tole je moja že skoraj leto dni trajajoča zgodba o preselitvi priključka T-2 na novo lokacijo. Ker ji še ni videti konca, se na ta forum obračam po morebiten nasvet.
T-2 VDSL priključek (polno razvezan, net + ISDN, 2 številki) imam na eni lokaciji. Ta priključek sem želel preseliti na drugo lokacijo, ki je novogradnja, do katere na začetku še ni bilo napeljanih kablov. Naj omenim še to, da se ta nahaja v gosto naseljenem mestnem območju.
Najprej so mi na T-2 povedali, da rabim na novi lokaciji navaden telefonski priključek z možnostjo uporabe širokopasovnih storitev. Enako sem večkrat prebral tudi na tem forumu.
Zato sem avgusta 2008 pri Telekomu naročil takšen priključek. Izgrajen in priključen je bil kljub sitnarjenju šele ta mesec (april 2009). Ob priključitvi mi Telekom zagotovi, da so na njem možne širokopasovne storitve, kar potrdi še njihov monter, ki je prikljapljal parico.
Nekaj dni zatem pošljem pogodbo za nov priključek na T-2. In dobim tale odgovor:
Danes še ekrat pokličem Telekom in ponovno vprašam, če so na priključku možne širokopasovne storitve.Podatki nacionalnega operaterja
Poizvedba pričeta 14.4.2009, 12:23
Poizvedba končana 20.4.2009, 19:48
Izgradnja pričeta -
Datum preklopa -
Odgovor NE
Stanje vloge CheckCompleted
Opomba pri odgovoru Ni parice primerne za razvezavo
Telekom: "Da, seveda, 100% možno."
Jaz: "Zakaj ste potem dali negativen odgovor na poizvedbo za širokopasovne storitve?"
Telekom: "Nemogoče, kaj ste pa naročili, da ste dobili tak odgovor? Trio lahko dobite takoj."
Jaz: "Širokopasovne storitve pri T-2."
Telekom: "Aja ... T-2 .... hm ... no, to je pa nekaj čisto drugega".
Jaz: "Ali ni tako, da če gre Siol, gre T-2 tudi?"
Telekom: "Veste, tu vam ne moremo pomagati. Če ste naročili pri T-2, se menite naprej s T-2, naj vam oni uredijo, mi se tukaj z vami nimamo kaj pogovarjati. Če T-2 misli, da je odgovor na poizvedbo neustrezen oz. neresničen, pa naj ustrezno ukrepa. Problem zagotovo ni v parici, ampak verjetno v kapacitetah T-2 v centrali. Ampak to ni naša stvar, zato vam ne moremo pomagati, saj ne vem, kaj imajo oni v centrali."
Malo šokiran nad nenadno spremembo tona pokličem še na T-2 in vprašam, če je problem morda pri njih.
Odgovor T-2 (povzetek): "Nič ne moremo, verjetno je parica primerna za ADSL in ne za VDSL, zato tudi tak odgovor od Telekoma."
Naj tukaj mimogrede omenim, da v tem kraju T-2 zagotovo ima centralo, tudi trije sosedje imajo T-2.
Zračna razdalja do centrale je 700 m.
Po e-mailu sem vprašal še Siol za možnost njihovih storitev. Odgovor:
Kaj še lahko storim? Ali naj naročim Siol (brez vezave) in pošljem dokumentacijo pravni službi T-2 kot je navedeno na servisnih straneh ob odgovoru Telekoma? Bo to kaj pomagalo?Obveščamo Vas, da je na telefonskem priključku xxxxxxxxx, možno zagotoviti Trio paket preko ADSL2+ tehnologije, kateri vsebuje Siol internet, Siol telefonijo ter Siol TV.
...
Saj bi drugače vzel drugega operaterja, ampak imam komplet firmo na T-2 (fiksno na še eni lokaciji, UMTS), kar nam občutno poceni komunikacijo. Silno nerad bi zdaj vse to selil k drugemu operaterju.
Hvala za morebitne nasvete in lp,