Stran 1 od 3
Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 16. Mar 2009 ob 20:33
Napisal/-a Djuro
Zdravo!
Ma, moram priznat, da me počasi mineva potrpljenje. Namreč, že drugi mesec zapored dobivam napačen račun.
Za januar mi niso pravilno obračunali prehoda na brezčasni VDSL.
Na zadnjem februarskem računu pa piše
Klici v slovenska stacionarna omrežja xxx min cena 0,0943€. Kje so to ceno dobil meni ni jasno? Kolikor vem je cena klica v telekom 0,0125€.
Mi gre rahlo na živce to, da moram vsakič pregledat račun, potem pa še zapravljat svoj čas in denar, da pošljem po navadni pošti reklamacijo računa. Kot da ima vsak doma fax. In kakor da mam cajt še na pošto hodit. Ne vem, zakaj ne omogočate prijave reklamacije iz e-pošte pri t-2? Saj jo itak dobi vsak uporabnik.
Ma, res no, en klinčev račun bi pa lahko skupej vrgli brez napake.
Se opravičujem za malo bolj hude besede, ampak neposobnost vašega računovodstva (oz. kdorkoli že fakturira račune) je pa enostavno preelika.

Djuro.
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 16. Mar 2009 ob 20:36
Napisal/-a slow_slow
a si prepričan da ni 0,9437 cena klica? ker če je to so splošne informacije, omenjene cene namreč nisem našel v ceniku.
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 16. Mar 2009 ob 20:37
Napisal/-a T2_Delavec
DJURO:
Reklamacijo lahko prijaviš tako, da natisneš dopis, ga podpišeš, skeniraš in pošlješ na email:
narocniska-sluzba@t-2.net
Če je karkoli narobe, ali je obračunano preveč, plačaj toliko, kot bi moralo biti in HKRATI pošlji dopis na gornji email, kjer navedeš svoje podatke in razlog, da si plačal manj. Če je res napaka, dobiš povrnjeno v naslednjih obračunih.
Klici v telekom so 1,25 CENTA (torej: 0,0125 EUR na minuto, obračunski interval je 1 sekunda).
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 16. Mar 2009 ob 21:00
Napisal/-a mitja_i
Na razčlenjenem računu se piše samo povprečnina stroška klicev v določeni postavki. Res je, da je cena klica v TS 0,0125, vendar to ni edino stacionarno omrežje. Klici v druga slovenska stacionarna omrežja so precej dražji.
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 16. Mar 2009 ob 22:26
Napisal/-a WAR-DOG
Ne vem če je to pravo področje za moje vprašanje.
Na T-2 spletni strani si izračunam ven koliko me stane mesečno in dobim ven znesek 29,50 EUR
Torej:
FTTH
10/10
TV z 2 vmesnika
Osnovni programski paket
29,50 EUR plačujem že nekaj mesecov, a ta mesec sem prejel položnico v vrednosti 31,23 EUR in to za mesec, ki ima celo manj dni kot ostali (februar).
Na izpisku, ki je zraven položnice piše:
NAROČNINA TV PAKET - OSNOVNI T-2 0,14 KOS 4,5833 20,00% 0,64
NAROČNINA TV PAKET - OSNOVNI T-2 0,86 KOS 6,2500 20,00% 5,38
A mi lahko kdo to razloži, zakaj je prišlo do spremembe?
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 16. Mar 2009 ob 22:29
Napisal/-a T2_Delavec
Ja! Osnovni paket je bil od 5.2. dražji za 2 EUR na mesec:
http://www.t-2.net/?AUID=B536901053712E030F89
Tole je bilo objavljeno petega januarja 2009.
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 16. Mar 2009 ob 22:38
Napisal/-a WAR-DOG
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 16. Mar 2009 ob 22:39
Napisal/-a T2_Delavec
Sej je bil dne 5.2., kot piše pod ceno. Cena osnovnega programskega paketa je 7,50 (prej 5,50).
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 17. Mar 2009 ob 07:57
Napisal/-a Djuro
Navadni Nimda napisal/-a:DJURO:
Reklamacijo lahko prijaviš tako, da natisneš dopis, ga podpišeš, skeniraš in pošlješ na email:
narocniska-sluzba@t-2.net
Če je karkoli narobe, ali je obračunano preveč, plačaj toliko, kot bi moralo biti in HKRATI pošlji dopis na gornji email, kjer navedeš svoje podatke in razlog, da si plačal manj. Če je res napaka, dobiš povrnjeno v naslednjih obračunih.
Klici v telekom so 1,25 CENTA (torej: 0,0125 EUR na minuto, obračunski interval je 1 sekunda).
Pa smo spet pri predpostavki, da je skener nekaj, kar ima vsak uporabnik interneta. Zakaj ni dopis po e-pošti dovolj? Če je poslano iz vašega elektronskega naslova, najbrž lahko potrdite avtentičnost.
Čeprav se ne gre za velik znesek (32,63 min po 0,0943€) in je verjetno, da so bili klici opravljeni tudi v druga omrežja (amis ipd), vseeno pričakujem da bo to tudi transparentno napisano na računu. Ne pa neka izmišljena cena, sestavljena iz bogvečesa.
Torej, še enkrat sprašujem, zakaj dopis poslan po e-pošti ni dovolj? Če pošiljam prek navadne pošte, ali pa bognedaj grem na pošto poslat faks, finančno gledano več izgubim, kot če pustim in požrem vašo napako. Tudi v temu je poanta e-računa, da je komunikacija dvosmerna.
Vseeno sem hvaležen za nasvet in bom plačal toliko kot bi moralo biti, hkrati pa na zgornji e-naslov poslal elektronski dopis, da se ne strinjam z višino računa.
LP
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 17. Mar 2009 ob 08:36
Napisal/-a mitja_i
Ravno to je problem, če je poslano iz kakršnegakoli elektronskega naslova, se ne da potrditi avtentičnosti. Lahko pošlješ navaden e-mail, samo potem mora biti elektronsko podpisan z verificiranim e-podpisom (SIGenCA). Tudi na faksu in skeniranem dopisu mora biti podpis naročnika.
Kaj lahko pričakuješ, da je na računu je določeno v 91. členu Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom). Bolj podroben izpis lahko v skladu s splošnimi pogoji naročiš pisno.
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 17. Mar 2009 ob 08:57
Napisal/-a Cobane
Djuro napisal/-a:Navadni Nimda napisal/-a:DJURO:
Reklamacijo lahko prijaviš tako, da natisneš dopis, ga podpišeš, skeniraš in pošlješ na email:
narocniska-sluzba@t-2.net
Če je karkoli narobe, ali je obračunano preveč, plačaj toliko, kot bi moralo biti in HKRATI pošlji dopis na gornji email, kjer navedeš svoje podatke in razlog, da si plačal manj. Če je res napaka, dobiš povrnjeno v naslednjih obračunih.
Klici v telekom so 1,25 CENTA (torej: 0,0125 EUR na minuto, obračunski interval je 1 sekunda).
Pa smo spet pri predpostavki, da je skener nekaj, kar ima vsak uporabnik interneta. Zakaj ni dopis po e-pošti dovolj? Če je poslano iz vašega elektronskega naslova, najbrž lahko potrdite avtentičnost.
Čeprav se ne gre za velik znesek (32,63 min po 0,0943€) in je verjetno, da so bili klici opravljeni tudi v druga omrežja (amis ipd), vseeno pričakujem da bo to tudi transparentno napisano na računu. Ne pa neka izmišljena cena, sestavljena iz bogvečesa.
Torej, še enkrat sprašujem, zakaj dopis poslan po e-pošti ni dovolj? Če pošiljam prek navadne pošte, ali pa bognedaj grem na pošto poslat faks, finančno gledano več izgubim, kot če pustim in požrem vašo napako. Tudi v temu je poanta e-računa, da je komunikacija dvosmerna.
Vseeno sem hvaležen za nasvet in bom plačal toliko kot bi moralo biti, hkrati pa na zgornji e-naslov poslal elektronski dopis, da se ne strinjam z višino računa.
LP
To tudi mene moti, da so na računu izpisane neke povprečne vrednosti za klice v določeno omrežje (stacionarno, mobilno)... Pa saj niste Tuš Mobil, ki ima cene v vsa omrežja enako in bi si to lahko privoščil!
Naj v računovodstvu poskenirajo glavo raje iz servisnih strani, če ne znajo kako drugače tega izpisat... ali pa naj bo samo skupna postavka za klice v vsa omrežja in to brez minut in cene na EM, samo končna cena. To kar sedaj izpisujete je mešanje hrušk in jabolk. Kličeš 5 minut v Telekom omrežje in 5 minut v Amis, pa dobiš 10 minut in ceno z enoto mere, ki je bila potegnjena iz

. Te cene na EM nimate nikjer v ceniku, zato jo na računih tudi neupravičeno izpisujete!

Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 17. Mar 2009 ob 10:51
Napisal/-a Atoll
Djuro napisal/-a:Zdravo!
Ma, moram priznat, da me počasi mineva potrpljenje. Namreč, že drugi mesec zapored dobivam napačen račun.
Za januar mi niso pravilno obračunali prehoda na brezčasni VDSL.
Nisi edini.

Če te kaj potolaži.
Že pišem reklamacijo. Prehod med brezčasnima paketoma izveden začetek januarja, položnica za februar pa še kar izkazuje brezčasni VDSL?!
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 17. Mar 2009 ob 14:20
Napisal/-a kekoke
mitja_i napisal/-a:Ravno to je problem, če je poslano iz kakršnegakoli elektronskega naslova, se ne da potrditi avtentičnosti. Lahko pošlješ navaden e-mail, samo potem mora biti elektronsko podpisan z verificiranim e-podpisom (SIGenCA). Tudi na faksu in skeniranem dopisu mora biti podpis naročnika.
Kaj lahko pričakuješ, da je na računu je določeno v 91. členu Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom). Bolj podroben izpis lahko v skladu s splošnimi pogoji naročiš pisno.
Še dobro da je ves tehnološki razvoj prinesel zavedanje, da je oddaljeno potrjevanje avtentičnosti lahko zelo kompliciran proces, podvržen možnim manipulacijam. Zato se zanašajo na "preverjen" pravni inštrument izpred 2k+ let. Podpisa do danes še nihče ni uspel zlorabiti!

Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 17. Mar 2009 ob 18:30
Napisal/-a Mark
Varnost in zaščita sta seveda na prvem mestu. Saj se tudi v poslovalnici identificiraš z veljavnim osebnim dokumentom. Za vsak postopek so zapisana določena pravila oz. smernice, ki jih velja upoštevati.
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 18. Mar 2009 ob 07:57
Napisal/-a T2_Delavec
Če ima kdo narobe obračunane postavke, ali so na računu napačne, naj naredi reklamacijo. Če še vedno ni vse 100%, kot bi moralo biti ali so pripombe, potem kontaktirati mene na Zasebna sporočila!
