Stran 1 od 2

kasn help desk

Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 17:01
Napisal/-a spiderslo
doma mamo optiko 2 TV ,telefon 3 racunalnike. zdej se je pa fotr odlocu da bi mel on se eno tv zase. Poklice na help desk in mu ena zenska razlozi sledece: da trenutno nimajo 20m kabla na zalogi(mislm HALO), pa da bo ene 14 dni treba pocakat da pride tehnik in da prklop use skupi. zdej pa vi men povejte kasni ljudeki ki nimajo pojma tm delajo. Pol k mi je fotr to povedu sm itak popizdu in sm su direkt na poslovalnico v siski in sm podpisu za dodatn amino, ga prnesu domov, potegnu se en kabl in to je to. mislm kake majo nimajo kabla na zalogi. Ma jim jst senkam sto metrov kabla ce rabjo.

Re: kasn help desk

Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 17:03
Napisal/-a slow_slow
In res nimamo 20m UTP kabla v kosu, samo po 10m imamo. drugače pa monter res potrebuje nekaj časa da pride ne ravno 14 dni ampak vseeno,
najhitreje je pač obisk v poslovalnici.

Re: kasn help desk

Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 17:06
Napisal/-a spiderslo
fora je glih u tem da je reku ce lahko pridemo iskat dodaten amino in je zenska rekla da ne mormo to sami narest, da mora pridt monter.

Re: kasn help desk

Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 17:07
Napisal/-a slow_slow
Ok napaka klicnega, če imajo vmesnik na zalogi ga lahko v vsaki poslovalnici v zameno za dopis izstavijo :)

Re: kasn help desk

Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 17:09
Napisal/-a spiderslo
hja men je to cist jasno sam fotru razlozit da pac ta zenska ni glih vedla kako pa kaj to je pa druga. Kar se pa poslovalnice v siski tice so pa dozdej res use porihtal tko k treba. pohvalno

Re: kasn help desk

Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 17:28
Napisal/-a poiuztrewq
Še HD2 naredi kdaj kakšno neumno, študenteraj na info helpdesku pa da ne govorimo...

Drugič se take stvari rihta s teženjem Nimdi ali z obiskom poslovalnice.

Kdaj bo pa T-2 začel izvajati pritisk nad helpdeskom(a) pa ni najbolj jasno... :mrgreen:

Re: kasn help desk

Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 17:33
Napisal/-a slow_slow
Kdo pravi da se pritisk ne izvaja, :)

Re: kasn help desk

Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 17:40
Napisal/-a poiuztrewq
Očitno premalo. :hudicek:

Če bom zdaj klical na HD in vprašal koliko ISDN telefonov imam lahko na enem vmesniku, kaj mi bodo odgovorili? :hudicek: :hudicek:

Re: kasn help desk

Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 17:45
Napisal/-a slow_slow
bi rekel da bo rekel 2 :D

Re: kasn help desk

Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 17:52
Napisal/-a celloak
dpavli: Pa saj veš da je 8, ne matrat zdej unih revežev :)

Re: kasn help desk

Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 18:07
Napisal/-a poiuztrewq
:hudicek:

Ne bom jih matral, ne bom... :)

Re: kasn help desk

Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 18:23
Napisal/-a kekoke
helpdesk bi bil enako učiunkovit če bi mel odzivnik, ki bi ti povedal: Žal mi s tem nimamo nič, marali se boste obrnti direktno na t-2. Nasvidenje.

Re: kasn help desk

Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 20:16
Napisal/-a amg85
ja kasn helpdesk, mogoce si postavu bedasto vprasanje pa si dobu bedast odgovor

Re: kasn help desk

Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 20:29
Napisal/-a T2_Delavec
Uporabnik T-2 ne more postaviti bedastega vprašanja, saj ima uporabnik vedno prav, tudi kadar se moti. Torej ni nobenega razloga, da je dobil bedast odgovor. :nevem:

Re: kasn help desk

Objavljeno: 22. Jan 2009 ob 21:53
Napisal/-a spiderslo
amg85 napisal/-a:ja kasn helpdesk, mogoce si postavu bedasto vprasanje pa si dobu bedast odgovor
ma ti si bedast, preber si za kaj se je slo prokleti idiot. pa ce nimas kej pametnega komentirat bod tiho.