Stran 1 od 1

Napačen obračun - tretjič zapored

Objavljeno: 15. Apr 2009 ob 21:36
Napisal/-a Djuro
Zdravo!

Sedaj pa res ne vem, kaj je vaši računovodski službi. Po dveh napačnih obračunih (teme malce spodaj), dobim predvčerajšnjim spet kar en račun.
Tokrat obračunani samo pogovori prek GSM, nikjer pa postavke za brezčasni vdsl.
A se hecate, al ste me nagradil z enim mesecem zastonj, al kaj?

Sorry, to je pa že mal too much. Da ne rečem, da je obračun v stacionarna omrežja spet narejen po neki povprečni ceni v klicana stacionarna omrežja. To je popolnoma nesprejemljivo. Postavke MORAJO biti takšne kot na ceniku, ali pa eksplicitno napišite zraven, da je cena minute povprečje ne-vem-česa. S tem jasno izgine vsa transparentnost in si potemtakem lahko v računovodstvu izmislijo neko ceno (na nerealnih postavkah). In tak račun bi lahko kratkomalo zavrnil.

Dajte se prosim zresnit, ker tole je šalabajzerstvo na kubik.
Dobim torej še račun za 36€, ali pač plačam samo tisto, kar ste mi poslali?

Re: Napačen obračun - tretjič zapored

Objavljeno: 21. Apr 2009 ob 21:22
Napisal/-a aleshh
Ne sekiraj se! Tudi pri meni je že bilo tako, pa so potem lepo naredili poračun in mi (tudi na moje začudenje) preplačilo nakazali na račun preko katerega imam urejen trajnik. Predlagam ti, da stopiš do T-2 poslovalnice, tam bodo napisali reklamacijo, ti jo podpišeš in po nekaj dneh ti bodo poslali odgovor.

Re: Napačen obračun - tretjič zapored

Objavljeno: 21. Apr 2009 ob 21:41
Napisal/-a Djuro
Ma na one-ta mi gre, da moram vsak mesec nekaj pizdakat. Kot da mam cajt vsakič v poslovalnico hodit in razlagat. Še štacnarka v lokalni štacuni, k ma narejeno OŠ, pa mogoče še kakšen letnik srednje, mi zna pravilno zaračunat kruh ki ga kupim. Pa more na roke v blagajno vtipkat. Tu, kjer naj bi bilo vse super-duper avtomatizirano pa že tri mesece zapored dobivam en šrot.
Kolikor sem zadovoljen s samo storitvijo interneta in telefona (tukaj nimam pripomb), pa nikakor nisem zadovoljen z njihovim računovodstvom. Zastopim, da se enkrat zmotijo. Če se trikrat zapored, so totalno nesposobni.

Mah škoda besed. Sem poklical na 000000 in bodo kao uredili.

Re: Napačen obračun - tretjič zapored

Objavljeno: 21. Apr 2009 ob 21:45
Napisal/-a T2_Delavec
Če ti ne uredijo, sem tu še jaz, ki pomagam poštimati, če bo treba. :namrec:

Re: Napačen obračun - tretjič zapored

Objavljeno: 21. Apr 2009 ob 21:52
Napisal/-a Djuro
Sej če je res kaj takega se obrnem tu na forum.
Ampak Nimda, predvidevam da nisi sam zaposlen v firmi, imaš (upam vsaj) tudi zaseben lajf. Naj pač te zadeve poštimajo ljudje, ki so plačani za to.
Ker to me spominja na moje prejšnje delovno mesto, kjer sem bil leta deklica za vse in odnašal rit marsikomu. Ne privoščim tega nikomur.

No, kakorkoli, bom počakal, če je moj klic padel na plodna tla.

Re: Napačen obračun - tretjič zapored

Objavljeno: 23. Apr 2009 ob 14:33
Napisal/-a tklemenc
Tudi jaz sem imel podoben primer. Dobil sem tri napačne račune, vsakič tudi dobropise, četrti je bil v redu, peti pa spet napačen. zaračunali so mi brezčasni vdsl, 4x TeleingMaxi in 4x prostor v snemalniku. Seveda sem spet reklamiral. Zadevo so popravili, dobil sem dobropis za 4x Teleing in 4x prostor na snemalniku, hkrati pa so mi spet zaračunali 1x prostor na snemalniku - kar je OK - in še 1x Teleing. Sledila je ponovna reklamacija, rezultata pa še ni.