Težave s telefonijo
Objavljeno: 3. Dec 2008 ob 16:03
Prijateljica ima podjetje. Telefonija je nujno zlo.
Pred manj kot letom me je vprašala, če ji priporočam prehod na T-2. Takrat sem ji svetoval ostati na Telekomu ter po možnosti vzeti novo parico za T-2 internet. No T-2jev tržnik jo je vseeno prepričal k prehodu in zadeva je delovala perfektno...
Ve do pred kratkim
Danes me je klicala, da ji T-2 telefonija ne dela. Pa saj bo samo kakšen kabel si mislim. No pa gremo. Primem telefon(na ISDN) in pokličem moj GSM. Dela. Vzamem PSTN telefon, se pokličem in dela.
Težava se pojavi, ko hočem sam poklicati njo. Telefon ji 1x zazvoni, potem pa jaz v slušalki slišim ...številka ne obstaja... Vseeno je na katero izmed treh številk kličem zadeva je vedno ista.
No dobro pokličem na 059 000002 in tip mi reče, da so ta teden bili že 2x pri njej in menjali komplet opremo, ter da si ne zna vstavit MSN-jev. Takoj mu ponudim 500€, če mi pride vstavit MSN v PSTN telefon, on pa še vedno krivdo vali na njo.
No na koncu pa odgovor, naj si pridemo sami v Mb po novo opremo.
Kaj naj rečem. Telekom je že ponudil prehod nazaj, odvetnik pa že piše odškodninski zahtevek.
Pred manj kot letom me je vprašala, če ji priporočam prehod na T-2. Takrat sem ji svetoval ostati na Telekomu ter po možnosti vzeti novo parico za T-2 internet. No T-2jev tržnik jo je vseeno prepričal k prehodu in zadeva je delovala perfektno...
Ve do pred kratkim
Danes me je klicala, da ji T-2 telefonija ne dela. Pa saj bo samo kakšen kabel si mislim. No pa gremo. Primem telefon(na ISDN) in pokličem moj GSM. Dela. Vzamem PSTN telefon, se pokličem in dela.
Težava se pojavi, ko hočem sam poklicati njo. Telefon ji 1x zazvoni, potem pa jaz v slušalki slišim ...številka ne obstaja... Vseeno je na katero izmed treh številk kličem zadeva je vedno ista.
No dobro pokličem na 059 000002 in tip mi reče, da so ta teden bili že 2x pri njej in menjali komplet opremo, ter da si ne zna vstavit MSN-jev. Takoj mu ponudim 500€, če mi pride vstavit MSN v PSTN telefon, on pa še vedno krivdo vali na njo.
No na koncu pa odgovor, naj si pridemo sami v Mb po novo opremo.
Kaj naj rečem. Telekom je že ponudil prehod nazaj, odvetnik pa že piše odškodninski zahtevek.