Reklamacija opomina
Objavljeno: 18. Feb 2009 ob 11:21
V sredo 11.2.1009 sem prejel opomin računa za mesec november. Ker me takrat ni bilo doma, sem reklamacijo začel urejati v ponedeljek 16.2. Račun je bil seveda plačan v roku, reklamacija pa poslana po faksu na 0590-02-255.
Danes preverjam na internetu in pod odprtimi postavkami še vedno račun za november. Kličem na 0590-02-214 kjer se nihče ne javi, na 0590-00-000 pa pravijo da nimajo zabeležene nobene reklamacije in da je postavka še vedno odprta. Dečko je povedal, da mate gužvo in da bojo to še že zabeležili.
Ker v opominu piše, da morem vse urediti v osmih dneh, sicer me T2 začasno izključi iz omrežja, me zanima kako naj postopam naprej? Niti slučajno ne želim ostati brez interneta.
LP
Danes preverjam na internetu in pod odprtimi postavkami še vedno račun za november. Kličem na 0590-02-214 kjer se nihče ne javi, na 0590-00-000 pa pravijo da nimajo zabeležene nobene reklamacije in da je postavka še vedno odprta. Dečko je povedal, da mate gužvo in da bojo to še že zabeležili.
Ker v opominu piše, da morem vse urediti v osmih dneh, sicer me T2 začasno izključi iz omrežja, me zanima kako naj postopam naprej? Niti slučajno ne želim ostati brez interneta.
LP