Razočaranje
Objavljeno: 4. Feb 2009 ob 21:23
Naj najprej povem da imam T-2 in da je pri meni vse v redu (razen nekaterih začetnih težav, ki so bile uspešno in sorazmerno hitro odpravljene).
Sem pa T-2 priporočil ženini teti. Gospa, ki - mimogrede - o tehniki nima pojma niti je ne zanima je naročila internet in telefon (ter brezžični aparat), in naročeno tudi dobila - z majhno razliko. Monter je prišel, vse zvezal in priključil, ni pa imel brezžičnega telefona, zato ji je priporočil in v dogovoru z njo priključil žičnega (VoIP), nato pa ji je dal podpisati papirje, na katerih je s križcem označil, kam naj se podpiše. Gospa se je, kakor verjetno 95% drugih, tja pač podpisala in stvar je bila zaključena. Kot kaže pa monter ni označil ali sporočil naprej, da ni montiral brezžičnega telefona (ki bi zahteval tudi vood 3.2.2), ampak žičnega brez vooda. Vse je delovalo brez težav, vsak mesec je dobila račun in ga plačala.
Pred kratkim pa je od T-2 dobila dopis, v katerem so jo terjali za vood, ki da ga je dobila na reverz in ga zdaj T-2 hoče nazaj. Verjetno je samo po sebi umevno, da ni imela pojma, kaj to je, zato je poklicala mene in ugotovila sva, da ga (glede na njene opise naprav v stanovanju) najbrž res nima. Sploh pa ji (in meni) ni bilo jasno, zakaj naj bi ga imela (dobila je VoIP telefonski aparat od T-2 in nima nalognih telefonov) in zakaj ga T-2 hoče na vsem lepem meni nič tebi zrahljane živce nazaj. Kontaktirala je T-2 in razložila situacijo, v odgovor pa je dobila le, da je na papirjih njen podpis in da mora vood vrniti ali plačati (mislim da je cena 87 EUR). Gospa je nato prosila, če se lahko pri njej oglasi monter in ji pokaže, kaj je vood oz. da skupaj ugotovita, zakaj ga ni.
To se ni zgodilo in na svojo pisno pritožbo je dobila enak odgovor kot prvič - vrnite vood ali pa ga plačajte - na papirjih je vaš podpis.
Gospa se je že praktično odločila, da bo pač plačala tistih 87 EUR, da ne bo kaj narobe, ampak k sreči (?) se je prej obrnila name. Razložil sem ji, naj v nobenem primeru ne plača, ampak zahteva od T-2, naj se prične obnašati nekoliko drugače, se pravi profesionalno in poslovno. Ni namreč njen problem, če imajo zmedeno papirologijo in očitno vsaj enega tehnika, ki je pri papirjih površen. Korekno in absolutno potrebno bi bilo, da monter naročniku razloži kaj je montiral, mu to pokaže na papirju in mu tudi obrazloži, kaj podpisuje. Dejstvo je, da tak odnos do strank ni korekten in da še najbolj spominja na neke prejšnje čase in T-1. 87 EUR dejansko ni tako velik strošek, ampak glede na to, da gospa denarja nima ravno veliko, sploh pa glede na to, da je celo stvar zakuhal T-2 sem prepričan, da bo t-2 precej lažje prebolel navidezno izgubo, kakor pa ona dejanskih in otipljivih 87 EUR.
Stvar je dejansko tako brez zveze, da sem se odločil gospe pomagati zadevo pripeljati do konca in uporabiti prav vsa možna sredstva - od zveze za varstvo potrošnikov do par novinarskih kontaktov, ki so mi na srečo ostali še iz prejšnje službe. Vsekakor pa bo tak pristop, v kolikor se bo nadaljeval, T-2 tal prekleto veliko več kot tistih neupravičenih 87 EUR, za katere se tako močno trudijo, da bi jih dobili. Če nimajo urejenih evidenc kaj so kje naredili in priključili, je to pač njihov problem in ne problem strank.
Je pa žalostno, če bo treba poseči po takih sredstvih in še bolj žalostno, če človek pomisli, koliko ljudi na koncu obupa in plača stvar, ki je nikoli niso dobili.
T-2, sram naj vas bo.
Sem pa T-2 priporočil ženini teti. Gospa, ki - mimogrede - o tehniki nima pojma niti je ne zanima je naročila internet in telefon (ter brezžični aparat), in naročeno tudi dobila - z majhno razliko. Monter je prišel, vse zvezal in priključil, ni pa imel brezžičnega telefona, zato ji je priporočil in v dogovoru z njo priključil žičnega (VoIP), nato pa ji je dal podpisati papirje, na katerih je s križcem označil, kam naj se podpiše. Gospa se je, kakor verjetno 95% drugih, tja pač podpisala in stvar je bila zaključena. Kot kaže pa monter ni označil ali sporočil naprej, da ni montiral brezžičnega telefona (ki bi zahteval tudi vood 3.2.2), ampak žičnega brez vooda. Vse je delovalo brez težav, vsak mesec je dobila račun in ga plačala.
Pred kratkim pa je od T-2 dobila dopis, v katerem so jo terjali za vood, ki da ga je dobila na reverz in ga zdaj T-2 hoče nazaj. Verjetno je samo po sebi umevno, da ni imela pojma, kaj to je, zato je poklicala mene in ugotovila sva, da ga (glede na njene opise naprav v stanovanju) najbrž res nima. Sploh pa ji (in meni) ni bilo jasno, zakaj naj bi ga imela (dobila je VoIP telefonski aparat od T-2 in nima nalognih telefonov) in zakaj ga T-2 hoče na vsem lepem meni nič tebi zrahljane živce nazaj. Kontaktirala je T-2 in razložila situacijo, v odgovor pa je dobila le, da je na papirjih njen podpis in da mora vood vrniti ali plačati (mislim da je cena 87 EUR). Gospa je nato prosila, če se lahko pri njej oglasi monter in ji pokaže, kaj je vood oz. da skupaj ugotovita, zakaj ga ni.
To se ni zgodilo in na svojo pisno pritožbo je dobila enak odgovor kot prvič - vrnite vood ali pa ga plačajte - na papirjih je vaš podpis.
Gospa se je že praktično odločila, da bo pač plačala tistih 87 EUR, da ne bo kaj narobe, ampak k sreči (?) se je prej obrnila name. Razložil sem ji, naj v nobenem primeru ne plača, ampak zahteva od T-2, naj se prične obnašati nekoliko drugače, se pravi profesionalno in poslovno. Ni namreč njen problem, če imajo zmedeno papirologijo in očitno vsaj enega tehnika, ki je pri papirjih površen. Korekno in absolutno potrebno bi bilo, da monter naročniku razloži kaj je montiral, mu to pokaže na papirju in mu tudi obrazloži, kaj podpisuje. Dejstvo je, da tak odnos do strank ni korekten in da še najbolj spominja na neke prejšnje čase in T-1. 87 EUR dejansko ni tako velik strošek, ampak glede na to, da gospa denarja nima ravno veliko, sploh pa glede na to, da je celo stvar zakuhal T-2 sem prepričan, da bo t-2 precej lažje prebolel navidezno izgubo, kakor pa ona dejanskih in otipljivih 87 EUR.
Stvar je dejansko tako brez zveze, da sem se odločil gospe pomagati zadevo pripeljati do konca in uporabiti prav vsa možna sredstva - od zveze za varstvo potrošnikov do par novinarskih kontaktov, ki so mi na srečo ostali še iz prejšnje službe. Vsekakor pa bo tak pristop, v kolikor se bo nadaljeval, T-2 tal prekleto veliko več kot tistih neupravičenih 87 EUR, za katere se tako močno trudijo, da bi jih dobili. Če nimajo urejenih evidenc kaj so kje naredili in priključili, je to pač njihov problem in ne problem strank.
Je pa žalostno, če bo treba poseči po takih sredstvih in še bolj žalostno, če človek pomisli, koliko ljudi na koncu obupa in plača stvar, ki je nikoli niso dobili.
T-2, sram naj vas bo.