Tistega strica ki reče da je uporabnik prešaltal na drugega operaterja, ti po zakonu mora omogočiti
VSAK operater.
Razlika je, da je prej bil avtomatično vklopljen, in si ga po želji lahko izklopil. Sedaj pa je avtomatično izklopljen in ga po želji lahko vklopiš in to
PO ZAKONU pri vseh operaterjih. Če si to funkcijo pri operaterju vklopil, potem moraš zaslišati "strica", kadar kličeš uporabnika, ki je prešaltal operaterja in je sedaj klic dražji, kot bi bil v njegovo prvotno omrežje.
Stvar je zelo uporabna, seveda če v redu deluje, saj takoj veš, da bo klic dražji in da je uporabnik najbrž pri Tušmobilu. Če strica ne zaslišiš, potem veš, da ni panike in da klic ne bo dražji, kvečjemu cenejši. Ali celo brezplačen če je uporabnik prešaltal na T2.
Pravilo o tem "stricu":
http://www.apek.si/sl/prenosljivost_ste ... ot_uspesna
Tudi sam sem želel ta odzivnik. Vendar pa sem imel ogromno dela, da sem T2-ju sploh razložil, kaj želim. O tem sem takrat tudi pisal:
viewtopic.php?f=18&t=4210
Vendar sedaj po 7 mesecih užaljeno ugotavljam, da je bil ves trud zaman in da stvar še vedno ne deluje.
Težko verjeti, vendar je res! Tudi sam težko verjamem. Sicer deluje, kadar sem v T2 omrežju, kadar pa gostujem v mobitelovem, ne deluje. Čeprav je jasno, da mora delovati vedno. In to bi moral T2 rešiti z mobitelom. Tako da je to T2 problem. Če to mobitel onemogoča, mora T2 od njega zahtevati spoštovanje pravil!
Sicer pa pravilo o tem piše v SPLOŠNEM AKTU o prenosljivosti številk v 7. členu:
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp? ... vilka=3368
ki je spremenjen tukaj v 1. členu:
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp? ... vilka=1034
in tukaj v 2. členu:
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp? ... evilka=740
Vse to piše že v tej povezavi, ki sem jo podal zgoraj:
http://www.apek.si/sl/prenosljivost_ste ... ot_uspesna
Splošni akt o prenosljivosti številk sem podal samo
kot dokaz, kako T2 ne spoštuje zakonov!
Očitno po tolikem času ne gre drugače, kot da stvar vzamem v svoje roke. Zato sem o tem že obvestil APEK. Svetovali so, naj ne plačam računa in naj priporočeno s povratnico po pošti pošljem reklamacijo računa na službo T2. Sedaj se zaradi povratnice ne bodo mogli zgovarjati, da niso prejeli pisma, kot so se pred 7 meseci, kljub temu, da sem dvakrat pošiljal priporočeno. T2 je dolžen odgovoriti v roku 15 dni. In ko dobim odgovor, se s tem obrnem na APEK in bodo oni posredovali.
O nadaljnjih dogodkih vas bom vse obveščal tu na forumu.
Sicer mi ta papirnata vojna ne diši in imam tudi slab občutek T2-ju težiti na tak način. Po drugi strani si pa mislim, zakaj, saj mi tudi oni samo obljubljajo, obljube pa žal ne držijo. In spoštovanje zakonov je njihova obveznost. Na lep način nič ne dosežem. Res NIČ! Ko jih pokličem na HD, pravijo, da bodo prijavili napako. To napako so že nekajkrat prijavili po njihovih besedah, vendar nobenega obvestila, da bi karkoli rešili. Nobenega obvestila, kdaj bodo rešili. Ko spet pokličem, in povem, da to ni za nikamor, pravi oseba, s katero govorim, da ona za to ni odgovorna! Ja, madona, kdo pa je potem odgovoren, če ne ona, saj je iz T2 ekipe! Če rečem, naj mi pač pove oz. da nekoga, ki je odgovoren, pravi, da to pa ne more in ne sme.
In jaz naj glede na vse to in po vsem tem času še kar kličem in pošiljam priporočene dopise, ki jih sploh ne prejmejo!? Ali naj raje napišem reklamacijo in se obrnem na APEK? Žalostno je, da je sploh treba kaj od tega, vendar mislim, da je odgovor na dlani, kaj mi je treba narediti.
LP