Neupoštevanje reklamacije - brezčasni VDSL
Objavljeno: 21. Apr 2009 ob 12:12
Dober dan,
Naj povem, da kar se tiče storitev in delovanja sem zadovoljem, problem pa je njihov odnos do strank.
V začetku sem imel naročnino na TV in internet 4-1 (35,5 Eur), kasneje sem se naročil na brezčasni VDSl ker je 50 centov dražji vsebuje pa hitrejši internet 10-2. Ker nisem prevzel SIM kartic za mobilni telefon (SIM kartici sta tudi del paketa) sem dobil račun za 42,5 Eur (posebaj so mi zaračunali TV in internet paket 10-2). Oglasil sem se na njihovem sedežu na Brnčičevi kjer je njihova uslužbenka preverila moje stanje, ugotovila da imam sklenjeno razmerje za brezčasni VDSL in da so mi napačno izstavili račun, napisala reklamacijo, ki jo je poslala naprej. Na vprašanje če je to možno zaradi tega ker nisem prevzel SIM kartic mi je odgovorila da to nima nobene veze in zato SIM kartic tudi takrat nisem prevzel. Čez par dni dobim opomin za neplačan račun in dva dni kasneje odgovor iz njihovih financ, da so preverili in naredili vse pravilno in ker nisem prevzel SIM kartic, da so mi poslali ločen račun. Še enkrat sem preveril podpisano pogodbo za brezčani VDSL, kjer ni nikjer omenjeno, da pogodba začne veljati ob prevzemu SIM kartic (oz kakor so mi na help desku dejali ob aktivaciji sim kartic), preveril sem tudi na internetu in na koncu ugotovil da me na noben način niso obvestili in da imam z njimi sklenjeno veljavno pogodbo za brezčasni VDSL. (vmes sem dobil nov račun za 42,5 EUR). Napisal sem jim novo pritožbo z vsemi dejstvi in zahtevo naj mi obračunajo znesek ki je sklenjen po pogodbi, dobil sem odgovor da možno da bo trajalo nekaj časa da preverijo zadevo. Čez približno en teden sem poslal zahtevek za odpoved vseh njihovih storitev, čez par dni dobim priporočeno pismo z dvema SIM karticama in z dopisom da so ugotovili da nisem prevzel SIM kartic, (o pritožbi oz denarnih zneskih nobenega obvestila ) po slabih 10 dneh sem klical kaj je z mojo zahtevo za prekinitev storitev in mi sporočijo da je v teku.
Skratka res je kar pravijo njihove reklame za brezčasni VDSL da dobite vse za 36 EUr, brez drobnega tiska, saj drobnega tiska sploh ne rabijo ker si oni po svoje razlagajo podpisane pogodbe. Največja žalost je, da sem bil z njihovimi storitvami zadovoljen in sem jih celo priporočal prijateljem, seveda se to več ne bo zgodilo.
Naj povem, da kar se tiče storitev in delovanja sem zadovoljem, problem pa je njihov odnos do strank.
V začetku sem imel naročnino na TV in internet 4-1 (35,5 Eur), kasneje sem se naročil na brezčasni VDSl ker je 50 centov dražji vsebuje pa hitrejši internet 10-2. Ker nisem prevzel SIM kartic za mobilni telefon (SIM kartici sta tudi del paketa) sem dobil račun za 42,5 Eur (posebaj so mi zaračunali TV in internet paket 10-2). Oglasil sem se na njihovem sedežu na Brnčičevi kjer je njihova uslužbenka preverila moje stanje, ugotovila da imam sklenjeno razmerje za brezčasni VDSL in da so mi napačno izstavili račun, napisala reklamacijo, ki jo je poslala naprej. Na vprašanje če je to možno zaradi tega ker nisem prevzel SIM kartic mi je odgovorila da to nima nobene veze in zato SIM kartic tudi takrat nisem prevzel. Čez par dni dobim opomin za neplačan račun in dva dni kasneje odgovor iz njihovih financ, da so preverili in naredili vse pravilno in ker nisem prevzel SIM kartic, da so mi poslali ločen račun. Še enkrat sem preveril podpisano pogodbo za brezčani VDSL, kjer ni nikjer omenjeno, da pogodba začne veljati ob prevzemu SIM kartic (oz kakor so mi na help desku dejali ob aktivaciji sim kartic), preveril sem tudi na internetu in na koncu ugotovil da me na noben način niso obvestili in da imam z njimi sklenjeno veljavno pogodbo za brezčasni VDSL. (vmes sem dobil nov račun za 42,5 EUR). Napisal sem jim novo pritožbo z vsemi dejstvi in zahtevo naj mi obračunajo znesek ki je sklenjen po pogodbi, dobil sem odgovor da možno da bo trajalo nekaj časa da preverijo zadevo. Čez približno en teden sem poslal zahtevek za odpoved vseh njihovih storitev, čez par dni dobim priporočeno pismo z dvema SIM karticama in z dopisom da so ugotovili da nisem prevzel SIM kartic, (o pritožbi oz denarnih zneskih nobenega obvestila ) po slabih 10 dneh sem klical kaj je z mojo zahtevo za prekinitev storitev in mi sporočijo da je v teku.
Skratka res je kar pravijo njihove reklame za brezčasni VDSL da dobite vse za 36 EUr, brez drobnega tiska, saj drobnega tiska sploh ne rabijo ker si oni po svoje razlagajo podpisane pogodbe. Največja žalost je, da sem bil z njihovimi storitvami zadovoljen in sem jih celo priporočal prijateljem, seveda se to več ne bo zgodilo.