Stran 1 od 1

Kritika čež Help Desk, potem pa zaklep?

Objavljeno: 18. Jun 2009 ob 11:39
Napisal/-a erbi
Ja, NN, res ne vem čemu je to potrebno? Res ne smemo izraziti svojega mnenja? Lahko je tebi, ko te storitve najverjetneje ne uporabljaš. Nekateri smo pač samo izrazili svoje mnenje, ki smo ga sami doživeli, ti pa kar zakleneš temo. Ah, no ja. Je bila to res žalitev? Na PM ti lahko še marsikaj povem o mojih klicih na HD, da ne bom spet tukaj kaj preveč napisal.

Pa brez zamere...

Re: Kritika čež Help Desk, potem pa zaklep??

Objavljeno: 18. Jun 2009 ob 12:01
Napisal/-a Novi trg 10
Jaz sem bral kot žalitev, posmehovanje, zaničevanje.

Re: Kritika čež Help Desk, potem pa zaklep??

Objavljeno: 18. Jun 2009 ob 12:15
Napisal/-a erbi
Ne, pa ni tako.... To so realna dejstva in konkretni primeri iz prakse. No, vsake oči imajo svojega malarja ...

Re: Kritika čež Help Desk, potem pa zaklep??

Objavljeno: 18. Jun 2009 ob 12:40
Napisal/-a Novi trg 10
aha.

..."bedni odgovori"...

Argumentiraj.

Katero pametno vprašanje si postavil in nanj dobil kater beden odgovor?

... in 8 letni otroci itd.

Re: Kritika čež Help Desk, potem pa zaklep??

Objavljeno: 18. Jun 2009 ob 12:55
Napisal/-a mitja_i
Ponovno vabim vse, da vse pritožbe, mnenja (in še marsikaj) glede klicev na klicni center sporočite meni preko Zasebnih sporočil.
Vsa opažanja se pogleda z največjo resnostjo. Prosim, če lahko sporočite tudi vsaj dan (uro) klica ali telefonsko številko iz katere ste klicali ali ime operaterja, če ste si ga zapomnili.
Mnenja so seveda dobrodošla. Konkretne primere pa raje preko ZS.
Klicni center se, tako kot drugi oddelki, stalno razvija. Vsaka pomoč bo zelo dobrodošla.

Re: Kritika čež Help Desk, potem pa zaklep??

Objavljeno: 18. Jun 2009 ob 13:36
Napisal/-a voyager2
Argumentiral ni, ker tega ni sposoben. Sicer se pa da iz njegovih postov hitro razbrati, da se ne zna obnašat. Bi še razumel, če bi bil še v vrtcu, pa baje (tako pravi) tam ni več. Že po samem načinu komunikacije in bontonu ga vsi na klicnem centru prešišajo po celi črti, verjetno pa tudi po znanju.

Mitja, kasneje še kakšen stavek ali dva napišem o svojih izkušnjah, v glavnem pa sam ne bi imel nekih večjih pripomb, mogoče le kakšen nasvet.

Re: Kritika čež Help Desk, potem pa zaklep??

Objavljeno: 18. Jun 2009 ob 13:37
Napisal/-a T2_Delavec
erbi napisal/-a:Ja, NN, res ne vem čemu je to potrebno? Res ne smemo izraziti svojega mnenja? Lahko je tebi, ko te storitve najverjetneje ne uporabljaš. Nekateri smo pač samo izrazili svoje mnenje, ki smo ga sami doživeli, ti pa kar zakleneš temo. Ah, no ja. Je bila to res žalitev? Na PM ti lahko še marsikaj povem o mojih klicih na HD, da ne bom spet tukaj kaj preveč napisal.

Pa brez zamere...
Jaz nisem nič cenzuriral. ;-)