Stran 1 od 2
					
				kasn help desk
				Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 17:01
				Napisal/-a spiderslo
				doma mamo optiko 2 TV ,telefon 3 racunalnike. zdej se je pa fotr odlocu da bi mel on se eno tv zase. Poklice na help desk in mu ena zenska razlozi sledece: da trenutno nimajo 20m kabla na zalogi(mislm HALO), pa da bo ene 14 dni treba pocakat da pride tehnik in da prklop use skupi. zdej pa vi men povejte kasni ljudeki ki nimajo pojma tm delajo. Pol k mi je fotr to povedu sm itak popizdu in sm su direkt na poslovalnico v siski in sm podpisu za dodatn amino, ga prnesu domov, potegnu se en kabl in to je to. mislm kake majo nimajo kabla na zalogi. Ma jim jst senkam sto metrov kabla ce rabjo.
			 
			
					
				Re: kasn help desk
				Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 17:03
				Napisal/-a slow_slow
				In res nimamo 20m UTP kabla v kosu, samo po 10m imamo. drugače pa monter res potrebuje nekaj časa da pride ne ravno 14 dni ampak vseeno, 
najhitreje je pač obisk v poslovalnici.
			 
			
					
				Re: kasn help desk
				Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 17:06
				Napisal/-a spiderslo
				fora je glih u tem da je reku ce lahko pridemo iskat dodaten amino in je zenska rekla da ne mormo to sami narest, da mora pridt monter.
			 
			
					
				Re: kasn help desk
				Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 17:07
				Napisal/-a slow_slow
				Ok napaka klicnega, če imajo vmesnik na zalogi ga lahko v vsaki poslovalnici v zameno za dopis izstavijo 

 
			
					
				Re: kasn help desk
				Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 17:09
				Napisal/-a spiderslo
				hja men je to cist jasno sam fotru razlozit da pac ta zenska ni glih vedla kako pa kaj to je pa druga. Kar se pa poslovalnice v siski tice so pa dozdej res use porihtal tko k treba. pohvalno
			 
			
					
				Re: kasn help desk
				Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 17:28
				Napisal/-a poiuztrewq
				Še HD2 naredi kdaj kakšno neumno, študenteraj na info helpdesku pa da ne govorimo...
Drugič se take stvari rihta s teženjem Nimdi ali z obiskom poslovalnice.
Kdaj bo pa T-2 začel izvajati pritisk nad helpdeskom(a) pa ni najbolj jasno...  

 
			
					
				Re: kasn help desk
				Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 17:33
				Napisal/-a slow_slow
				Kdo pravi da se pritisk ne izvaja, 

 
			
					
				Re: kasn help desk
				Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 17:40
				Napisal/-a poiuztrewq
				Očitno premalo.  
 
Če bom zdaj klical na HD in vprašal koliko ISDN telefonov imam lahko na enem vmesniku, kaj mi bodo odgovorili?  
 
  
 
			
					
				Re: kasn help desk
				Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 17:45
				Napisal/-a slow_slow
				bi rekel da bo rekel 2 

 
			
					
				Re: kasn help desk
				Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 17:52
				Napisal/-a celloak
				dpavli: Pa saj veš da je 8, ne matrat zdej unih revežev 

 
			
					
				Re: kasn help desk
				Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 18:07
				Napisal/-a poiuztrewq
				 
 
Ne bom jih matral, ne bom... 

 
			
					
				Re: kasn help desk
				Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 18:23
				Napisal/-a kekoke
				helpdesk bi bil enako učiunkovit če bi mel odzivnik, ki bi ti povedal: Žal mi s tem nimamo nič, marali se boste obrnti direktno na t-2. Nasvidenje.
			 
			
					
				Re: kasn help desk
				Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 20:16
				Napisal/-a amg85
				ja kasn helpdesk, mogoce si postavu bedasto vprasanje pa si dobu bedast odgovor
			 
			
					
				Re: kasn help desk
				Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 20:29
				Napisal/-a T2_Delavec
				Uporabnik T-2 ne more postaviti bedastega vprašanja, saj ima uporabnik vedno prav, tudi kadar se moti. Torej ni nobenega razloga, da je dobil bedast odgovor.  

 
			
					
				Re: kasn help desk
				Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 21:53
				Napisal/-a spiderslo
				amg85 napisal/-a:ja kasn helpdesk, mogoce si postavu bedasto vprasanje pa si dobu bedast odgovor
ma ti si bedast, preber si za kaj se je slo prokleti idiot. pa ce nimas kej pametnega komentirat bod tiho.