Težave pri prijavi okvare na HD
Objavljeno: 1. Maj 2009 ob 19:35
Danes je prišlo do izpada telefona in poleg tega, da sem s klici na tehnično službo porabil ene 7 EUR na mobilcu je stvar sledeča.
Na optično stikalo imam vključen vood in nanj en telefon ter HD TV vmesnik. Vse skupaj je normalno delovalo do trenutka, ko je za trenutek izpadla napetost in telefon se ni več postavil. Kličem na HD, čakam, čakam, vmes mi ene 2 krat po čakanju pove da klica ni mogoče prevzeti in me vrže ven in na koncu se le oglasi fantina, ki pravi da naj vse skupaj resetiram in da bo stvar delovala. Resetiram, vendar telefon še vedno ne deluje.p
Ponovno kličem iz mobilca na HD, čakam, čakam nakar se oglasi fantina, ki pove da je potrebno zamenjat UTP kabel?! Zakaj UTP kabel če je do trenutka dokler ni prišlo do izpada toka vse normalno delovalo. A se ne da motit in še vedno trdi da je potreba menjava UTP kabla. Nakar mu rečem, da je v ta isti vood vključen tudi TV ki normlano deluje in da ne vidim potrebe po menjavi UTP kabla. Fantino tudi to ne zmoti in pravi da to ni res in da TV ni vključen v vood. Zadržujem se in mu še enkrat lepo razložim da je res tako, saj imam samo en kabel ki pride v sobo in je zato TV vključen v ta vood. Glas na drugi strani žice še vedno trcdi da ni res in da je TV vključen direktno v optično stikalo. Še enkrat mu povem, da se moti in da menda ja vem kako imam povezane kable in da taka povezava deluje že več kot 2 leti brez težav. Da so se pa že velikokrat pojavljale težave z voodom pri izpadu el. napetosti. Glas na drugi strani žice pa mi odvrne da to ni res, da TV ni vključen v vood in da naj mu potem jaz razložim če se vood ne postavi in ga on "ne vidi" kako naj bi potem delovala TV. In to kar trdim je nemogoče in tako ne more delovati. Še enkrat mu povem da TV normalno delujo. Stvar se je zaključila tako da bo javil naprej tehnikom in bodo videli kaj se da naredit.
Zakaj to pisanje. Še vedno me žuli, da T-2 ne omogoči 080 številke, saj me je tako klic iz mobilca stal preko 7 EUR. Mislim, da ni operaterja, ki nima 080 klicne številke,
Sam sem napeljeval UTP kable in zelo dobro vem kako imam povezano. Kako lahko tehnik na drugi strani trdi da to ni res in da tako ne more delovat, če sam vem da tako deluje že od vedno odkar imam TV.
Kako se bo sedaj ta okvara rešila? Glede na to, da se to pogosto dogaja pri el. izpadih. Ali je mogoče da je vood fuč?
Na optično stikalo imam vključen vood in nanj en telefon ter HD TV vmesnik. Vse skupaj je normalno delovalo do trenutka, ko je za trenutek izpadla napetost in telefon se ni več postavil. Kličem na HD, čakam, čakam, vmes mi ene 2 krat po čakanju pove da klica ni mogoče prevzeti in me vrže ven in na koncu se le oglasi fantina, ki pravi da naj vse skupaj resetiram in da bo stvar delovala. Resetiram, vendar telefon še vedno ne deluje.p
Ponovno kličem iz mobilca na HD, čakam, čakam nakar se oglasi fantina, ki pove da je potrebno zamenjat UTP kabel?! Zakaj UTP kabel če je do trenutka dokler ni prišlo do izpada toka vse normalno delovalo. A se ne da motit in še vedno trdi da je potreba menjava UTP kabla. Nakar mu rečem, da je v ta isti vood vključen tudi TV ki normlano deluje in da ne vidim potrebe po menjavi UTP kabla. Fantino tudi to ne zmoti in pravi da to ni res in da TV ni vključen v vood. Zadržujem se in mu še enkrat lepo razložim da je res tako, saj imam samo en kabel ki pride v sobo in je zato TV vključen v ta vood. Glas na drugi strani žice še vedno trcdi da ni res in da je TV vključen direktno v optično stikalo. Še enkrat mu povem, da se moti in da menda ja vem kako imam povezane kable in da taka povezava deluje že več kot 2 leti brez težav. Da so se pa že velikokrat pojavljale težave z voodom pri izpadu el. napetosti. Glas na drugi strani žice pa mi odvrne da to ni res, da TV ni vključen v vood in da naj mu potem jaz razložim če se vood ne postavi in ga on "ne vidi" kako naj bi potem delovala TV. In to kar trdim je nemogoče in tako ne more delovati. Še enkrat mu povem da TV normalno delujo. Stvar se je zaključila tako da bo javil naprej tehnikom in bodo videli kaj se da naredit.
Zakaj to pisanje. Še vedno me žuli, da T-2 ne omogoči 080 številke, saj me je tako klic iz mobilca stal preko 7 EUR. Mislim, da ni operaterja, ki nima 080 klicne številke,
Sam sem napeljeval UTP kable in zelo dobro vem kako imam povezano. Kako lahko tehnik na drugi strani trdi da to ni res in da tako ne more delovat, če sam vem da tako deluje že od vedno odkar imam TV.
Kako se bo sedaj ta okvara rešila? Glede na to, da se to pogosto dogaja pri el. izpadih. Ali je mogoče da je vood fuč?