 19:12
Napisal/-a kitl
Pri nas je včeri tako štekal, da bi kmalu Motorolo vrgel čez oken. Danes pa spet dela. Tole upam, da se bo kmalu uredilo, ker je pa tale storitev v zadnjem času pod kritiko.

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 1. Mar 2014 ob 19:16
Napisal/-a MrTwelveTrees
bom hrčkom nesu red bull

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 2. Mar 2014 ob 11:32
Napisal/-a nathanhund
meni tudi šteka zadnje 4 dni predvsem zvečer :grr:

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 2. Mar 2014 ob 12:13
Napisal/-a sandi97
zadnje čase tudi pri nas ne deluje zamik kot bi moral

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 2. Mar 2014 ob 13:32
Napisal/-a Gianni8
Fantje kot je že Kitl povedal neštetokrat...zastonj tu na forumu jamrat nekaj. Imate facebook pa tam potecnarite vsak dan pa bo mogoce kaj drugace, čeprav sam mislim, da tudi tam ni kaj koristi, ker vse kar znajo je to, da ali povedo, da casovni zamik dela trenutno brez problemov in se na veliko cudijo ali pa recejo da jim dajte osebne podatke da bodo "preverili".

Na koncu je mogoce en dan ali dva kao bolje potem se pa problemi vrnejo.

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 2. Mar 2014 ob 17:15
Napisal/-a Skorc
Jaz pi samo še mkorigiral ... edini pravi, uradni naslov, za reklamacije je T-2. Priporočam, da reklamacijo naslovite v pisni obliki (klasična pošta oziroma faks), v primeru prijave napake po telefonu si pa zapišite kdaj ste podali napako (datum in ura) ter komu ste sporočili napako. Po mojih izkušnjah, na drugi strani se vedno predstavijo,

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 3. Mar 2014 ob 09:06
Napisal/-a robida
Gianni8 napisal/-a:Fantje kot je že Kitl povedal neštetokrat...zastonj tu na forumu jamrat nekaj. Imate facebook pa tam potecnarite vsak dan pa bo mogoce kaj drugace, čeprav sam mislim, da tudi tam ni kaj koristi, ker vse kar znajo je to, da ali povedo, da casovni zamik dela trenutno brez problemov in se na veliko cudijo ali pa recejo da jim dajte osebne podatke da bodo "preverili".

Na koncu je mogoce en dan ali dva kao bolje potem se pa problemi vrnejo.
Nimamo vsi facebook!

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 3. Mar 2014 ob 09:44
Napisal/-a kitl
Mate sam prijavit se je treba :D

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 3. Mar 2014 ob 11:28
Napisal/-a toni
Resna firma ne rešuje problemov preko FB in podobnih sranj.

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 3. Mar 2014 ob 11:39
Napisal/-a slow_slow
? ne lahko se pa prijavijo napake...
drugače pa tudi sami zaposleni težimo, da se zadeva uredi.

Uradni kanali:
Klicni center: 080 64 64 ali 0590 00-000
Telefaks: 0590 00-001
Elektronska pošta: info@t-2.net
facebook
twitter