Sklep o izvršbi
Objavljeno: 23. Feb 2009 ob 10:31
Problem je sledeč, rabim vašo pomoč. Približno 2 in pol leti nazaj se mi je začela internetna povezava prekinjati. Z mojim opazovanjem in raziskovanjem sem naštel da se mi je internet izklopil tudi +40x na dan, kar je bilo zelo moteče. Tudi televizija ni imela nič boljših rezultatov. Mesec dni sem bil strpen ker sem mislil da je neka napaka na omrežju in da jo bodo v kratkem odpravili.
Ampak problem se je še zmeraj pojavljal. Poklical sem tehnično pomoč ter razložil problem. Prijazno so mi odgovorili da bodo poslali tehnika, da bi zadevo pomeril ter popravil če bo to le mogoče.
Tehnik je prišel čez nekaj dni in sicer iz Telekoma slovenije in napravil meritve pregledal parico in vse moje priključke. Ugotovil je, citiram: " Imate problem nekje med vašim blokom in centralo ki je oddaljena približno 1km, prekinitev se pojavlja na 700 metrih." Začudeno sem odgovoril da jaz nimam problema da je problem z strani T2. Tehnik mi je potrdil da bodo napako odpravili. Iz dneva v dan je bilo vedno slabše. Nato sem poslal pritožbo na T2 da mi se še vedno pojavlja isti problem. V pritožbi sem posebej označil da ne mislim plačevati nekega izdelka ki je v okvari. Odgovora nisem dobil, interneta nisem mogel normalno uporabljati. Računi ki so prihajali kot da je vse normalno nisem plačeval, čez nekaj mesecev se dobil ZADNJI OPOMIN PRED IZKLJUČITVIJO!. Bil sem presenečen sevede ne opomina ampak da me bodo izklopili iz omrežja T2. Opomina nisem plačal zato ker ne bom plačeval za nekatero stvar ki ne dela kakor ti je zagotovljena.
Po "Izkjučitvi" iz omrežja T2, sem podpisal pogodbo z SIOL-om. Uporabnik SIOL interneta sem že več kot 2 leti. V soboto 21.2.2009 sem dobil sklep o izvršbi, kjer me T2 toži da moram plačati 1.084,69 EUR za storitve ki jih nisem poravnal. Sedaj imam še šest dni časa da plačam tisto kar sem reklamiral.
Lepo vas prosim kaj naj naredim, ali mi lahko pomagate?!
LP Zoran
Ampak problem se je še zmeraj pojavljal. Poklical sem tehnično pomoč ter razložil problem. Prijazno so mi odgovorili da bodo poslali tehnika, da bi zadevo pomeril ter popravil če bo to le mogoče.
Tehnik je prišel čez nekaj dni in sicer iz Telekoma slovenije in napravil meritve pregledal parico in vse moje priključke. Ugotovil je, citiram: " Imate problem nekje med vašim blokom in centralo ki je oddaljena približno 1km, prekinitev se pojavlja na 700 metrih." Začudeno sem odgovoril da jaz nimam problema da je problem z strani T2. Tehnik mi je potrdil da bodo napako odpravili. Iz dneva v dan je bilo vedno slabše. Nato sem poslal pritožbo na T2 da mi se še vedno pojavlja isti problem. V pritožbi sem posebej označil da ne mislim plačevati nekega izdelka ki je v okvari. Odgovora nisem dobil, interneta nisem mogel normalno uporabljati. Računi ki so prihajali kot da je vse normalno nisem plačeval, čez nekaj mesecev se dobil ZADNJI OPOMIN PRED IZKLJUČITVIJO!. Bil sem presenečen sevede ne opomina ampak da me bodo izklopili iz omrežja T2. Opomina nisem plačal zato ker ne bom plačeval za nekatero stvar ki ne dela kakor ti je zagotovljena.
Po "Izkjučitvi" iz omrežja T2, sem podpisal pogodbo z SIOL-om. Uporabnik SIOL interneta sem že več kot 2 leti. V soboto 21.2.2009 sem dobil sklep o izvršbi, kjer me T2 toži da moram plačati 1.084,69 EUR za storitve ki jih nisem poravnal. Sedaj imam še šest dni časa da plačam tisto kar sem reklamiral.
Lepo vas prosim kaj naj naredim, ali mi lahko pomagate?!
LP Zoran