[Imam] 20/1 + TV
Objavljeno: 24. Maj 2009 ob 11:37
Ok, prebral sem ze mnogo zadev in delimo usode. ŽAL.
ne rečem, da je katerikoli operater brez problemov, se zgodi, vendar se pri nama dvema s punco to dogaja zdaj ze konstantno in ze kar nekaj casa. Internet in digitalna tv enostavna nehata delati, na modemu je kao vse ok, link povezan, lučke utripajo, vendar ni ne tvja, niti interneta ne.
Klicni center, vedno ista zgodba....ste probali resetirat modem ? Ja, tudi tokrat, ze enih 50x prej, ne dela. ....me prevezejo v tehnični oddelek...spet vedno ista zgodba....resetirajo modem na T2ju, vidijo da se zadeve poveze, vendar tv in internet ne dela. sledi...bomo poslali naprej in bodo vas poklicali...
kdaj ? Internet rabim nujno in zanesljivo zaradi poslovnih zadev, prejšnjič sem čakal 14 ur, danes, ko se je to ponovno zgodilo, čakam spet ze več kot 12 ur in še vedno niti klica, niti nic ne dela, meni se pa izteka rok da pošljem neke dokumente....(btw, to pišem od drugod, ne od doma)....
kaj storiti ? zakaj se to ponavlja ? očitno jih prioritetna obravnava ne zanima in verjetno ker je danes nedelja, tudi ne bom dočakal interneta in klica. Kako lahko zahtevam zmanjšano plačilo položnice, ker polno plačujem za internet 24 ur na dan, o čemer sedaj zagotovo ne morem govoriti.
jezen sem, ker se to ponavlja in se napake odpravljajo hudo prepočasi. Vem da osebje, tehnično in telefonsko ni krivo kaj dosti, ampak bi to moralo zanimati tiste, ki si želijo ohraniti stranke.
lp
ne rečem, da je katerikoli operater brez problemov, se zgodi, vendar se pri nama dvema s punco to dogaja zdaj ze konstantno in ze kar nekaj casa. Internet in digitalna tv enostavna nehata delati, na modemu je kao vse ok, link povezan, lučke utripajo, vendar ni ne tvja, niti interneta ne.
Klicni center, vedno ista zgodba....ste probali resetirat modem ? Ja, tudi tokrat, ze enih 50x prej, ne dela. ....me prevezejo v tehnični oddelek...spet vedno ista zgodba....resetirajo modem na T2ju, vidijo da se zadeve poveze, vendar tv in internet ne dela. sledi...bomo poslali naprej in bodo vas poklicali...
kdaj ? Internet rabim nujno in zanesljivo zaradi poslovnih zadev, prejšnjič sem čakal 14 ur, danes, ko se je to ponovno zgodilo, čakam spet ze več kot 12 ur in še vedno niti klica, niti nic ne dela, meni se pa izteka rok da pošljem neke dokumente....(btw, to pišem od drugod, ne od doma)....
kaj storiti ? zakaj se to ponavlja ? očitno jih prioritetna obravnava ne zanima in verjetno ker je danes nedelja, tudi ne bom dočakal interneta in klica. Kako lahko zahtevam zmanjšano plačilo položnice, ker polno plačujem za internet 24 ur na dan, o čemer sedaj zagotovo ne morem govoriti.
jezen sem, ker se to ponavlja in se napake odpravljajo hudo prepočasi. Vem da osebje, tehnično in telefonsko ni krivo kaj dosti, ampak bi to moralo zanimati tiste, ki si želijo ohraniti stranke.
lp