Stran 1 od 1

Preusmeritev klica

Objavljeno: 12. Jun 2009 ob 11:15
Napisal/-a kitl
Ali j sploh opcija da se preusmeri klic po parih zvonenjih na mobilec?

Re: Preusmeritev klica

Objavljeno: 12. Jun 2009 ob 11:16
Napisal/-a slow_slow
Preusmeritev ob zasedenosti in ko ni odgovora

Aktivacija preusmeritve vseh klicev na določeno številko *24ŠTEVILKA*#
Aktivacija preusmeritve vseh klicev na glasovno pošto *24*#
Izključitev preusmeritve *241*#
Pregled statusa *242*#

Re: Preusmeritev klica

Objavljeno: 12. Jun 2009 ob 11:27
Napisal/-a kitl
Hvala!

Re: Preusmeritev klica

Objavljeno: 6. Sep 2010 ob 22:53
Napisal/-a SUHA
V podjetju imamo dva mobilna telefona (dve številki) pri T2 omrežju. Prvi mobilni telefon je vedno na naslovu podjetja, drugega pa uslužbenci nosijo s seboj na teren. Nastavljeno imamo, da če se na prvo številko noben ne javi, ga telefon avtomatsko preusmeri na drugi mobilni telefon na terenu (meni, preusmeritve, preusmeri vse neodgovorjene klice).

Ta zadeva krasno deluje če stranka kliče na prvi telefon iz MOBILNEGA TELEFONA. Prvi telefon zvoni, po 25 sekundah se preusmeri na ženski glas, ki pravi: "Ostanite na zvezi prosim, vaš klic se preusmerja na drugo številko" in potem to ženski glas ponovi še dvakrat angleško in enkrat slovensko, nato pa preveže na drugi telefon, kateri zvoni v nedogled, oz. do takrat ko se nekdo javi.

Problem nastane ko stranka kliče iz STACIONARNEGA TELEFONA na prvi telefon. Prvi telefon spet zvoni 25 sekund, nato se preusmeri na ženski glas, ki pravi: "Ostanite na zvezi prosim, vaš klic se preusmerja na drugo številko" in potem to ženski glas ponovi še dvakrat angleško in enkrat slovensko, nato končno preveže na drugi telefon, ki pocinglja samo enkrat, potem pa strankin stacionarni telefon, če se nobeden ne javi prekine.

Če se dobro spomnim, v starih časih (10 let nazaj), ko še ni bilo mobilnih telefonov in smo klicali iz stacionarcev je le ta zvonil približno 1 minuto, potem pa je sam avtomatsko prekinil, če se ni nihče javil na drugi strani. Pri mobilnih telefonih to pač le ni tako, saj zvonijo dlje (razen če nimaš drugače nastavljeno) in do naših problemov ne pride.

V roke sem vzel naš stacionarni telefon (tudi tu smo pri T2) in naštudiral potek klica. Kličem na prvi mobilni telefon, ki zvoni 25 sekund, nato ženski glas govori 25 sekund in nato 5 sekund zvoni na drugem mobilnem telefonu, potem pa prekine. Klic traja približno 57 sekund. Zanimivost je tudi ta, da če pri prvem mobilnem telefonu nastavim, da sam preveže klic po 30 sekundah, drugi mobilni telefon sploh ne zazvoni, saj prekine že pri ženskem glasu, ko drugič ponovi angleško besedilo.

Zanima me če je tak potek klica ob preusmeritvah klicev iz stacionarnih telefonov značilen le za T2 omrežje (prekine po cca 1 minuti), ali je to značilno tudi za Telekom in ostale...

Ali ima kdo kakšno rešitev, zelo bi mi naprimer pomagalo, če bi se dalo ženski glas izklopit, ali pa ga vsaj omejiti, da le ta ne bi dvakrat ponavljal istega besedila? :hmm:

Lep pozdrav. ;-)

Re: Preusmeritev klica

Objavljeno: 7. Sep 2010 ob 12:02
Napisal/-a astras
za ureditev bi prosil za podatke o narocniku na zs