Stran 1 od 1

Že skoraj tri tedne brez linije ...

Objavljeno: 6. Apr 2009 ob 12:14
Napisal/-a stas
Brez interneta in telefona sem že skoraj tri tedne. Napako na liniji sem prijavil 18. marca. Prišel je tehnik, ugotovil je, da je napaka na Telekomovih vodih. Povedal je še, da lahko to traja pri Telekomu tudi tri delovne dni. Zdelo se mi je malo dolgo, ampak ok, bomo potrpeli.

Od takrat se ni zgodilo (skoraj) nič. Nekajkrat sem poklical prijavo napak na T2, da bi zvedel, kaj se dogaja in kdaj lahko pričakujem rešitev problema, a brez uspeha.

Da najprej pohvalim, kar je potrebno pohvaliti. Operater na prijavi napak je bil prijazen in ustrežljiv. Z njegovo pomočjo sva preverila, kar se je dalo, a žal ni pomagalo. Tehnik Luka, ki se je oglasil, opravil meritve in postavil diagnozo, je bil prav tako zelo prijazen in profesionalen. Fantje in dekleta na telefonski pomoči so prijazni in korektni. Se pa ne strinjam z njimi, da "se ne da narediti nič", "treba bo počakat", "to je stvar Telekoma". Prepričan sem namreč, da bi bilo treba pri taki zamudi poklicati na Telekom, izvedeti, zakaj napaka še ni odpravljena in kdaj bo, ter o tem obvestiti naročnika!

Na koga naj se obrnem, da se bo vse skupaj kam premaknilo? Kje lahko dobim kako informacijo?

Re: Že skoraj tri tedne brez linije ...

Objavljeno: 6. Apr 2009 ob 13:56
Napisal/-a T2_Delavec
Pošlji mi svojo številko priključka na Zasebna sporočila.
Dostikrat je tako, da Telekom (nacionalni operater), dogovori v treh delovnih dneh, da je pa pri njih kao vse v redu. In potem jim damo nazaj prijavo, da ni res, da je vse v redu ter rezultate meritev. In tako se včasih ping-pongamo...

Re: Že skoraj tri tedne brez linije ...

Objavljeno: 6. Apr 2009 ob 14:14
Napisal/-a stas
Hvala za odgovor. Imaš ZS. Upam, da ti bo kaj uspelo.

Lp, Staš

Re: Že skoraj tri tedne brez linije ...

Objavljeno: 6. Apr 2009 ob 16:58
Napisal/-a T2_Delavec
Forwardirano na dispečersko službo, te obvestim prek ZS, ko zvem karkoli.

Re: Že skoraj tri tedne brez linije ...

Objavljeno: 6. Apr 2009 ob 17:43
Napisal/-a Mark
stas napisal/-a:Prepričan sem namreč, da bi bilo treba pri taki zamudi poklicati na Telekom, izvedeti, zakaj napaka še ni odpravljena in kdaj bo, ter o tem obvestiti naročnika!
Lahko si prepričan, da se vsaka takšna napaka spremlja in če traja predolgo se TS ponovno obvesti (Zaradi neobveščanja). Dokler ni vse 100% se ne zaključi.

Re: Že skoraj tri tedne brez linije ...

Objavljeno: 7. Apr 2009 ob 08:24
Napisal/-a stas
Mark napisal/-a:Lahko si prepričan, da se vsaka takšna napaka spremlja in če traja predolgo se TS ponovno obvesti (Zaradi neobveščanja). Dokler ni vse 100% se ne zaključi.
In kdaj postane predolgo? Tri tedne še ni dovolj?

Re: Že skoraj tri tedne brez linije ...

Objavljeno: 7. Apr 2009 ob 14:24
Napisal/-a stas
Še nekaj ur in treba bo zbrisati besedo "skoraj" v naslovu ...

Re: Že skoraj tri tedne brez linije ...

Objavljeno: 7. Apr 2009 ob 22:40
Napisal/-a Cobane
Ne hvali dneva pred nočjo! ;-)

Re: Že skoraj tri tedne brez linije ...

Objavljeno: 8. Apr 2009 ob 22:35
Napisal/-a stas
Danes, 8. aprila, je T-2 odpravil napako! Uau!