Stran 1 od 1

Reklamacija opomina

Objavljeno: 18. Feb 2009 ob 11:21
Napisal/-a T2radmel
V sredo 11.2.1009 sem prejel opomin računa za mesec november. Ker me takrat ni bilo doma, sem reklamacijo začel urejati v ponedeljek 16.2. Račun je bil seveda plačan v roku, reklamacija pa poslana po faksu na 0590-02-255.
Danes preverjam na internetu in pod odprtimi postavkami še vedno račun za november. Kličem na 0590-02-214 kjer se nihče ne javi, na 0590-00-000 pa pravijo da nimajo zabeležene nobene reklamacije in da je postavka še vedno odprta. Dečko je povedal, da mate gužvo in da bojo to še že zabeležili.
Ker v opominu piše, da morem vse urediti v osmih dneh, sicer me T2 začasno izključi iz omrežja, me zanima kako naj postopam naprej? Niti slučajno ne želim ostati brez interneta.

LP

Re: Reklamacija opomina

Objavljeno: 18. Feb 2009 ob 11:54
Napisal/-a T2_Delavec
Daj mi številko priključka na Zasebna sporočila. Ne boš ostal brez interneta.

Re: Reklamacija opomina

Objavljeno: 18. Feb 2009 ob 12:08
Napisal/-a T2radmel
No, to je najbolj važno, ostalo bomo že uredili.

LP

Re: Reklamacija opomina

Objavljeno: 18. Feb 2009 ob 22:22
Napisal/-a T2radmel
Najlepša hvala!
To je bilo pa ekspresno urejeno.