Naročil sem veliko dobil pa nič
Objavljeno: 15. Apr 2009 ob 14:14
Glede na to da sem že od začetka T-2 njihov naročnik sem do sedaj bil izjemoma zadovoljen z njihovim odnosm. No vsaka zgoba se enkrat konča. naročil sem internet za še eno lokacijo. Po par dnevnih pozitiven odgovor. Sporočilo kdaj bo preklop in res tisti dan Telekom odklopi T-2 pa neuspešno preklopi. Po par dnevnih ugotovijo da je stvar na napačni centrali in da bodo poslali dopis na Telekom za prestavitev. Dopis so po parih dneh poslali in potem nič. Kličem vsak drugi dan na tehnično pomoč in vsakič nič razen da zvem da so edini v Sloveniji ki pošiljajo pošto tako da samo napišejo ime podjetja v tem preimeru Telekoma, brez naslova, mesta ali pa oddelka. No po mesecu časkanja in klicarjenja mi razložijo da naj damo lokacijo nazaj na Telekom ker priklop ni možen, in da to uredimo v njihovi poslovalnici. To mi v dveh dneh razložita dve različni osebi iz Tehnične pomoči. No v poslovalnici pa druga pesem, da prvič "Jaz sem mal več k tisti na tehnični pomoči", vsaj vemo kam drugič klicati in seveda ves postopek moraš narediti sam. In seveda stroške ponovnega prikopa (cca 40 EUR) moraš plačati sam. Baje bo T-2 če vložiš zahtevo to povrnil. Glede na cel odnos dvomim, če pa bo bom pa to napisal.
Besede oprostite ker ste bili mesec dni brez telefona in interneta ni. Kaj šele da bi se kdo opravičil ker v tem mesecu kljub obljubam da bo stvar šla do "višjih" in da bodo taisti poklicali nazaj in pojasnili kaj in kako tudi ne.
To je to. Sam na srečo še ostajam naročnik T-2, upam samo da se ne bodo pojavili kakšni problemi.
Besede oprostite ker ste bili mesec dni brez telefona in interneta ni. Kaj šele da bi se kdo opravičil ker v tem mesecu kljub obljubam da bo stvar šla do "višjih" in da bodo taisti poklicali nazaj in pojasnili kaj in kako tudi ne.
To je to. Sam na srečo še ostajam naročnik T-2, upam samo da se ne bodo pojavili kakšni problemi.