Stran 1 od 1

[Imam] 4/512

Objavljeno: 8. Maj 2009 ob 23:59
Napisal/-a sunnywalks
Res da sem na priklop na omrežje T2 od podpisa pogodbe čakal cca. 8 tednov ampak je to nič v primerjavi kako bi se lahko zadeve odvile, če ne bi imel (očitno) srečo pri tem kdo pri T2 je prevzel moj primer...

Monter (Luka, priimka ne poznam) je prišel na kraj, ko je že nakazovalo na to, da bodo neki problemi okoli priklopa. Drugače sem v Ljubljani (Tomačevo) in načeloma naj problemov ne bi bilo...
modem se ni sinhroniziral (itak)... prvič, drugič (vmes je urejeval zadeve tudi na centrali)... prišli so iz GVO, naj bi bilo vredu, pa potem spet ne... No vglavnem na koncu smo se povezali...

Ampak ne zaradi kakšnega naključja, ampak predvsem zaradi "trmoglavosti" monterja, da me priklopi na omrežje.
Že med prvimi obiski je omenil, da ni imel stranke, ki je ne bi povezal v omrežje in da ne bo pustil, da sem jaz prvi... Evo, s tem sem se tolažil, da bo res dal vse od sebe...
In res, pomoje sva se videla vsak teden... in na koncu je uspelo. Kar se mene tiče definitivno "zaposleni meseca"!
Ampak ne samo, ker me je dejansko uspel vklopiti v omrežje, ampak ko je izgledalo, da zadeva ne bo uspela, mi je predlagal alternativo - UMTS neomejen dostop za 10€ na mesec, ki jo je tudi "stestiral" z video streamom na lokaciji. Če zadeva ne bi ratala bi zagotovo naročil UMTS dostop (ki je za to ceno in hitrost pomoje zelo zanimiv)... no in povejte, katero podjetje si ne bi želelo take sodelavce, ki se zavzamejo za stranko in jo želijo pridobiti v vsakem primeru...

Tako da Luka res - hvala ti!

p.s.: ne bi se branu še IPtvja ;)

Re: [Imam] 4/512

Objavljeno: 9. Maj 2009 ob 10:03
Napisal/-a T2_Delavec
Poskrbel bom, da tole vidi tudi Luka. Vsi cenimo dobro delo in zavzetost. Tebi se pa zahvaljujem, ker si objavil svojo izkušnjo! :)