SLABE IZKUŠNJE S T2
Objavljeno: 28. Maj 2009 ob 13:12
Pozdravljeni
Zadeva gre nekako takole. Skoraj dve leti smo naročniki T2 (internet, telefon, TV). Tega, da zadeva vsaj enkrat ali dvakrat dnevno zablokira verjetno nima smisla komentirati. Glede na to, da imam v drugem stanovanju SIOL lahko rečem, da zadeve tam ne štekajo na dnevni bazi ampak mesečni. Ampak ok. Glede na to, da pred leti SIOL ni pokrival območja Vodic sem pač sprejel T2. Prvih dveh mesecev ne bom komentiral ker zadeva sploh ni delovala! So pa vsaj imeli razumevanje, da so izdali dobropis za dva meseca. Pa tudi teh dnevnih blokiranj sem se nekako navadil.
No in 19.5. se je zgodilo. Cel dan je zadeva blokirala. Šel na internet igral poker, imel par asov ko zablokira. Ok, preživiš. In ko se to dogaja cel popoldan jih seveda pokličeš na telefon 059000000. Prijazni študentje te takoj zvežejo v tehnično pomoč kjer povejo: vse izklopite iz elektrike in ponovno vklopite...bla bla. In, da sedaj pa res ne bi smelo biti teh težav več. No in čez uro spet in 10 resetiranju jih spet prijazno pokličeš, da zadeva kljub izklaplanju ne deluje, da vseeno v eni uri zablokira 20 ×, v preteklih mesecih pa se je to na dan zgodilo samo enkrat na dan. In potem pravijo, da je kriva nevihta. Ok nevihta mine, zadeve še vedno blokirajo. Pokličeš še enkrat in poveš, da zadeva še vedno ne deluje v normalnih okvirih (min. ena ali dve blokadi dnevno). Ja, da trenutno poznajo problem, ki ga ima celotna Gorenjska zaradi nevihte. Ko naj bi bilo to odpravljeno, pa še vedno blokira, pokličeš četrtič, govoriš s četrtim študentom, četrtim iz tehnične pomoči in storkovno pove, da nevihta ne bi smela vplivati na delovanje, da ne pozna problema na Gorenjskem... Potem ugotoviš, da si bedak! Pa vseeno se dogovoriš, da naslednji dan pride serviser, ki bo zamenjal neko škatlo, ker da imamo še staro in bla bla bla.
Pride 20. serviser. Zamenja škatlo, spije sok in sedaj bi to moralo delovati. Je, dokler se ni vsedel v avto in se odpeljal. In so že bili tisti kurčevi kvadratki. Potem je že internet javljal, da me več ne more povezati s serverjem od poker sobe. Ponoviš vse - iz elektrike, počakaš 2 minuti vklopiš.... Deluje 15 minut in spet kvadratki.... Kličeš vsake pol ure in se spet začne, prvi študent, tehnična pomoč, drugi študent, tehnična pomoč..... in tako do ene 22 ure ko zaspiš ob izklapljanju, resetiranju, pogovorih s tehnično pomočjo, študenti.... Obljubijo serviserja ponovno, ki ga čakam še danes!!! Med tem sem izvedel, da je vzrok za težavo Telekom (kar me ne briga, glede na to, da imam pogodbo sklenjeno z T2), da je serviser zajebal, da oni to opazujejo in, da ni nič narobe, da mogoče celo računalnik ne deluje dobro.... Ok. Nuč drugega si ne želim kot, da mi zrihate. No, v ponedeljek 25.5. sem tudi že pojamral, glede na to, da zadeva ne funkcionira optimalno, da pričakujem tudi nižji račun. Bo potrebna reklamacija računa.
Seveda, 26. ne duha ne sluha o serviserju. Kličem spet številko, nakar izvem, da prvič slišijo za mojo reklamacijo. Ponovno naročijo serviserja in sedaj ima model časa 3 delovne dni, da mi zadevo zrihta. Vmes pa ponovno vpletajo Telekom, pa slabo povezavo z Vodicam (ob sklenitvi razmerja me nihče o tem ni obvestil/nakazal...), pa da je Telekom napačen port priključil.... Dneve in večere preživljam ob vtičnici 220 kjer zadeve izklapljam in vklapljam, da gledam TV. 27. sem gledal nogomet - finale LP. Gledal pa sem: prvih 7 minut, med 23-34min, potem govor Milaniča in čisto malo Jermaniša. drugi polčas sem videl do 53 minute, pa zamudil gol. Potem sem gledal še slavje Barce in in spet iz 220 pa nazaj!!! Potem sej jih v še enkart poklical na številko za pomoč, da sem zbudil študente, z tehnično pomočjo pa me niso mogli zvezati, ker so bili trenutno vsi operaterji zasedeni. Sem pa zato danes na vse zgodaj ob 8:00 poklical, da imaš še vedno isto težavo. In gospa me je pozdravila: Dobro jutro gospod? A še vedno ne deluje? Potem spet razložim v čem je težava, pa spet vežejo v tehnično pomoč, kjer je za vse kriv Telekom (s katerim pa sploh nič nimam), da serviser bo prišel danes, če ne danes pa zagotovo jutri (petek). In verjamem, da če ne bo prišel v petek, da bo pa v ponedeljek. Tako, da veselim se današnjega dnem ob 220 vtičnici.
Zaključek: če se odločite za T2 boste dnevno resetirali in izklaplali iz 220, spoznali boste vse študente iz klicnega centra, vse iz tehnične pomoči, serviserja boste čakali, vedno boste v nekem pričakovanju, kdaj bo zablokiralo in kdaj bo prišel serviser, za vaše težave bo vedno kriv Telekom ali pa seriser, nevihta, slaba povezava z Gorenjsko.... Ob morebitnih težavah pokličite na center za pomoč večkrat, ker od vsakega študenta oz. tehnične pomoči dobite različen odgovor.
[OSEBNI PODATKI SO POBRISANI, ADMIN]
Zadeva gre nekako takole. Skoraj dve leti smo naročniki T2 (internet, telefon, TV). Tega, da zadeva vsaj enkrat ali dvakrat dnevno zablokira verjetno nima smisla komentirati. Glede na to, da imam v drugem stanovanju SIOL lahko rečem, da zadeve tam ne štekajo na dnevni bazi ampak mesečni. Ampak ok. Glede na to, da pred leti SIOL ni pokrival območja Vodic sem pač sprejel T2. Prvih dveh mesecev ne bom komentiral ker zadeva sploh ni delovala! So pa vsaj imeli razumevanje, da so izdali dobropis za dva meseca. Pa tudi teh dnevnih blokiranj sem se nekako navadil.
No in 19.5. se je zgodilo. Cel dan je zadeva blokirala. Šel na internet igral poker, imel par asov ko zablokira. Ok, preživiš. In ko se to dogaja cel popoldan jih seveda pokličeš na telefon 059000000. Prijazni študentje te takoj zvežejo v tehnično pomoč kjer povejo: vse izklopite iz elektrike in ponovno vklopite...bla bla. In, da sedaj pa res ne bi smelo biti teh težav več. No in čez uro spet in 10 resetiranju jih spet prijazno pokličeš, da zadeva kljub izklaplanju ne deluje, da vseeno v eni uri zablokira 20 ×, v preteklih mesecih pa se je to na dan zgodilo samo enkrat na dan. In potem pravijo, da je kriva nevihta. Ok nevihta mine, zadeve še vedno blokirajo. Pokličeš še enkrat in poveš, da zadeva še vedno ne deluje v normalnih okvirih (min. ena ali dve blokadi dnevno). Ja, da trenutno poznajo problem, ki ga ima celotna Gorenjska zaradi nevihte. Ko naj bi bilo to odpravljeno, pa še vedno blokira, pokličeš četrtič, govoriš s četrtim študentom, četrtim iz tehnične pomoči in storkovno pove, da nevihta ne bi smela vplivati na delovanje, da ne pozna problema na Gorenjskem... Potem ugotoviš, da si bedak! Pa vseeno se dogovoriš, da naslednji dan pride serviser, ki bo zamenjal neko škatlo, ker da imamo še staro in bla bla bla.
Pride 20. serviser. Zamenja škatlo, spije sok in sedaj bi to moralo delovati. Je, dokler se ni vsedel v avto in se odpeljal. In so že bili tisti kurčevi kvadratki. Potem je že internet javljal, da me več ne more povezati s serverjem od poker sobe. Ponoviš vse - iz elektrike, počakaš 2 minuti vklopiš.... Deluje 15 minut in spet kvadratki.... Kličeš vsake pol ure in se spet začne, prvi študent, tehnična pomoč, drugi študent, tehnična pomoč..... in tako do ene 22 ure ko zaspiš ob izklapljanju, resetiranju, pogovorih s tehnično pomočjo, študenti.... Obljubijo serviserja ponovno, ki ga čakam še danes!!! Med tem sem izvedel, da je vzrok za težavo Telekom (kar me ne briga, glede na to, da imam pogodbo sklenjeno z T2), da je serviser zajebal, da oni to opazujejo in, da ni nič narobe, da mogoče celo računalnik ne deluje dobro.... Ok. Nuč drugega si ne želim kot, da mi zrihate. No, v ponedeljek 25.5. sem tudi že pojamral, glede na to, da zadeva ne funkcionira optimalno, da pričakujem tudi nižji račun. Bo potrebna reklamacija računa.
Seveda, 26. ne duha ne sluha o serviserju. Kličem spet številko, nakar izvem, da prvič slišijo za mojo reklamacijo. Ponovno naročijo serviserja in sedaj ima model časa 3 delovne dni, da mi zadevo zrihta. Vmes pa ponovno vpletajo Telekom, pa slabo povezavo z Vodicam (ob sklenitvi razmerja me nihče o tem ni obvestil/nakazal...), pa da je Telekom napačen port priključil.... Dneve in večere preživljam ob vtičnici 220 kjer zadeve izklapljam in vklapljam, da gledam TV. 27. sem gledal nogomet - finale LP. Gledal pa sem: prvih 7 minut, med 23-34min, potem govor Milaniča in čisto malo Jermaniša. drugi polčas sem videl do 53 minute, pa zamudil gol. Potem sem gledal še slavje Barce in in spet iz 220 pa nazaj!!! Potem sej jih v še enkart poklical na številko za pomoč, da sem zbudil študente, z tehnično pomočjo pa me niso mogli zvezati, ker so bili trenutno vsi operaterji zasedeni. Sem pa zato danes na vse zgodaj ob 8:00 poklical, da imaš še vedno isto težavo. In gospa me je pozdravila: Dobro jutro gospod? A še vedno ne deluje? Potem spet razložim v čem je težava, pa spet vežejo v tehnično pomoč, kjer je za vse kriv Telekom (s katerim pa sploh nič nimam), da serviser bo prišel danes, če ne danes pa zagotovo jutri (petek). In verjamem, da če ne bo prišel v petek, da bo pa v ponedeljek. Tako, da veselim se današnjega dnem ob 220 vtičnici.
Zaključek: če se odločite za T2 boste dnevno resetirali in izklaplali iz 220, spoznali boste vse študente iz klicnega centra, vse iz tehnične pomoči, serviserja boste čakali, vedno boste v nekem pričakovanju, kdaj bo zablokiralo in kdaj bo prišel serviser, za vaše težave bo vedno kriv Telekom ali pa seriser, nevihta, slaba povezava z Gorenjsko.... Ob morebitnih težavah pokličite na center za pomoč večkrat, ker od vsakega študenta oz. tehnične pomoči dobite različen odgovor.
[OSEBNI PODATKI SO POBRISANI, ADMIN]