Totalna nesposobnost T2 računovodstva, prosim pomoč

Splošni pogovori o T-2
ve8k
Novinec
Prispevkov: 24
Pridružen: 10. Jan 2008 ob 10:28
T-2: Že imam

Totalna nesposobnost T2 računovodstva, prosim pomoč

Odgovor Napisal/-a ve8k » 28. Maj 2009 ob 11:49

Torej, vsak dan bolj se sprašujem, kako lahko T2 sploh funkcionira.
TUDI OBIČAJNEGA SEŠTEVAJANJA NE OBVLADAJO! Vendar mi je tokrat
res prekipelo.

Fantje, ki delate za T2 - vaš change management je totalno v k*.
Takoj ko malenkost spremeniš v naročniškem razmerju se vam podre obračunsski del.


To se je zgodilo že tretjič. V račun se prikradejo neke postavke, ki nimajo
nobene zveze z dejanskim stanjem. Konkretno v mojem zadenjm primeru
je napaka v seštevku.
Ok, kot pač uporabnik, ki si reče - da cena odtehta nesposobnost, napišem
reklamacijo. Plačam račun v znesku, ki ga pravilno zračunam, ker vem, da se
reklamacije vlečejo. In glej ga zlomka, seveda, tega T2 ne zan ugotovit, da
določene postavke spadajo skupaj, čeprav so sklici točni in vse plačano v roku.

In danes dobim opomin. Seveda se lotim mission impossible: priklic računovodstva po telefonu!
BTW: a ga sploh imate?

Prosil, bi a če je možno dobiti informacijo kako do računovodstva oz. kako vam
pomagat
, da do teh kozlarij ne bo več prihajalo. Dejansko razmišljam o tem,
da bom prekinil pogodbo ali pa vse skupaj predal mojemu odvetniku.

lp, Vili

To
Zadnjič spremenil ve8k, dne 28. Maj 2009 ob 13:03, skupaj popravljeno 3 krat.

Uporabniški avatar
Cobane
Nergač
Prispevkov: 3959
Pridružen: 27. Sep 2006 ob 07:39
T-2: Že imam
Paket: Tadrazga

Re: Totalna nesposobnost T2 računovodstva, prosim pomoč

Odgovor Napisal/-a Cobane » 28. Maj 2009 ob 12:35

Welcome!
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna! :rtmT2:

matjazc
Navdušenec
Prispevkov: 745
Pridružen: 16. Avg 2007 ob 16:49
T-2: Že imam
Paket: FTTH+IPTEL+HDTV
Kraj: Ljubljana

Re: Totalna nesposobnost T2 računovodstva, prosim pomoč

Odgovor Napisal/-a matjazc » 28. Maj 2009 ob 14:57

Najbolje, da se oglasiš v najbližji T-2 poslovalnici. Vsaj jest tako rešujem takele probleme. Gre pa tudi meni že na k.... , da moram skoraj vsak mesec reklamacijo napisat za račun. Katastrofa.

Se pa strinjam, da kar se tiče računovodstva nimajo ravno vsega pošlihtanega. Preveč je "šlamparij". :grr:

Upam, da bo naslednji račun brez nepotrebnih dodatnih postavk.

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Totalna nesposobnost T2 računovodstva, prosim pomoč

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 28. Maj 2009 ob 15:08

ve8k napisal/-a:Torej, vsak dan bolj se sprašujem, kako lahko T2 sploh funkcionira.
TUDI OBIČAJNEGA SEŠTEVAJANJA NE OBVLADAJO! Vendar mi je tokrat
res prekipelo.

Fantje, ki delate za T2 - vaš change management je totalno v k*.
Takoj ko malenkost spremeniš v naročniškem razmerju se vam podre obračunsski del.


To se je zgodilo že tretjič. V račun se prikradejo neke postavke, ki nimajo
nobene zveze z dejanskim stanjem. Konkretno v mojem zadenjm primeru
je napaka v seštevku.
Ok, kot pač uporabnik, ki si reče - da cena odtehta nesposobnost, napišem
reklamacijo. Plačam račun v znesku, ki ga pravilno zračunam, ker vem, da se
reklamacije vlečejo. In glej ga zlomka, seveda, tega T2 ne zan ugotovit, da
določene postavke spadajo skupaj, čeprav so sklici točni in vse plačano v roku.

In danes dobim opomin. Seveda se lotim mission impossible: priklic računovodstva po telefonu!
BTW: a ga sploh imate?

Prosil, bi a če je možno dobiti informacijo kako do računovodstva oz. kako vam
pomagat
, da do teh kozlarij ne bo več prihajalo. Dejansko razmišljam o tem,
da bom prekinil pogodbo ali pa vse skupaj predal mojemu odvetniku.

lp, Vili

To
Če mi daš številko priključka na Zasebna sporočila, lahko dam preveriti ustreznim organom.

Napake v seštevkih sicer ne more biti, ker jih računa računalnik. Lahko pa so možne napačne postavke, kar je seveda treba pregledati in urediti.
Optika 100/10

Uporabniški avatar
sini
Faca
Prispevkov: 155
Pridružen: 13. Jan 2009 ob 17:21
T-2: Že imam
Paket: T4

Re: Totalna nesposobnost T2 računovodstva, prosim pomoč

Odgovor Napisal/-a sini » 29. Maj 2009 ob 07:47

... lahko dam preveriti ustreznim organom.
Samo ne računovodstvu! Raje kakšnemu mojstru na terenu, bo verjetno prej rešil zadevo. :mrgreen:

axi
Znanec
Prispevkov: 85
Pridružen: 14. Jan 2009 ob 12:05
T-2: Že imam
Paket: VDSL2 10/2 + 2×IPTV + 1×TEL
Kraj: Komenda

Re: Totalna nesposobnost T2 računovodstva, prosim pomoč

Odgovor Napisal/-a axi » 29. Maj 2009 ob 12:15

Se pridružujem. Do sedaj (že ene 3-4 mesece odkar sem pri T-2) še nisem prejel pravilnega računa in moram vsakič sproti pisati reklamacije in opozarjati, da zadevo uredijo. :jao: In ko končno vklopijo Brezčasni paket (ki bi moral biti že od sklenitve pogodbe), vidim da so zaračunali pol meseca po starem in pol meseca po novem kar spet pomeni reklamacijo.

Da ne omenjam, da zaradi tega, ker je plačilo izvedeno preko trajnika, T-2 še do sedaj ni bil sposoben nakazati denarja zaradi preveč zaračunanih storitev nazaj na TRR. Mislim, šalabajzerstvo na vrhuncu...resna firma? Kaj pa vem, počasi mi že dopizdeva vse skupaj.

matjazc
Navdušenec
Prispevkov: 745
Pridružen: 16. Avg 2007 ob 16:49
T-2: Že imam
Paket: FTTH+IPTEL+HDTV
Kraj: Ljubljana

Re: Totalna nesposobnost T2 računovodstva, prosim pomoč

Odgovor Napisal/-a matjazc » 29. Maj 2009 ob 12:31

Ravno zaradi takih primerov se pri nas še nismo odločili za trajnik, ker je tole rahlo neodgovorno in "šalabajzersko".
Tole bi lahko odgovorni organi okrepali. NN tole bi lahko poročal naprej, da so skrajno neresni v računovodstvu in da smo uporabniki nezadovolni glede prejetih računov polnih napak.

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Totalna nesposobnost T2 računovodstva, prosim pomoč

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 29. Maj 2009 ob 12:56

axi napisal/-a:Se pridružujem. Do sedaj (že ene 3-4 mesece odkar sem pri T-2) še nisem prejel pravilnega računa in moram vsakič sproti pisati reklamacije in opozarjati, da zadevo uredijo. :jao: In ko končno vklopijo Brezčasni paket (ki bi moral biti že od sklenitve pogodbe), vidim da so zaračunali pol meseca po starem in pol meseca po novem kar spet pomeni reklamacijo.

Da ne omenjam, da zaradi tega, ker je plačilo izvedeno preko trajnika, T-2 še do sedaj ni bil sposoben nakazati denarja zaradi preveč zaračunanih storitev nazaj na TRR. Mislim, šalabajzerstvo na vrhuncu...resna firma? Kaj pa vem, počasi mi že dopizdeva vse skupaj.
Če imaš odobreno reklamacijo ti nakažejo na TRR, ki ga navedeš v reklamaciji. Če ti še niso poštimali, me kontaktiraj na Zasebna s svojimi kontaktnimi podatki.
Optika 100/10

axi
Znanec
Prispevkov: 85
Pridružen: 14. Jan 2009 ob 12:05
T-2: Že imam
Paket: VDSL2 10/2 + 2×IPTV + 1×TEL
Kraj: Komenda

Re: Totalna nesposobnost T2 računovodstva, prosim pomoč

Odgovor Napisal/-a axi » 29. Maj 2009 ob 13:55

Seveda smo v reklamaciji navedli tudi št. TRR računa, na katerega naj se nakažejo sredstva. A kot kaže, je to precej trd oreh.

Bom ti javil na ZS.

ve8k
Novinec
Prispevkov: 24
Pridružen: 10. Jan 2008 ob 10:28
T-2: Že imam

Re: Totalna nesposobnost T2 računovodstva, prosim pomoč

Odgovor Napisal/-a ve8k » 29. Maj 2009 ob 14:07

No, najprej zahvala N.Nimdi, ki je brez problema vse skupaj takoj porihtal.
Še enkrat se je potrdila praksa, da je ta forum edina zanesljiva pot, kako
uredit stvari na T2. Resnično, ne vem in si ne predstavljam, kako to počnejo
tisti uporabniki, ki niso prisostni na forumu.

hvala, Vili

Natasa
Začetnik
Prispevkov: 2
Pridružen: 10. Jun 2009 ob 22:48
T-2: Že imam

Re: Totalna nesposobnost T2 računovodstva, prosim pomoč

Odgovor Napisal/-a Natasa » 10. Jun 2009 ob 22:57

Vidim, da bo prehod na T2 težaven-tako da sem se prvič v življenju morala registrirat, zato da bom lahko reševala težave - kot da imam čas, še spremljat da mi bojo pravilno zaračunali stroške.

Meni niso uredili preklopa iz siola in kablske televizije in sem dobila poleg t2 še položnice z siola in kablske.
Poleg vsega še TV vmesnika nisem dobila-tako da mi televizija še ne funkcionira. Najraje bi šla nazaj na Siol-ne vem koga naj napizdim, imam občutek da
so na tem t2 res vsi na dopustu-še ko so v službi.

A je kakšna kontaktna oseba na t2, ki je malo bolj fleksibilna?

hvala!

voyager2
Guru
Prispevkov: 999
Pridružen: 9. Mar 2007 ob 17:59
T-2: Že imam
Paket: T4 300/100 Telekom GPON
Kraj: Ljubljana

Re: Totalna nesposobnost T2 računovodstva, prosim pomoč

Odgovor Napisal/-a voyager2 » 10. Jun 2009 ob 23:32

Kaj so ti pa na help desku rekli?

Uporabniški avatar
erbi
Navdušenec
Prispevkov: 648
Pridružen: 13. Sep 2008 ob 16:03
T-2: Že imam
Paket: 300M/100M+2*TV+5*telefon
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Totalna nesposobnost T2 računovodstva, prosim pomoč

Odgovor Napisal/-a erbi » 11. Jun 2009 ob 07:25

Tudi mene čudi, zakaj so se odločili za tak način komuniciranja. Vse resne firme imajo objavljene telefonske številke oseb, ki so pristojne za posamezna področja. V kolikor tega nimajo, pa te operater na telefonski centrali preveže brez neumnih vprašanj, če je zasedeno ti zaupa pa direktno številko.

Zelo dobro bi bilo, da bi T-2-jevci zaupali zakaj se skrivajo in reševanje problemov prepustijo kar HD, tam pa kot vemo ti za konkreten primer ne morejo pomagati.

Natasa
Začetnik
Prispevkov: 2
Pridružen: 10. Jun 2009 ob 22:48
T-2: Že imam

Re: Totalna nesposobnost T2 računovodstva, prosim pomoč

Odgovor Napisal/-a Natasa » 14. Jun 2009 ob 21:37

Očitno je prišlo do pomote na Siolu in kablski, ker je T2 javil odklop..

Slika se popravlja ;-)

Uporabniški avatar
Mark
T-2jevec
Prispevkov: 3148
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:37
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant HBO

Re: Totalna nesposobnost T2 računovodstva, prosim pomoč

Odgovor Napisal/-a Mark » 16. Jun 2009 ob 19:12

Zgleda, ker če pooblastiš T-2 za odklop od prejšnjega operaterja TV se to izvede. Vedno pa lahko zahtevaš dodatno potrdilo in se ti pošlje domov kdaj je bilo poslano pooblastilo naprej.

Ni namreč prvič, da se naredi kakšen operater "italijana" in vseeno pošlje položnico za nov mesec. Za to je potrebno biti tule še posebej natančen in jim ne kaže nasedati. V primeru, težav jim priložiš tisto potrdilo :mrgreen:

Odgovori