T2 in alarmska naprava preko tel.
Objavljeno: 8. Okt 2009 ob 11:55
Predstavim vam našo težavo:
v podjetju smo zamenjali internet in tel.providerja iz Telecoma na T2.
Vse ok (dobra storitev, nižji računi) vendar se je pojavila nepričakovana napaka.
T2 nam je dal v uporabo PSTN vmesnik z novo tel. številko za našo alarmno napravo. Serviser podjetja za varovanje je prišel zamenjati nastavitve za alarm v petek (ko je bil prenos številk izveden). Alarmno napravo je povezal preko nove številke na PSTN z njihovo centralo. Izgledalo je, da je vse delovalo bp.
Ko pa smo prejeli račun od T2 se je izkazalo, da je bilo nekaj narobe. Strošek klicev iz tel.št. za alarmno napravo je znašal več kot 60 €.
Danes smo izvedeli kaj naj bi se zgodilo: serviser je namestil alarmno napravo na novo tel.št. v petek. Po namestitvi oz. poskusu delovanja izgleda da je nova tel.št. T2 samodejno ponavljala alarmni klic dokler T2 ni izključil samodejno ponavljajočo funkcijo (tako so nam sporočili iz podjetja za varovanja). Oni naj bi v petek sporočili T2ju naj izklopijo funkcijo ponavljanja vendar naj bi T2 izklopil šele v ponedeljek (torej je tel.št. klicala cel vikend na centralo podjetja za varovanja in nam povzročila 60 € stroškov).
Zanima me ali ta razlaga drži oz. kaj naj bi bila ta funkcija ponavljanja klicev.
v podjetju smo zamenjali internet in tel.providerja iz Telecoma na T2.
Vse ok (dobra storitev, nižji računi) vendar se je pojavila nepričakovana napaka.
T2 nam je dal v uporabo PSTN vmesnik z novo tel. številko za našo alarmno napravo. Serviser podjetja za varovanje je prišel zamenjati nastavitve za alarm v petek (ko je bil prenos številk izveden). Alarmno napravo je povezal preko nove številke na PSTN z njihovo centralo. Izgledalo je, da je vse delovalo bp.
Ko pa smo prejeli račun od T2 se je izkazalo, da je bilo nekaj narobe. Strošek klicev iz tel.št. za alarmno napravo je znašal več kot 60 €.
Danes smo izvedeli kaj naj bi se zgodilo: serviser je namestil alarmno napravo na novo tel.št. v petek. Po namestitvi oz. poskusu delovanja izgleda da je nova tel.št. T2 samodejno ponavljala alarmni klic dokler T2 ni izključil samodejno ponavljajočo funkcijo (tako so nam sporočili iz podjetja za varovanja). Oni naj bi v petek sporočili T2ju naj izklopijo funkcijo ponavljanja vendar naj bi T2 izklopil šele v ponedeljek (torej je tel.št. klicala cel vikend na centralo podjetja za varovanja in nam povzročila 60 € stroškov).
Zanima me ali ta razlaga drži oz. kaj naj bi bila ta funkcija ponavljanja klicev.