Stran 1 od 1

Reklamacije

Objavljeno: 19. Nov 2008 ob 07:13
Napisal/-a spidivili
Kot sem uspel videti, ima sedaj T-2 vodjo službe za reklamacije. To se mi zdi izredno dobro, saj bo končno nekdo lahko sistematično urejal vse naše pritožbe. S tem seveda tudi pričakujem, da bodo odpravljene vse težave kot npr. kockanje, nedlujoči TV programi, odmev v telefonu, roaming itd., itd..
Seveda se zavedam, da bo vse v okviru pristojnosti in v okviru zakona o zaščiti potrošnikov in ostale zakonodaje.
Torej bravo T-2, saj sedaj ne bo potrebno g. Turku in ostalim neuradnikom neuradnega forruma tolikox posredovati. :plosk: :car:

Re: Reklamacije

Objavljeno: 23. Nov 2008 ob 09:47
Napisal/-a erbi
ja, potem je pa "čokolada zavila svizca"... Kako pa priti do njih, če ti nesposobni študentje na HD ne zaupajo nobene telefonske in se delajo najbolj pametne.
Primer:
1. Kličeš HD, zahtevaš reklamacijo računa, ma ni šans, da bi te zvezali
2. Kličeš recimo mobitel, te takoj zvežejo, pa še direktna številka je objavljena v imeniku

Re: Reklamacije

Objavljeno: 23. Nov 2008 ob 12:17
Napisal/-a sword
Kadarkoli boš klical na klicni center ni šans, da bi te kamorkol zvezal. Obstajata dva specifična primero, kos e bo to zgodil, zvezal te pa izven klicnega centra ne bo nihče. Lahko on v tvojem imenu kontaktira in pač reče, če lahko nazaj pokličejo tebe, al pa posreduje vodji in on ukrepa, direktno na linijo pa ne boš dobil.

Re: Reklamacije

Objavljeno: 23. Nov 2008 ob 14:28
Napisal/-a mahi
Tam so vsi posvečeni in do njih navadni smrtniki nikakor ne pridemo.

Re: Reklamacije

Objavljeno: 23. Nov 2008 ob 22:47
Napisal/-a ORBico
Če ima kdo željo podati reklamacijo ali pritožbo, bo to podal v pisni obliki in poslal na naslov, ki mu ga bo zaupal klicni center. Le tako bo zadeva prišla v obravnavo in tudi v arhivski predal dotične stranke. Nobena reklamacija se ne more obravnavat ali rešit telefonsko, niti na Mobitelu, zato je brezveze to sploh omogočit... Teta na drugi strani, bi bila tam zgolj za informacije, kot so napotki kako zadevo pravilno podat, za te stvari pa že obstaja klicni center in uporabnikova zdrava pamet.

Re: Reklamacije

Objavljeno: 24. Nov 2008 ob 07:23
Napisal/-a spidivili
Torej, če malo prebiraš ta neuradni forum, lahko večx vidiš, da T-2 neuradniki (zaposleni na t-2) napišejo: pošlji mi privat, bom uredil in to sigurno po tem, ko je bila že podana reklamacija na HD. :blbl:

Re: Reklamacije

Objavljeno: 1. Feb 2009 ob 16:55
Napisal/-a tilen2007
Dejte že uredit tale BABY TV-kr naprej nekaj nagaja. Samo za info; pr Siolu dela nemoteno. Zdele že spet cel vikend trese slika in ima popačen zvok!!!!!!