Stran 1 od 2

T-2 v razsulu

Objavljeno: 23. Feb 2009 ob 12:11
Napisal/-a erbi
Sem že pobrisal, da ne boste nekateri posamezniki še naprej užaljeni ...

Re: T-2 v razsulu

Objavljeno: 23. Feb 2009 ob 12:36
Napisal/-a mahi
O tem sem že pred meseci pisal, da ne moreš preverit nekega plačila, saj je računovodstvo nedostopno. Obnašajo se kot da so tam posvečeni in mi navadni smrtniki ne moremo pridet v stik z njimi. Kakršnokoli računovodstvo sem do zdaj rabil zaradi preverjanja odprtih postavk nisem imel nikoli težav pa naj je bil to Mobitel, Telekom, Elektro, Vodovod ali pa komunala. Edino na T-2 je to nemogoče.
Mislim sem, da se je po tolikih mesecih to rešilo pa vidim da je še vedno vse isto.

Re: T-2 v razsulu

Objavljeno: 23. Feb 2009 ob 13:13
Napisal/-a BOBI
To je res problem, ki se vleče že dolgo in upam, da se v kratkem popravi!
Debata naj teče v zmernem tonu in prosim brez žaljivk :namrec:

Re: T-2 v razsulu

Objavljeno: 23. Feb 2009 ob 13:35
Napisal/-a RAST
še bolj kot sam problem je zanimivo, kako lahko sploh nastane in to v takšni firmi, ki ima že po naravi opravka z ogromnim številom kupcev.

Re: T-2 v razsulu

Objavljeno: 23. Feb 2009 ob 13:58
Napisal/-a KoMar
erbi, začel se boš malo bolj kulturno izražat, drugače si boš pomoč lahko začel iskat kje drugje.

Re: T-2 v razsulu

Objavljeno: 23. Feb 2009 ob 14:22
Napisal/-a mitja_i
Jaz pa ne razumem, zakaj bi zaradi pisne reklamacije hotel dobit računovodstvo po telefonu. In kaj bi se hotel z njimi po telefonu zmenit? Reklamacijska služba, ti je na pisni dopis v skladu s splošnimi pogoji pisno odgovorila. Tudi če bi želel karkoli, ti ne bi mogli nič odgovoriti ali urediti dokler se ne pošlje pisno. V odgovoru na reklamacijo imaš tudi točno napisano kakšne možnosti za pritožbo imaš. In klicanje v računovodstvo ni ena izmed njih.

Re: T-2 v razsulu

Objavljeno: 23. Feb 2009 ob 16:12
Napisal/-a lukec
pokliči na HD in reči da te v roku 10 min mora nekdo poklicat na .... številko in vstrajaj tudi če bodo rekli če lahko oni pomagajo. verjemi preizkušeno parkrat. sam vstrajat moraš. drugače ne boš mogel dobit računovodstva ker so nesposobni telefonsko slušalko dvignit in rečet da imajo gužvo in da pokličejo nazaj.

lp

Re: T-2 v razsulu

Objavljeno: 23. Feb 2009 ob 17:58
Napisal/-a tonimona
mitja_i napisal/-a:Jaz pa ne razumem, zakaj bi zaradi pisne reklamacije hotel dobit računovodstvo po telefonu. In kaj bi se hotel z njimi po telefonu zmenit? Reklamacijska služba, ti je na pisni dopis v skladu s splošnimi pogoji pisno odgovorila. Tudi če bi želel karkoli, ti ne bi mogli nič odgovoriti ali urediti dokler se ne pošlje pisno. V odgovoru na reklamacijo imaš tudi točno napisano kakšne možnosti za pritožbo imaš. In klicanje v računovodstvo ni ena izmed njih.
Jaz že vem zakaj sem jih rabil. Seveda, na zaradi moje napake. Odgovor na reklamacijo v skladu s splošnimi pogoji pa je nebuloza. :namrec:

Re: T-2 v razsulu

Objavljeno: 23. Feb 2009 ob 18:52
Napisal/-a dal
mitja_i napisal/-a:Jaz pa ne razumem, zakaj bi zaradi pisne reklamacije hotel dobit računovodstvo po telefonu.
Jaz pa ne razumem, zakaj bi neko podjetje uporabnikom dajalo številko telefona, ki ga nihče ne dviguje? Meni se to zdi zelo zlobno do uporabnikov. :neutral:

Re: T-2 v razsulu

Objavljeno: 23. Feb 2009 ob 19:00
Napisal/-a Mark
Če je kaj narobe zaračunano lahko v skladu s splošnimi pogoji zadevo pisno reklamiraš, rok je znan. Če je zadeva tehnične narave, se lahko napako prijavi na tehnično pomoč 24 ur na dan. Odprte postavke lahko redno spremljaš na servisnih straneh. Z ustrezno identifikacijo se, da preveriti tudi preko info telefona. Malo se pomirite, vedno se potrudimo da se zadeve uredijo, kot je potrebno :rtmT2:

Re: T-2 v razsulu

Objavljeno: 23. Feb 2009 ob 20:00
Napisal/-a lukec
sam piše pa na pošti od računovodstva (včasih na kekšnem opominu) da v kolikor imaš kakšne vprašanja oz nejasnosti lahko pokličeš na ti dve številki ko sta znani. a kaj ko kličeš lahko non stop vsak dan od 8-16 pa NOBEN!! ne bo dvignil. al gospodične pijejo 8 ur kavico in pač se ne postijo motit, ali so v kakšnem šopingu ali pa enostavno nočejo dvignit. jaz bi na vašem mestu zaposlil 2 študenta/študentki ki bi dvigovala telefon in pač uporabnikom povedala da je gužva in ob prvi priliki da pokličete nazaj. ne pa da nas mate za navadno smet in da nismo tolko vredni da bi dvignili telefon to pa je že višek. jaz sem klical 1 mesec vsak dan dokler mi ni prekipelo in postavil 10 min ultimat da so me poklicali. in pol so me še prej in smo stvar uredili. sem jim tudi par krepkih natrosil pa očitno ni nič zaleglo.

lp

Re: T-2 v razsulu

Objavljeno: 23. Feb 2009 ob 21:25
Napisal/-a Tik-Tak
Če pa bi se kdo javljal, pa bi bentil, da je skoz zasedeno. :lol:


P.s.: A zna kdo povedati zakaj od zoraj piše, da sem sporočilo oddala 22:25, če pa je ura zdaj točno 21:27. :hmm:

Re: T-2 v razsulu

Objavljeno: 23. Feb 2009 ob 21:56
Napisal/-a vijavaja
Dejstvo je, da so na T-2 t.im. "podporne službe" zanikrno organizirane, medtem ko je tehnični del na bistveno višjem nivoju. Saj niso samo reklamacije težava, težava je tudi, če imaš kakšen specifičen problem, na T-2 ni pravega sogovornika. Zdaj bo sicer kdo porekel "Saj imamo ta forum" :plosk: , kar je sicer res, vendar to ni to. Firma, ki želi biti resna in da kaj nase, bo morala slej ko prej urediti tudi ta del poslovanja. In včasih en telefonski klic reši več vprašanj kot cel kup dopisov.

Re: T-2 v razsulu

Objavljeno: 24. Feb 2009 ob 07:24
Napisal/-a Cobane
Tik-Tak napisal/-a:P.s.: A zna kdo povedati zakaj od zoraj piše, da sem sporočilo oddala 22:25, če pa je ura zdaj točno 21:27. :hmm:
V nastavitvah foruma si moraš na vsake pol leta prenastaviti "letni čas DST", da ne boš živela v enournem zamiku.

Pa naj še kdo pljuva čez Windowse, ki znajo sami preklapljati in vedo celo, na kateri datum se bo premaknila ura... ne pa nek forum, ki deluje na eni od različic Linux-a? V bistvu me ne zanima ali je kriv phpBB ali Debian... je pa popolnoma isto, kot če bi v trenutnih časih bilo potrebno kanale na TVju preklapljati s kamnom. :hmm:

Re: T-2 v razsulu

Objavljeno: 24. Feb 2009 ob 07:37
Napisal/-a Cobane
mahi napisal/-a:O tem sem že pred meseci pisal, da ne moreš preverit nekega plačila, saj je računovodstvo nedostopno. Obnašajo se kot da so tam posvečeni in mi navadni smrtniki ne moremo pridet v stik z njimi. Kakršnokoli računovodstvo sem do zdaj rabil zaradi preverjanja odprtih postavk nisem imel nikoli težav pa naj je bil to Mobitel, Telekom, Elektro, Vodovod ali pa komunala. Edino na T-2 je to nemogoče.
Mislim sem, da se je po tolikih mesecih to rešilo pa vidim da je še vedno vse isto.
Naj še sam dodam, da sem imel podobne izkušnje s T-2 administracijo tudi sam... zadevo sem uspel rešiti šele preko neuradnikov.

Pred 14 dnevi sem pa imel probleme z Mobitelom, ker so nam na zadnjem računu "pozabili" odračunati neizkoriščeno naročnino... No vsaj do njihove reklamacijske službe ni bilo težko priti in sem jih dobil v prvem klicu in zadevo rešil v slabi minuti.